Modoratör
Efsanevi Üye
Çok yanlı pazarlama nedir?
Çok kanallı pazarlamayı (Multi Channel Marketing) dijital ve offline uygulamalar dahil olmak üzere oluşturulmuş iletişim ve pazarlama stratejilerinin bir bütünü olarak tanımlayabiliriz. Pazarlama ve iletişim faaliyetleri mecraya göre değil, tüketicinin deneyimlerine göre yapılır, tüketici odaklıdır.
Iletişimi etkili kullanarak bilgiyi nasıl yayarız?
Iletişimi etkili kullanarak bilgiyi nasıl yayarız?
Etkili ve Sağlıklı Bir İletişim İçin Gerekenler Neler?
- Hoşgörülü olmak.
- Karşımızdakini dinlemek.
- Empati kurmak.
- Ön yargılarımızdan arınmış olmak.
- Olumlu ve olumsuz eleştirilere açık olmak.
- Beden dili, göz teması, ses ayarı ve hitap şekline dikkat etmek gerekir.
Ünlü pazarlama nedir?
Ünlü pazarlama nedir?
Influencer Marketing ( Sosyal Medya Ünlüleriyle Pazarlama ) Çeşitli sosyal medya mecralarında, binlerce takipçi sayılarına sahip kişilerin ürettikleri içerik yoluyla bir ürün ya da marka hakkında yorumlarını ve tecrübelerini takipçilerine aktarmasına Influencer Marketing denilmektedir.
Çoklu pazarlama nedir?
Çok kanallı ve bütüncül pazarlama, her ikisi de tüketicilere ve potansiyel tüketicilere ulaşmak için birden fazla kanalın kullanımına odaklanmakla birlikte, iki farklı ve ayrı pazarlama stratejisi olarak tanımlanmaktadır Çoklu kanal pazarlama potansiyel tüketicilerle farklı platformlarda etkileşime geçebilme …
ATL ve BTL ne demek?
ATL ve BTL ne demek?
Pazarlama faaliyetleri (temel olarak reklamlar) üç bölüme ayrılabilir – Çizgi Üstü (ATL – Above the Line), Çizgi Altı (BTL – Below the Line) ve Çizgi Üzerinden (TTL) Pazarlama. Bu hat başlangıçta kitlesel penetrasyonu (ATL) olan pazarlama faaliyetlerini spesifik penetrasyonu (BTL) olanlarla ayırmak için kullanılmıştır.
İletişim becerilerini geliştirmek için neler yapılması gerekir?
İletişim becerilerini geliştirmek için neler yapılması gerekir?
Etkili İletişim Becerileri Nasıl Geliştirilir?
- Etkin dinleyici olmak.
- Hoşgörülü ve önyargısız olabilmek.
- Empati kurabilmek.
- Beden dili, hitap, ses tonu ayarlamak.
- Kendimizi doğru ifade edebilmek.
- Eleştiriye açık olmak.
Pazarlamanın temel özellikleri nelerdir?
Pazarlamanın başlıca özellikleri:
- Pazarlama oldukça çok ve çeşitli faaliyetler bütünü veya sistemidir.
- Pazarlama bir işletme faaliyetleri grubu olarak, çok dinamik yapıda, sürekli ve sık sık değişebilen bir ortamda yürütülür.
- Pazarlama, insan ihtiyaçlarını karşılayıcı bir değişim/mübadele faaliyetidir.
Omnichannel stratejisi nedir?
Omnichannel stratejisi nedir?
Omnichannel marketing, hedef kitle ile iletişime geçilebilme ihtimali bulunan bütün kanalların aktif ve eşzamanlı olarak kullanılması suretiyle uygulanan bir stratejidir.