Çağrı merkezinde müdürden sonra kim gelir?
Supervisor (SPV) / Call Center Müdür Yardımcısı / Yönetmen: Takım liderlerinin bağlı olduğu yöneticidir. Hem takım liderlerinin performansından hem de tüm müşteri temsilcilerinin performansından sorumludurlar. Çağrı merkezinde müdürden sonra gelen 2.yönetici olarak geçmektedirler.
Çağrı merkezinde müşteri temsilcisi ne iş yapar?
Müşteri şikâyetlerini iyi bir dinleyici olarak dinlemek, Sorun yaşayan kişilere çözüm önerileri sunmak, Yetkilerini ve bilgilerini aşan herhangi bir durum meydana gelirse bu durumu ilgili departmana yönlendirmek, Inbound aramaları ile gelen müşterilere firmanın hizmet ve ürünleri hakkında detaylı bilgi vermek.
Çağrı merkezinde çalışan mahkemede şahitlik yapabilir mi?
Çağrı merkezinde çalışan mahkemede şahitlik yapabilir mi?
Amerika ve Avrupa'da çağrı merkezlerinde iki yıldan fazla çalışan müşteri temsilcilerinin şahitliği kabul edilmiyor.
Çağrı merkezi supervisor ne iş yapar?
Çağrı merkezi supervisor ne iş yapar?
Çağrı merkezi müdürü, çağrı merkezi strateji ve operasyonlarını planlayıp uygulayarak firma müşterilerine hizmet eder. Sistem ve süreçleri geliştirmek ve personel yönetimini sağlamakla sorumludur.
Çağrı merkezi hangi iş grubuna girer?
Çağrı merkezi Müşteri Temsilcisi; müşterilerden gelen çağrıları cevaplayan, çağrı sonrası ofis işlerini yürüten, kalite kural ve yönetmelikleri çerçevesinde çalışan, çağrı merkezi bilgisayar uygulamalarını aktif bir şekilde kullanan ve mesleki gelişim faaliyetleri yürüten kişilere verilen mesleki isimdir.
Çağrı merkezi hangi sektöre girer?
Çağrı merkezleri, telekomünikasyon, finans, taşımacılık-lojistik, toptan-perakende, elektronik-bilişim, sağlık, otomotiv, kamu gibi birçok sektöre hizmet veriyor.
Turkcell çağrı merkezi ne iş yapar?
Turkcell çağrı merkezi ne iş yapar?
Çağrı merkezi müşteri temsilcilerinin yaptıkları işler; Müşterilerden gelen telefon görüşmelerini yanıtlamak. Çalışma öncesinde ofiste gerekli hazırlıkları yapmak. Telefon ile müşterilere yönelik aramalar gerçekleştirmek. Müşterileri ihtiyaçları doğrultusunda ilgili departmana yönlendirmek.
Çağrı merkezi çalışanları ne kadar maaş alıyor?
Çağrı merkezi çalışanları ne kadar maaş alıyor?
2021 yılı asgari ücretin 2.825,90 TL olduğu düşünülürse 2021'de en düşük çağrı merkezi maaşı asgari ücretten düşük olamayacak. Genellikle 300 TL civarı yemek ve yol yardımı da ödenen çağrı merkezi personelleri 2021 yılında 3200-3400 lira aralığında maaş almaktadır.
Çağrı Merkezi Operatörü ne iş yapar?
Çağrı merkezi operatörü, telefon çağrıları aracılığıyla müşterilerden gelen sorulara yanıt vermek, şikayetleri yönetmek ve müşteri hizmetleri sorunlarını giderme konusundan sorumludur.