haberci
Meraklı Üye
Bilinçli tüketici ve alıcı hakları
Bilinçli Tüketicinin hakları nelerdir
Hizmet almadan önceki faz; hizmetin kapsamı, kalitesi, kontrat koşulları, ücreti hakkında araştırma yapar ve kendisi için en yerinde olan hizmeti seçer
Hizmetten yararlandığı evre; hizmeti alırken vaat edilen nitelikleri taşımaması durumunda hizmet aldığı işletmeciyi uyarır ya da zorunlu yerlere müracaat eder
Hizmetten yararlanmaktan vazgeçtiği safha; hizmeti almaktan vazgeçmesi ve sözleşmesini feshetmek istemesi halinde sözleşmesini daima feshedebileceğinin bilincindedir
Şikayetler nerelere ve hangi usulle yapılmalıdır?
Telekomünikasyon hizmetlerinize ilişkin şikayetlerinizi ilk olarak hizmet aldığınız işletmeciye bildirmeniz gerekmektedir İşletmecinizden sorunun çözümlenmesi sağlanamamışsa ya da herhangi bir cevap alınamamışsa şikayetinizi yazılmış olarak, eposta yoluyla veya telefon ile Kurumumuza iletebilirsiniz *
Bilinçli Tüketicinin hakları nelerdir
Hizmet almadan önceki faz; hizmetin kapsamı, kalitesi, kontrat koşulları, ücreti hakkında araştırma yapar ve kendisi için en yerinde olan hizmeti seçer
Hizmetten yararlandığı evre; hizmeti alırken vaat edilen nitelikleri taşımaması durumunda hizmet aldığı işletmeciyi uyarır ya da zorunlu yerlere müracaat eder
Hizmetten yararlanmaktan vazgeçtiği safha; hizmeti almaktan vazgeçmesi ve sözleşmesini feshetmek istemesi halinde sözleşmesini daima feshedebileceğinin bilincindedir
Şikayetler nerelere ve hangi usulle yapılmalıdır?
Telekomünikasyon hizmetlerinize ilişkin şikayetlerinizi ilk olarak hizmet aldığınız işletmeciye bildirmeniz gerekmektedir İşletmecinizden sorunun çözümlenmesi sağlanamamışsa ya da herhangi bir cevap alınamamışsa şikayetinizi yazılmış olarak, eposta yoluyla veya telefon ile Kurumumuza iletebilirsiniz *