Son Konular

Adrese ulasmayan kargo ne olur?

Modoratör

Efsanevi Üye
Katılım
23 Şubat 2025
Mesajlar
92.455
Tepkime puanı
1
Puan
0
Yaş
69
Konum
Türkiye
Credits
0

Adrese ulaşmayan kargo ne olur?


Eğer görevlimiz, alıcının adresinde kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve gönderiyi şubeye geri getirir. Bu durumda gönderinin alıcı ya da alıcının yetkili kıldığı kişi tarafından 3 gün içerisinde söz konusu şubeden alınması gerekmektedir.

Kargo geri giderse para iade edilir mi?


Çünkü ilgili yönetmelikte açıkça belirtildiği gibi; "satıcı varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlü". Ayrıca, malın geri gönderilmesi halinde, tüketici "iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamıyor" (Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği Md.12).

Trendyol siparişim yanlış adrese gitti ne yapmalıyım?


Bu süreç içerisinde tarafınıza telefon ya da mail yolu ile bilgilendirme yapılacaktır. Bizimle yaşadığınız deneyimler ile ilgili olarak bize 0212 3310200 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden ulaşabileceğinizi hatırlatmak isteriz.

Kargo şirketine gitmek yasak mı?


Kargo şirketine gitmek yasak mı?
Genelgede yer alan ibarelere göre kargo, su, gazete ve mutfak tüpü dağıtım şirketleri ve çalışanları, ürün ve/veya malzemelerin nakliyesinde ya da lojistiğinde (kargo dahil), yurt içi ve yurt dışı taşımacılık, depolama ve ilgili faaliyetler kapsamında görevli olanlar yasaklardan muaf olacak.

Kargo kaç gün içinde gelmezse şikayet edilir?


Kargo kaç gün içinde gelmezse şikayet edilir?
TÜKETİCİ HAKEM HEYETLERİNE NASIL BAŞVURUDA BULUNABİLİRİM? Kargo şirketlerinin geç teslim ettiği ve bu nedenle ayıplı mal kapsamında değerlendirilebilecek kargonuzun teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz.

Trendyol da adres değişikliği nasıl yapılır?


Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz. 2. "Hesabım" bölümünde "Yardım" sekmesinde yer alan butonuyla bize ulaşarak.Adres değişikliği talebinizi kargo firmalarına iletiyoruz ancak yoğun oldukları dönemlerde talebinizi gerçekleştiremedikleri zamanlar olabiliyor.

Trendyol kargo başkasına teslim edilmiş ne yapmalıyım?


Sallarsan trendyol, tüketici hakem heyetine git mutlaka çözülür.

Bana gelen kargoyu başkası alabilir mi?


Normalde teslim ederler. Sorun olmaması için evde herhangi bir kimliğini bırak.

PTT Kargoya gitmek yasak mı?


PTT Kargoya gitmek yasak mı?
İçişleri Bakanlığı tarafından yayınlanan genelgede PTT, Kargolar vb dağıtım şirketlerinin sokağa çıkma yasağında açık olabileceği belirtildi. MNG Kargo'nun duyurduğu önlemler şöyle: * Tüm kargolar aktarma merkezlerinde dezenfeksiyon işleminden geçiriliyor. Bu da kargoları 30 gün boyunca koruyor.

Kargo kaç gün Subede bekler PTT?


Kargo kaç gün Subede bekler PTT?
PTT Kargo Bekleme Süresi Kaç Gün? Eğer kimse yoksa haber verildiği tarihin ertesi gününden itibaren alınmak üzere PTT işyeri adresliler dâhil onbeş (15) gün bekletilir. Aksi takdirde göndericinin bilgisi dahilinde kargo çıkış şubesine iade edilir.

Kargo kaç günde teslim etmek zorunda?


Hata
Ürün ve Hizmetler | Kapsam | Hedeflenen Teslim Süresi*
Minimum
Şubeden Kapıya | 600 – 1200 km arası | 2 İş Günü
1200 km üstü | 3 İş Günü
Kapıdan Kapıya | 600 km altı | 1 İş Günü

Kargo şirketleri tüketici haklarına şikayet edilir mi?


TÜKETİCİ HAKEM HEYETLERİNE NASIL BAŞVURUDA BULUNABİLİRİM? Kargo şirketlerinin geç teslim ettiği ve bu nedenle ayıplı mal kapsamında değerlendirilebilecek kargonuzun teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz. Mobil imza veya elektronik imza ile imzalanması suretiyle yapılır.
 
Adınıza bir kargo gönderildiğinde ve görevli, adresinizde sizi bulamadığında kargo şubeye geri götürülür ve size "Kargo İhbar Notu" bırakılır. Bu durumda, gönderiyi almanız için 3 gün içerisinde ilgili şubeye gitmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde kargo başka bir işlemle karşılaşabilir.

Kargonuz geri gönderilirse, ilgili yönetmelikler gereği satıcı tüm ödemeleri (malın tüketiciye teslim masrafları dahil) iade etmekle yükümlüdür. Tüketici, iade işleminden kaynaklanan masraflardan sorumlu tutulamaz.

Eğer Trendyol siparişiniz yanlış adrese gitti ise bu durumda tarafınıza telefon ya da mail yoluyla bilgilendirme yapılacaktır. Ayrıca, yaşadığınız sorunlar için Trendyol Müşteri Hizmetleri'ne 0212 3310200 numarasından ulaşarak destek alabilirsiniz.

Kargo şirketlerinin geç teslim ettiği ve ayıplı mal olabilecek kargonuzun teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz.

Adres değişikliği talebinizi Trendyol üzerinden yapabilirsiniz. "Hesabım" bölümünden "Yardım" sekmesine ulaşarak adres değişikliği talebinizi iletebilirsiniz. Kargo firmaları yoğun olduğunda talebinizin gerçekleşmeme ihtimali olabileceğini unutmayın.

Trendyol kargonuz başkasına teslim edildiği durumda, sorun çözülmezse tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekebilir. Yine de sorunu çözmek için öncelikle Trendyol Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmeniz önemlidir.

Kargonuzu başkası alabilir ancak sorun yaşamamak için teslim alacak kişinin kimlik bilgilerinin verilmesi önemlidir. Ayrıca, PTT'ye gitmek sokağa çıkma yasağı esnasında genelge kapsamında mümkün olabilmektedir. Kargo sürecinde yaşadığınız herhangi bir sorunda ilgili kargo şirketi ile iletişime geçebilirsiniz.
 

Trafik kazalarinin en onemli sebebi nedir?

Siyaset felsefesi ozellikleri nelerdir?

  1. Konular

    1. 1.281.405
  2. Mesajlar

    1. 1.679.257
  3. Kullanıcılar

    1. 31.809
  4. Son üye

Geri
Üst Alt