Modoratör
Yeni Üye
Avans ayarı nerede yapılır?
Avans ayarının motor çalışırken yapılması en uygun olanıdır. Bu ayar avans tabancası yardımıyla yapılır. Çok fazla tercih edilmese de diğer bir teknik motorun dinlenmesi ile yapılır. Krank kasnağı, eksantrik kapağı ve buji tabancası ile yapılsa da, kişinin bu ayarı kendi uğraşları ile yapması mümkün değildir.
En iyi avans ayarı nasıl yapılır?
En iyi avans ayarı nasıl yapılır?
Avans ayarı şu şekilde yapılır: Öncelikle motor çalışma sıcaklığı düzeyine gelene kadar çalıştırıştır. Distribütör bölgesindeki vakum avans bağlantısı sökülmeden önce rölanti devir ve platin ayarları yapılır ve avans sökülür. Sökülen vakum avans bağlantısı dolayısıyla motorun hava almaması gereklidir.
Avans ayarı bozulunca ne olur?
Avans ayarı bozulunca ne olur?
Avans Ayarı Bozulursa Ne Olur? Ateşleme için gerçekleştirilen avans ayarında bozukluk varsa ateşleme zamanı daha çok gecikebilir ve bunun sonucunda da yüksek derecede bir yanma basıncı meydana gelir.
T4 avans ayarı nasıl yapılır?
Avansı en az ne fazla yapmanın püf noktası ise avans yükseltildiğinde motora gaz verilir. Yüksek devirlerde gırın gırın diye ses geldiğinde avans biraz düşürülür ve ayar sabitlenir. 2. Egzoz sistemi hiç değişmemiş ise komple 2.5 TDI egzoz sistemi ile değiştirilir. Bu şekilde aracın gücü +10 hp kadar artar.
Subap ayarı kaç binde bir yapılır?
Subap ayarı kaç binde bir yapılır?
Sübap ayarı daha uzun sürelerde 10-15 bin km gibi yapılması gerekir. Rodaj için ayrılan 1500 km de sübap ayarının bozulması pek olası değildir.
Sente ayarı bozuk olduğu nasıl Anlaşilir?
Sente ayarı bozuk olduğu nasıl Anlaşilir?
Yakıt tüketimi artar. Performansında farkedilebilir derecede azalma görülür. Rölantide dalgalanma tekleme olur. Motor huysuz çalışır.
Sentesi bozuk araba nasıl anlaşılır?
Sentesi bozuk olan araç tekleyerek çalışır ve sürücüleri aşağıdaki maddelerle karşı karşıya bırakır. Yakıt tüketimi artar. Performansında farkedilebilir derecede azalma görülür. Rölantide dalgalanma tekleme olur.