Düşük reklam sıralaması ne demek?
Her bir reklamverenin Reklam Sıralaması 80, 50, 30, 10 ve 5 olsun. Arama sonuçlarının üzerinde gösterilen en düşük Reklam Sıralamasının 40 olduğunu varsayarsak, yalnızca ilk iki reklamveren (Reklam Sıralaması 80 ve 50 olan) en düşük düzeyi aşar ve bu reklamverenlerin reklamları arama sonuçlarının üstünde gösterilir.
Reklam sırası türü ne işe yarar?
Reklam sırası türü ne işe yarar?
Reklam konumunuzu (reklamların, diğer reklamlara göre sayfada gösterildiği yer) ve reklamlarınızın gösterilip gösterilmeyeceğini belirlemek için kullanılan değerdir.
Google Ad Sense ne amaçla kullanılır?
Google Ad Sense ne amaçla kullanılır?
Google AdSense yayıncılara, sundukları online içerik üzerinden para kazanabilecekleri bir yol sunar. AdSense, içeriğiniz ve ziyaretçilerinize göre reklamları sitenizle eşleştirerek çalışır. Reklamlar, ürünlerini tanıtmak isteyen reklamveren tarafından oluşturulur ve ödenir.
Içeriğe dayalı reklamcılık nedir?
İçeriksel reklamcılık, reklamları web sitesinin anahtar kelimelerine, içeriğine veya temasına göre web sitelerinde görüntüleyen bir dijital reklam biçimidir. Bloglarda, web sitelerinde ve diğer çevrimiçi medyadaki reklamlarda yaygın olarak kullanılan, hedeflenen bir reklam tekniğidir.
Video Kampanya alt türündeki reklam sırası türü ne işe yarar?
Video Kampanya alt türündeki reklam sırası türü ne işe yarar?
Kampanya alt türü, kampanyanızı hedefe göre daha iyi optimize etmek için kampanyada kullanabileceğiniz reklam biçimlerini belirler. Örneğin, genel hedefiniz kullanıcıları web sitenizi ziyaret etmeye ve satın alma işlemi gerçekleştirmeye teşvik etmekse Dönüşüm sağlama kampanya alt türünü seçersiniz.
Google AdSense den ne kadar kazanıyor?
Google AdSense den ne kadar kazanıyor?
Ortalama 500 kişinin web sitenizi ziyaretettiğiniz düşünürseniz Google AdSense ile günlük 4-5 lira civarında gelir eldeedebilir. Ziyaretçi sayınız arttıkça kazancınız da artar. AdSense ilegelirinizi arttırmanın bir yolu da İngilizce site açmaktır.
Içeriğe dayalı hedefleme nedir?
Diğer faktörlerin yanı sıra anahtar kelimelerinizi ya da konularınızı kullanarak reklamları Görüntülü Reklam Ağı'ndaki alakalı sitelerle eşleştiren süreç. Bu süreç şu şekilde çalışır: Google'ın sistemi, ana temasını belirlemek üzere her bir web sayfasının içeriğini analiz eder.
Görüntülü reklam kampanyaları planlarken hedef belirlemek neden önemlidir?
Görüntülü reklam kampanyaları planlarken hedef belirlemek neden önemlidir?
Hedeflerinizi önceden belirlemek, Görüntülü Reklam Ağı kampanyalarınızı daha iyi planlamanıza ve uygulamanıza yardımcı olur. Kampanyanızın nihai hedefi; ulaştığınız kitle segmentlerini, bütçenizi, teklifinizi, reklam öğenizi ve hatta izlemeyi seçtiğiniz metrikleri etkiler.