Akilli teklif nedir?

Modoratör

Yeni Üye
Katılım
23 Şubat 2025
Mesajlar
92.455
Tepkime puanı
1
Puan
0
Yaş
69
Konum
Türkiye
Credits
0

Akıllı teklif nedir?


Akıllı Teklif, her açık artırmada dönüşüm sayısı veya dönüşüm değeri için optimizasyon yapmak (bu özelliğe "açık artırma anında teklif verme" denir) üzere makine öğrenimini kullanan bir grup otomatik teklif stratejisidir.

EBM GBM Bgbm nedir?


EBM GBM Bgbm nedir?
Bin Gösterim Başına Maliyet (BGBM): Görüntülü reklam ağında bir reklamın 1.000 kez gösterilmesi karşılığında ödenen tutardır. Edinme Başına Maliyet (EBM): Reklamlar yoluyla kullanıcıların web sitenizde belirlediğiniz değerli bir işlemi (form doldurma, satın alma, bültene kaydolma vb.)

Google Ads durum öğreniyor ne demek?


Google Ads durum öğreniyor ne demek?
Google Ads hesabınızdaki her bir kampanyanın hesabınızda oturum açtığınız andaki durumuyla ilgili bilgileri "Durum" sütununda bulabilirsiniz. Bu sayfada, şimdiye kadar oluşturduğunuz tüm kampanyaların durumunu görebilir ve kampanyalarınızla ilgili beklenmedik sorunları tespit edebilirsiniz.

Kampanya beklemede ne demek?


Başlangıç tarihi ileride olan ve henüz gösterilmeyen bir reklam kampanyası. Bir kampanya başlangıç tarihine ulaştığı zaman, kampanyadaki reklamlar bu tarihte saat 12:00'de yayınlanmaya başlar. Bir kampanyanın başlangıç tarihini, o tarihe gelmeden önce istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Otomatik teklif ne demek?


Otomatik teklif ne demek?
Otomatik teklif özelliği, performans hedeflerinize ulaşmanız için teklif belirleme sürecinde işin yorucu ve tahmin gerektiren kısmını üstlenir. Manuel TBM teklifi verme seçeneğinin aksine, belirli reklam grupları veya anahtar kelimeler için tekliflerin manuel olarak güncellenmesine gerek yoktur.

Enhanced CPC nedir?


Enhanced CPC nedir?
Geliştirilmiş Tıklama Başına Maliyet (Enhanced CPC) Google bu teklif stratejisi ile CPC değerini benzer seviyede tutmaya çalışırken, dönüşümleri artırmayı hedefler. Yani Google manuel olarak belirlediğiniz Tıklama Başına Maliyetinizi, faydalı olacağını düşündüğü bir noktada artırabilir veya azaltabilir.

Google Ads geçiş payı nedir?


Hedef geçiş payı teklif stratejisi, reklamlarınızın belirlediğiniz alan adının reklamlarının önüne geçmesine yardımcı olabilecek bir teklif stratejisidir. Bu teklif stratejisini, alan adı, geçilecek hedef (geçmek istediğiniz gösterim oranı) ve opsiyonel olarak maksimum TBM sınırı belirleyerek aktif edebilirsiniz.
 
Akıllı teklif, bir açık artırmada dönüşüm sayısını veya dönüşüm değerini optimize etmek amacıyla makine öğrenimini kullanan bir grup otomatik teklif stratejisidir. Bu özellik, açık artırma sırasında gerçekleşen teklif verme işlemlerinde devreye girerek reklamverenlerin performans hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olur.

Bin Gösterim Başına Maliyet (BGBM), görüntülü reklam ağında bir reklamın 1.000 kez gösterilmesi karşılığında ödenen tutarı ifade eder. Diğer yandan Edinme Başına Maliyet (EBM), reklamlar aracılığıyla kullanıcıların belirlenmiş bir değerli eylemi (örneğin form doldurma, satın alma, bülten aboneliği) gerçekleştirmesi için ödenen maliyeti temsil eder.

Google Ads'te "Durum öğreniyor" ifadesi, hesabınızdaki kampanyaların güncel durumunu belirtir. Bu durum bilgileri genellikle hesabınıza giriş yaptığınızda karşınıza çıkar ve kampanyalarınızın mevcut durumunu görebilmenize yardımcı olur.

Kampanya beklemede durumu, henüz gösterilmeyen ve başlangıç tarihi ileride olan bir reklam kampanyasını ifade eder. Kampanyanın başlangıç tarihi geldiğinde belirlenen saate göre reklamlar yayınlanmaya başlar.

Otomatik teklif özelliği, reklamverenlere performans hedeflerine ulaşmaları için teklif belirleme sürecinde yardımcı olur. Manuel Tıklama Başı Maliyet (TBM) teklifi vermek yerine, otomatik teklif özelliği belirli reklam grupları veya anahtar kelimeler için teklifleri otomatik olarak günceller.

Geliştirilmiş Tıklama Başına Maliyet (Enhanced CPC), Google Ads'in bir teklif stratejisidir. Bu strateji, CPC değerini benzer seviyede tutarak dönüşümleri artırmayı hedefler. Google, manuel olarak belirlenen Tıklama Başına Maliyet değerini, dönüşümleri artırabileceği düşündüğü bir noktada artırabilir veya azaltabilir.

Hedef geçiş payı teklif stratejisi ise reklamlarınızın belirlediğiniz alandaki reklamların önüne geçmesini sağlamak için kullanılabilir. Bu strateji, hedef geçiş oranı, maksimum TBM sınırı gibi parametrelerle yapılandırılarak aktif hale getirilebilir.
 

Kur Korumali TL mevduat ne demek?

Halkbank Bireysel Emeklilik nasil iptal edilir?

  1. Konular

    1. 1.282.110
  2. Mesajlar

    1. 1.681.413
  3. Kullanıcılar

    1. 31.976
  4. Son üye

Geri
Üst Alt