- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 342.240
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 677
- Puan
- 113
- Yaş
- 36
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
- Credits
- 1.589
- Meslek
- Webmaster
Dijital perakende nedir?
Aslında e-perakendecilik; online mağaza sahiplerinin dijital pazarlama araçları aracılığıyla potansiyel müşterileriyle iletişim kurarak, ürün ve hizmetlerini internet üzerinden satışa sundukları giderek daha geniş bir ticaret hacmine sahip olan bir perakendecilik türü.
Mobil perakendecilik nedir?
E-Perakendecilik (Elektronik Perakendecilik), internet üzerinden mal ve hizmet satışı olarak adlandırılır. Elektronik perakendecilik işletmeler arası (B2B) veya işletmeden tüketiciye (B2C) ürün ve hizmet satışlarını kapsar. En basit şekilde tanımı e-perakendecilik, online satış yapmak anlamına gelir.
Perakende teknolojileri nedir?
Perakende sektöründe artırılmış gerçeklik, dijital raflar, görüntü algılama teknolojileri, dijital akıllı aynalar, chatbot'lar, kiosklar, robotlar ve dokunmatik paneller gibi yapay zeka teknolojileri kullanılıyor. Yapay zeka teknolojileri perakende şirketlerin kişiselleştirilmiş deneyimler sunmasını sağlıyor.
Dijital perakende uzmanlığı nedir?
Dijital pazarlama uzmanı, çalıştığı firmanın markası için hedef pazar ve kitlesini tespit eden, markayı daha tanınır hale getiren ve kitle iletişimini güçlendirmek için çalışan kişiye verilen mesleki unvandır.
E perakendecilik kavramı ilk ne zaman kullanıldı?
ElektronikTicaretin Gelişimi • ElektronikTicaret , 1980 li yıllarda ortaya çıkmış bir kavram olmasına rağmen , internet üzerinden elektronik ticaretin ilk uygulaması 1994 yılında yapılmıştır.
Çok kanallı e ticaret nedir?
Omni-channel Pazarlama (Çok Kanallı) Nedir? Çok kanallı pazarlama, firma ile müşteri arasındaki bağı oluşturur. Bu bağı oluştururken de birçok kanalı kullanarak müşteri ile etkileşime geçer. Çok kanallı pazarlamada amaç, hedef kitleyi maksimum düzeyde artırıp kullanıcı deneyimi sunmaktır.
Çevrimdışı reklam medya kanalları arasında televizyon reklamları, reklam panoları, tele-pazarlama, radyo, broşürler ve diğer her türlü basılı medya bulunur.