- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 342.208
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 341
- Puan
- 83
- Yaş
- 36
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
- Credits
- -225
Debriyaj balatası ne kadar gider?
Aracın kullanım alanına ve süresine göre değişmekle birlikte debriyaj balatası ve baskı sistemi ortalama 80.000 kilometrede değiştirilmelidir.Debriyaj balatası bittiğini nasıl anlarız?
Debriyaj balatası bittiğini nasıl anlarız?Debriyajın Bittiği Anlamak İçin İpucu!
- El frenini çekin.
- Vitesi 1'e alıp arabayı kaldırmaya çalışın.
- Motorun devri bitiyor ama hala stop etmiyorsa büyük ihtimalle debriyaj baskı balatası bitmiştir.
Baskı balata ne kadar tutar?
Baskı balata ne kadar tutar?Araca ve motor tipine göre değişmekle birlikte baskı balata setleri ortalama 1000 TL gibi bir fiyata sahiptir. Baskı diski, debriyaj balatası ve bilyası ile birlikte set olarak satılan ürün, bilyasız alındığında ücreti 700 liralara kadar düşmektedir. Ortalama debriyaj seti değişim işçiliği ise 300-400 TL aralığında.
EDC şanzıman baskı balata kaç km gider?
Edc Debriyaj Arıza veya benzeri durum olmadığı sürece ortalama 400000 km ömrü vardır.Debriyaj plakası silinirse ne olur?
Debriyaj plakası silinirse ne olur?Baskı balatanın tamamen bitmesi durumunda şanzıman ve motor arasında bağlantı yapılamayacağından dolayı aracın yerinden hareket ettirilmesi mümkün olmayacaktır.
Baskı Balata zayıf olursa ne olur?
Baskı Balata zayıf olursa ne olur?Debriyaj üst merkez arızası nasıl anlaşılır?
Debriyaj Üst Merkezi Arızası Nasıl Anlaşılır? Debriyaj pedalı normalde orta kısımlardan kavrar ama balata seviyesi düştükçe debriyaj yukarıdan kavramaya başlar. Bu da pedala basmayı bıraktığınızda neredeyse yarım debriyaj yapıyormuşçasına arabanın yerinden zor kalkmasına neden olur.Baskı balata bitince ne olur?
Baskı balata bitince ne olur?DCT nasıl bir şanzıman?
DCT nasıl bir şanzıman?DCT şanzıman genel çalışma prensibi itibariyle oldukça gelişmiş çift kavrama sistemine sahip bir otomatikleştirilmiş manuel şanzımandır. DCT otomatik şanzımanlarda tork konvertörü yoktur ve motor ile şanzıman arasındaki bağlantıyı tork konvertörü değil bilgisayar kontrollü 2 adet debriyaj gerçekleştirir.