Modoratör
Yeni Üye
Akıllı teklif nedir?
Akıllı Teklif, her açık artırmada dönüşüm sayısı veya dönüşüm değeri için optimizasyon yapmak (bu özelliğe "açık artırma anında teklif verme" denir) üzere makine öğrenimini kullanan bir grup otomatik teklif stratejisidir.
EBM GBM Bgbm nedir?
EBM GBM Bgbm nedir?
Bin Gösterim Başına Maliyet (BGBM): Görüntülü reklam ağında bir reklamın 1.000 kez gösterilmesi karşılığında ödenen tutardır. Edinme Başına Maliyet (EBM): Reklamlar yoluyla kullanıcıların web sitenizde belirlediğiniz değerli bir işlemi (form doldurma, satın alma, bültene kaydolma vb.)
Google Ads durum öğreniyor ne demek?
Google Ads durum öğreniyor ne demek?
Google Ads hesabınızdaki her bir kampanyanın hesabınızda oturum açtığınız andaki durumuyla ilgili bilgileri "Durum" sütununda bulabilirsiniz. Bu sayfada, şimdiye kadar oluşturduğunuz tüm kampanyaların durumunu görebilir ve kampanyalarınızla ilgili beklenmedik sorunları tespit edebilirsiniz.
Kampanya beklemede ne demek?
Başlangıç tarihi ileride olan ve henüz gösterilmeyen bir reklam kampanyası. Bir kampanya başlangıç tarihine ulaştığı zaman, kampanyadaki reklamlar bu tarihte saat 12:00'de yayınlanmaya başlar. Bir kampanyanın başlangıç tarihini, o tarihe gelmeden önce istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.
Otomatik teklif ne demek?
Otomatik teklif ne demek?
Otomatik teklif özelliği, performans hedeflerinize ulaşmanız için teklif belirleme sürecinde işin yorucu ve tahmin gerektiren kısmını üstlenir. Manuel TBM teklifi verme seçeneğinin aksine, belirli reklam grupları veya anahtar kelimeler için tekliflerin manuel olarak güncellenmesine gerek yoktur.
Enhanced CPC nedir?
Enhanced CPC nedir?
Geliştirilmiş Tıklama Başına Maliyet (Enhanced CPC) Google bu teklif stratejisi ile CPC değerini benzer seviyede tutmaya çalışırken, dönüşümleri artırmayı hedefler. Yani Google manuel olarak belirlediğiniz Tıklama Başına Maliyetinizi, faydalı olacağını düşündüğü bir noktada artırabilir veya azaltabilir.
Google Ads geçiş payı nedir?
Hedef geçiş payı teklif stratejisi, reklamlarınızın belirlediğiniz alan adının reklamlarının önüne geçmesine yardımcı olabilecek bir teklif stratejisidir. Bu teklif stratejisini, alan adı, geçilecek hedef (geçmek istediğiniz gösterim oranı) ve opsiyonel olarak maksimum TBM sınırı belirleyerek aktif edebilirsiniz.