Modoratör
Yeni Üye
Basın Sekreteri nedir?
Basın sekreteri: Gazete veya dergi hazırlık aşamasında basın görevlisi ile ortak bir çalışma yürütür. Yazarlar ve muhabirlerle de iletişim halinde olarak işlerin yürümesi sağlar. Sekreterler, müşteri memnuniyeti için önemli bir görev üstlenir.
Üst düzey yönetici sekreter nedir?
Üst düzey yönetici sekreter nedir?
1.3.3. Üst Düzey Yönetici Sekreteri (Yönetim Asistanı) Yönetim asistanı olarak seçilen kişiler, yöneticinin iş yükünü alacak uzman kişilerdir. Komple sekreter niteliğinde bir sekreter en az iki-üç yıl iş tecrübesi kazandıktan sonra üst düzey yönetici sekreteri olarak görev yapabilir.
Poliklinik Sekreterinin görevleri nelerdir?
- Poliklinik randevu hizmetlerini ve iş akışını düzenler.
- Randevu dışı gelen hastalarla görüşür, gerektiğinde ilgili birimlerle görüşmeleri sağlar.
- Randevulu olarak gelen hastaların eski dosyaları olup olmadığını araştırır.
- Hasta dosyalarının muayene odalarına gönderilmelerini sağlar.
Sekreterin ingilizcesi ne?
Sekreterin ingilizcesi ne?
"sekreter" teriminin İngilizce Türkçe Sözlükte anlamları : 11 sonuç
| Kategori | İngilizce
1 | Yaygın Kullanım | secretary i.
General |
2 | Genel | amanuensis i.
3 | Genel | clerk i.
Türkiye'de bugünkü anlamıyla ilk Sekreter uygulamaları hangi kurumda görülmüştür?
Türkiye'de bugünkü anlamda sekreterlik hizmetleri ise; ilk olarak 1953 yılında Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü ile Karayolları Genel Müdürlüğünde uygulanmıştır. Türkiye'de sekreterlik mesleğinin, dünya ile birlikte olmasa da benzer şekilde geliştiğini söylenebilir.
Özel asistan olmak için hangi bölüm okunmalı?
Özel asistan olmak için hangi bölüm okunmalı?
Asistan olmak için üniversitelerin Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı gibi bölümlerinden mezun olmak gerekir. Dört yıllık lisans eğitimi alındıktan sonra asistan olunabilir. Dört yıllık farklı bir bölümden mezun olan kişiler de asistan olabilirler.
Arşiv sekreterinin görevleri nelerdir?
Tıbbi kayıtları güvenli bir şekilde arşivlemek ve arşiv kayıtlarını tutmak, gerek duyulduğunda tıbbi kayıtları arşivden bulmak, talep eden kişiye / bölüme iletmek, geri teslim edildiğinde arşiv alanında ilgili yere dosyayı yerleştirmek, arşive giriş çıkış yapılan tıbbi dosyalarının kayıtlarını tutmak ve takip etmek.
Tıbbi sekreterlerin sağlık kurumlarında çalıştıkları birimler ve bu birimlerde yerine getirdikleri görevler nelerdir?
Tıbbi sekreterlerin sağlık kurumlarında çalıştıkları birimler ve bu birimlerde yerine getirdikleri görevler nelerdir?
Tıbbi sekreterler tıbbi dokümantasyon, tıbbi arşiv, sağlık kurulu, poliklinikler, hasta kabul birimlerinde tıbbi kayıtların tutulması ve yazışmaların yürütülmesi, bilimsel toplantılarda kayıtların tutulması ve tutulan kayıtların deşifre edilmesi gibi görevleri yerine getirmektedirler.