Çağrı merkezi Terimleri AHT nedir?
Ortalama baş etme süresi (AHT), temsilci ile müşteri arasındaki devam süresini ölçen, en önemli Çağrı Merkezi metriklerinden biridir. Temsilci verimliliğini ve müşteri memnuniyetini arttırmak için Çağrı Merkezi etkililiğini ölçer.
Evden çağrı merkezi işi nasıl yapılır?
Home ofis tarzında çalışarak aylık düzenli kazanç oluşturabilirsiniz. Ayrıca evde çağrı merkezi işi için elaman arayan firmalara kendiniz başvurarak işinizi yapabilirsiniz. İşveren firmalara eğitim durumunuz ve iletişim bilgilerinizi vererek başvuruda bulunabilirsiniz.
Asa nasıl hesaplanır?
Asa nasıl hesaplanır?
Bir başka deyişle, çağrıların ele alınmadan önce kuyrukta ortalama ne kadar beklediğidir. ASA formülü şu dur: ASA = abandon edenler hariç tüm çağrıların kuyrukta bekleme süresi / tüm yanıtlanan çağrılar (calls aswered).
Çağrı merkezi ne kadar kazanıyor?
2021 yılı asgari ücretin 2.825,90 TL olduğu düşünülürse 2021'de en düşük çağrı merkezi maaşı asgari ücretten düşük olamayacak. Genellikle 300 TL civarı yemek ve yol yardımı da ödenen çağrı merkezi personelleri 2021 yılında 3200-3400 lira aralığında maaş almaktadır.
Abandoned call rate ne demek?
Çağrı merkezi operatörleri için temel performans göstergelerinden birisi de kapanan çağrı oranıdır. Kapanan bir aramanın tanımını, arayan tarafından çağrı merkezine başlatılan ancak herhangi bir konuşma gerçekleşmeden aniden sona eren çağrı olarak yapabiliriz.
Abandone çağrı ne demek?
Abandone çağrı ne demek?
Kaçan (Abandon) Çağrı Yönetimi; Müşterileriniz sizi yoğun zamanlarda aradığında, onlara geri arama önerebilirsiniz. Müşterinin kuyruktaki konumuna ve toplam bekleme süresine göre bu öneriyi yapabilirsiniz. Öncelikle müşteriye ortalama bekleme süresi ve kuyrukta kaçıncı sırada olduğu bilgisi iletilir.
Cevaplama oranı nedir?
Yanıtlama oranı nedir? Gelen 1000 çağrının 900 adedini yanıtlamışsanız, yanıtlama oranınız %90'dır.