- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 342.367
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1.355
- Puan
- 113
- Yaş
- 37
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
- Credits
- 6.665
- Meslek
- Webmaster
AssisTT kime ait?
AssisTT, rehberlik ve çağrı merkezi hizmeti veren, Türk Telekom grup şirketi.
Haktan Saran kim?
1975 doğumlu Haktan SARAN, Mimar Sinan Üniversitesi İstatistik Bölümü'nden mezun oldu. İş hayatına 1995 yılında Koçbank çağrı merkezinde başlayan Saran, çağrı merkezi alanında farklı pozisyonlarda çalıştıktan sonra 1999 – 2004 Yılları arasında Denizbank Alternatif Kanal yönetiminde görev aldı.
Assist hangi illerde var?
Mart'tan bugüne kadar 3 bin 400 kişiyi işe alan AssisTT, 2020 sonuna kadar ise 16 farklı ilde bin 600 kişiye daha istihdam sağlayacak. İşe alımlar; Adıyaman, Amasya, Ankara, Aydın, Burdur, Çorum, Diyarbakır, Erzincan, Erzurum, Giresun, İzmir, Karaman, Ordu, Rize, Samsun ve Van'da olacak.
AssisTT Genel Mudur?
Haktan Saran – General Manager – AssisTT | LinkedIn.
Asist kimdir?
Yüzde yüz Türk Telekom iştiraki olarak kurulduğumuz 2007 yılından bu yana insanı odağımıza alarak üst düzey teknolojileri sistemlerimize entegre ediyor, sektörlere özel teknolojik çözümler geliştiriyor, müşterilerimiz için uçtan uca mükemmel müşteri deneyimleri tasarlıyoruz.
TTG operasyon direktörü kimdir?
Zuhal Şener Akbalık – TTG Operasyonları Marmara ve Ege Lokasyonları Müdürü – AssisTT | LinkedIn.
AssisTT kaç lokasyon var?
AssisTT olarak, ülkemizin bu alanda en üst sıralara çıkması için 365 gün 24 saat çalışıyoruz… Güçlü teknolojik altyapımız ve etkin insan kaynağı yönetimimizle, hizmet anlayışımızı geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine taşıdık. Bugün itibariyle 19 ilde ve 25 lokasyonda hizmet veriyoruz.
AssisTT MHRS nedir?
Assistt Haberleri Rize'de Türk Hava Yolları ve Türk Telekom Evde İnternet projeleri için hizmet sunan AssisTT, yeni işe alımlarla birlikte Sağlık Bakanlığı'na bağlı Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) projesi için de hizmet verecek.
Webhelp Türkiye ne iş yapar?
2018 Avrupa Sektör Lideri Webhelp, dijital, sosyal ve geleneksel sesli iletişim kanalları aracılığıyla "Çok Kanallı İletişim Merkezi, Telesatış, Tahsilat Yönetimi, Sosyal Medya ve Dijital İletişim, Teknik Destek, 7/24 Yol Yardım ve Asistans" gibi hizmetler veren, global bir BPO (iş süreçlerinde dış kaynak kullanımı) …