Cagri Merkezi sertifikasi ne ise yarar?

ZeberusZeberus doğrulanmış üyedir.

(¯´•._.• Webmaster •._.•´¯)
Yönetici
Katılım
27 Aralık 2022
Mesajlar
342.335
Çözümler
4
Tepkime puanı
1.284
Puan
113
Yaş
37
Konum
Adana
Web sitesi
forumsitesi.com.tr
Credits
5.752
Meslek
Webmaster

Çağrı Merkezi sertifikası ne işe yarar?


Çağrı Merkezi elemanı kursu Çağrı Merkezi Elemanı mesleğini yürüten ve ya yürütmek isteyen bireylerin, Milli Eğitim Bakanlığı Onaylı 544 saatlik Çağrı Merkezi Elemanı Eğitimi sonunda alması öngörülen sertifikadır.
Müşteri ilişkileri geliştirme sertifikası nasıl alınır?
Müşteri İlişkileri Sertifikası Konuları tamamladıktan sonra sınav otomatik olarak karşınıza çıkmaktadır. Sertifika sınavını 100 üzerinden en az 60 alarak başarıyla tamamlayan kişilere Müşteri İlişkileri Belgesi (katılım sertifikası) verilmektedir.
Çağrı merkezi eğitimi nedir?
Çağrı merkezi eğitimi, çağrı merkezlerinde (call center) çalışmak isteyen kişilerin müşteri yönetimi, etkili iletişim, problem çözme gibi alanlarda bilgi edinmesini sağlayan eğitim programıdır.

Çağrı Merkezi Eğitimleri Nelerdir?


Eğitimin Konu Başlıkları
Çağrı merkezi ne kadar maaş alır?
2021 yılı asgari ücretin 2.825,90 TL olduğu düşünülürse 2021'de en düşük çağrı merkezi maaşı asgari ücretten düşük olamayacak. Genellikle 300 TL civarı yemek ve yol yardımı da ödenen çağrı merkezi personelleri 2021 yılında 3200-3400 lira aralığında maaş almaktadır.
Çağrı merkezi eğitimi ne kadar sürer?
Çağrı Merkezi Elemanı Eğitimi Süresi Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 2010 yılında oluşturulan eğitim programı 544 saat olarak planlanmıştır. 544 saatlik eğitim yaklaşık olarak 6 ay sürmektedir.
CRM uzmanı olmak için üniversitelerin dört yıllık eğitim veren Mühendislik, İstatistik, İşletme ve ilgili bölümlerinden lisans derecesi ile mezun olma şartı bulunmaktadır.
Çağrı merkezi Elemanı nasıl konuşmalı?
1. Ses yüksekliğine dikkat etmeleri gerekir, yüksek sesle konuşmak çalışanı yorar ve gerilim oluşturur. 2. Konuşma arası boşluklarda iyi bir şey düşünüp (yemek) "hımmm" demek, hafiften mırıldanmak ses tellerini dinlendirir. 3. Sesin ince ve kalınlığına dikkat edilmelidir.
CRM Hangi bölüm?
CRM Uzmanı Ne Demek? CRM (Customer Relationship Management) uzmanı, müşteri ilişkileri yönetimi konusunda uzmanlık vasfına sahip olan bireylere verilen mesleki unvandır.

CRM uzmanı ne kadar maaş alır?


Kariyerinde Maaşlar
Müşteri ilişkileri yönetimi ne iş yapar?
Müşteri ilişkileri sorumlusu, şirket ürün veya hizmetleri hakkındaki sorulara cevap vermek, şikayetleri ele almak ve çözmek için müşterilerle iletişime geçen kişidir.
 

Bridget Jones un gunlugu kac film?

Dil bolumu okumadan tercuman olunur mu?

  1. Konular

    1. 1.282.565
  2. Mesajlar

    1. 1.683.167
  3. Kullanıcılar

    1. 32.126
  4. Son üye

Geri
Üst Alt