Ek Açıklamalı snippet ne demek?
Ek açıklamalı snippet'ler, ürün ve hizmetlerinizin belirli özelliklerini vurgulayan uzantılardır. Genellikle kullanıcılara reklamı tıklamaları için daha fazla neden sunarak reklam performansını artırır.
Açıklama metni uzantısı nedir?
Açıklama metni uzantısı nedir?
AdWords arama ağı kampanyalarında yer alan metin reklamlara site bağlantısı, uygulama bağlantısı gibi ekleyebildiğiniz bir uzantı türüdür. Açıklama metni uzantısı hesap düzeyinde, kampanya düzeyinde ve reklam grubu düzeyinde ekleyebiliyorsunuz.
Structured snippet nedir?
Ek açıklamalı snippet'lar sayesinde reklam uzantıları daha da geliştirilerek reklamımızın doygun bir görünüme ve çok fazla açıklama içeriğine yer vermesini sağlıyor. Bu uzantıyı da diğerleri gibi Adwords arayüzünde reklam uzantıları sekmesi altında Ek Açıklamalı Snippet Uzantısını seçerek kullanabiliyoruz.
Müşteri Eşleştirme nedir?
Müşteri Eşleştirme nedir?
Müşteri Eşleştirme; Arama Ağı, Alışveriş sekmesi, Gmail, YouTube ve Görüntülü Reklam Ağı'nda müşterilerinize ulaşmak ve onlarla yeniden etkileşim kurmak için online ve çevrimdışı verilerinizi kullanmanıza olanak tanır.
Açıklama metni uzantıları hangi işlem için avantaj sağlar?
Açıklama metni uzantılarıyla, ücretsiz kargo veya 24 saat müşteri hizmetleri gibi benzersiz teklifleri müşterilere tanıtabilirsiniz. Müşteriler reklamlarınızı gördüğünde işletmeniz, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında ayrıntılı bilgi edinir.
Google Rich snippets nedir?
Google Rich snippets nedir?
Rich snippets, arama sonuçlarında kullanıcılara ek bilgiler sağlayan bir tür yapılandırılmış veri işaretlemesidir. Sitelerin, Google ya da farklı arama motorlarında kullanıcılara sayfa hakkında ekstra bilgiler vermektedir. Kullanıcıların tıklamasını sağlayan kısa içeriklerin oluşturulduğu bir alandır.
Snippet extension nedir?
Ek açıklamalı snippet'ler, ürün ve hizmetlerinizin belirli özelliklerini vurgulayan uzantılardır. Aramada metin reklamınızın altında başlık (ör: "Destinasyonlar") ve liste (ör: "Almanya, Berlin, İsviçre") biçiminde görünür.
Google Ads duyarlı arama ağı reklamlarını nasıl oluşturur?
Google Ads duyarlı arama ağı reklamlarını nasıl oluşturur?
Duyarlı arama ağı reklamı oluşturma
- Soldaki sayfa menüsünden Reklamlar ve uzantılar'ı tıklayın.
- Artı düğmesini tıklayın ve Duyarlı arama ağı reklamı'nı seçin.
- Nihai URL'yi ve görünen yol metnini girin. Siz yazdıkça, reklamınızın önizlemesi sağ tarafta görünür.
- Başlıkları girin.
- Açıklamaları girin.
- Kaydet'i tıklayın.
Müşteri eşleştirme kitlesi oluştururken kullanılan üç aşamalı süreç nedir?
Bunu şu şekilde yapabilirsiniz: Müşterilerinizin e-posta adreslerini içeren datanızı hedef kitleler kısmından yükleyin. Kullanacağınız müşteri kitlenizi hedeflemek için yeni bir kampanya oluşturun veya mevcut kampanyayı güncelleyin. Yüklediğiniz kitleyi hedef kitle olarak tanımlayın.