<
haberci
Meraklı Üye
Daikin Türkiye, Brandverse Awards SocialBrands Veri Analitiği kategorisinde "İklimlendirme" dalında "Altın" ödülüne layık görüldü. Her yıl 51 binden fazla sosyal medya marka hesabını detaylı bir analiz sürecinden geçiren Brandverse Awards, başarılı markaları belirleyip ödüllendiriyor.
1 Nisan 2024-1 Nisan 2025 arasındaki değerlendirmelerde takipçi sayısı, paylaşılan içeriklerin türleri, etkileşim türleri ve sayıları gibi pek çok veri detaylıca incelendi. Deloitte Türkiye'nin uzmanlığıyla desteklenen analiz sonuçlarına göre, Daikin Türkiye sosyal medya stratejisi ve etkileşim performansıyla zirveye çıktı.
Marketing Türkiye&BoomSonar işbirliğiyle gerçekleştirilen yarışmanın SocialBrands Veri Analitiği kategorisinde Daikin Türkiye, İklimlendirme dalında Altın ödül kazandı. Daikin Türkiye Kurumsal İletişim Bölüm Müdürü Hülya Dinçer, sosyal medyanın markalar için ne kadar önemli olduğunu vurgulayarak, dijital iletişim stratejilerini güçlü ve sürdürülebilir etkileşimler için şekillendirdiklerini söyledi.
Dinçer, aldıkları ödülün firmalarının kararlı çalışmalarının bir yansıması olduğunu belirtirken, bu ödülle birlikte daha büyük sorumluluklar üstlendiklerini ifade etti. Kullanıcılarla kurdukları ilişkilere büyük önem verdiklerini dile getiren Dinçer, her ay yayımlanan 'Brands Top 100' listesinde üst sıralarda yer aldıklarını ve bu başarıyı daha da ileri taşımak için çalışmalarına devam edeceklerini söyledi.