Avukatlar KEP adresi nasil alir?

Modoratör

Yeni Üye
Katılım
23 Şubat 2025
Mesajlar
92.455
Tepkime puanı
1
Puan
0
Yaş
69
Konum
Türkiye
Credits
0

Avukatlar KEP adresi nasıl alır?


TC kimlik numaranızı ve size gösterilen güvenlik kodunu ilgili alanlara girdikten sonra BAŞVUR butonuna basarak KEP başvurunuza başlayabilirsiniz. Lütfen başvuru esnasında E-imza'nızı yanınızda bulundurunuz.

Av tr mail adresi nasıl alınır?


Talep etmek için; Adınız, Soyadınız, Baronuz ve TC kimlik numaranızın olduğu maili[email protected]adresine göndermeniz yeterlidir. TBB Bilgi İşlem birimimiz tarafından talebiniz alınıp, mail hesabınız oluşturularak kullanım için gerekli bilgiler mail adresinize gönderilecektir.

Avukatlar için elektronik tebligat zorunlu mu?


Avukatlar için elektronik tebligat zorunlu mu?
7201 sayılı Tebligat Kanunu'nun 7/a maddesi gereğince, Barolara kayıtlı avukatlara tebligatın elektronik yolla yapılması zorunludur. Bu durum kanuni düzenleme ile zorunlu olmasına rağmen avukatların büyük çoğunluğu e-Tebligat adreslerini aktif etmemekte ve kullanmamaktadırlar.

Avukatların KEP adresi var mı?


Tebligat kanununun 7/A maddesinde yapılan değişiklikle avukatlara da elektronik tebligat 01.01.2019 tarihinden itibaren KEP adresi almak zorunlu hale getirildi.

Avukatların KEP adresi olur mu?


Anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketlere elektronik yolla tebligat yapılması zorunludur. Kanun hükmü gereğince avukatlar için KEP kullanımının zorunlu değil, ihtiyari bir nitelik taşımaktadır.

Av tr alan adı ne kadar?


Av tr alan adı ne kadar?
YARDIM – DESTEK
| Başvuru Sırasında Belge | 5 Yıl
.av.tr | + | 60 TL
.dr.tr | + | 60 TL
.k12.tr | + | 25 TL
.bel.tr | + | 25 TL

Av tr ne demek?


Av.tr açılımı avukat. türkiye olan bir alt alan adı olup 1.11.2003 tarihinde Ortadoğu Teknik Üniversitesi ve Türkiye Barolar Birliğinin işbirliği içinde yürüttüğü proje çerçevesinde Türkiye'deki avukatların hizmetine sunulmuştur.

Avukatlar e-tebligat yapabilir mi?


Bu düzenleme 01/01/2019 tarihinde yürürlüğe girecektir. Her avukatın kimlik numarasına göre oluşturulacak olan elektronik tebligat adresi, Barolar tarafından avukatlara teslim edilecek, teslim yapıldıktan sonra kullanım başlayacaktır.
 
Merhaba,

Avukatlar KEP adresi nasıl alır konusunda bilgi vermek isterim. KEP adresi, kısaca "Kayıtlı Elektronik Posta" adresi anlamına gelir ve elektronik iletişimde güvenliği sağlamak amacıyla kullanılır. Avukatlar için de KEP adresi almak zorunlu hale gelmiştir. 01.01.2019 tarihinden itibaren avukatlar da KEP adresi almak zorundadır. Bu sayede avukatlar, resmi tebligat ve diğer belgeleri elektronik ortamda güvenli bir şekilde alabilirler.

Avukatlar KEP adresi almak için öncelikle TC kimlik numarası ve güvenlik kodu gibi bilgilerle başvuru yapabilirler. Başvurunun ardından KEP adresi alınabilir ve elektronik iletişimde kullanılabilir. Bu sayede avukatlar resmi belgeleri daha hızlı ve güvenli bir şekilde alabilirler.

Eğer Avukatlar KEP adresi almak konusunda daha fazla detaylı bilgiye ihtiyacınız varsa, sormaktan çekinmeyin. Yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım.
 

Erkek cocuga kac akika kurbani kesilir Diyanet?

Mercedes e180 Nasil bir araba?

  1. Konular

    1. 1.282.891
  2. Mesajlar

    1. 1.683.815
  3. Kullanıcılar

    1. 32.221
  4. Son üye

Geri
Üst Alt