- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 342.271
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1.128
- Puan
- 113
- Yaş
- 36
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
- Credits
- 3.021
- Meslek
- Webmaster
Danışmanlık firması kurmak için neler gerekli?
Danışmanlık şirketi kurmak için gerekli belgeler şunlardır:
Danışmanlık şirketi neler yapabilir?
Herhangi bir alanda uzmanlık sahibi olan kişiler, deneyimleri ve bilgi birikimleri doğrultusunda başvuran kişiye her noktada yardımcı olur. Danışmanlık şirketleri sayesinde muhasebe işlerinden pazarlama sektörüne kadar birden fazla alanda yardım almak mümkün hale gelir.
Gayrimenkul danışmanlık şirketi nasıl kurulur?
Şahıs şirketi kurmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
- İmza sirküleri noterde yaptırılır.
- İmza tescil beyannamesi alınır.
- Nüfus cüzdanı fotokopisi, ikametgâh bilgileri alınır.
- Şirket tescili yapılır.
- Vergi hesap numarasının alınması için başvuru yapılır.
- Defterler alınıp tasdik ettirilir.
Danışmanlık hizmetleri kapsamında değerlendirilen işler nelerdir?
(2) Kanunun 10 uncu maddesinin birinci fıkrasının (b) bendinin (2) numaralı alt bendinde belirtilen yapımla ilgili hizmet işlerinin tamamı danışmanlık hizmetlerinin kapsamında olup, bu işler aşağıda sayılmıştır: a) İmar planlarının hazırlanması. b) Planlama, fizibilite ve yapılabilirlik etüdleri.
Emlak Ofisi açmak için ne kadar para gerekli?
O nedenle emlak ofisi açmak için net olarak şu kadar para gerekiyor demek doğru olmaz. Ancak yine de ortalama olarak bir emlak dükkanı açmak için en başta 20.000 – 30.000 lira gibi bir fiyat karşımıza çıkabilmektedir.
Gayrimenkul Danışmanı vergi öder mi?
Gelir vergisi mükellefi olduğunuz için geçici verginizi %15 oranında ödemekle yükümlüsünüz. Eğer bir limitet veya A.Ş. kurduysanız, kurumlar vergisi %20 oranında geçici vergi ödersiniz.