haberci
Meraklı Üye
Elektrikli Otomobil Fluence
Elektrikli Araba Fluence Hakkında Veri
Fransızlar Elektrikli Otomobil Renaul Fluence için henüz karar verilmediğini açıklayarak kafaları bulandırmıştı bir zaman önceBuna karşın ,Oyak Renault CEO'su Tarık Tunalıoğlu, Bursa'nın elektrikli Otomobil konusunda Renault dünyasında önemli bir rol üstleneceğini müjdesini aylar öncesinde vermiştiFluence 'nin 2019'de üretileceği açıklamıştı
Bugün için gelinen noktada Oyak Renault CEO'su Tarık Tunalıoğlu bakın Ne diyor:
Oyak Renault Genel Müdürü Tarık Tunalıoğlu Elektrikli Arabalara şüpheyle bakanlar vardı Daha önce fuarlarda sergilenen ve konseptten öteye geçmeyen elektrikli otomobiller, bugün bundan böyle yola çıkmaya hazır Paris'te herkes fark etti Bütün firmalar, elektrikli otomobil trenine binecek Lakin trenin sadece arkadaki vagonunda yer bulabileceklerdedi
Otomotiv sanayisinde çalışan işçiler Türkiye'nin gururu oldu Dünya ile kıyaslandığında kısa bir geçmişe sahip olan Türk otomotiv sanayi, 50 yılda büyük yol katetti Türkiye, Avrupa'nın imal üssü oldu Türkiye'deki fabrikalar dünyanın en nitelikli üretim tesisleri, Türkiye'de üretilen Arabalar ise dünyanın en iyi Arabaları seçildi Otomotiv sanayinin bugünkü seviyeye ulaşmasında en büyük rol ise işçilere ait Oyak Renault Genel Müdürü Tarık Tunalıoğlu da, otomotiv sanayinde işçilerin oynadığı rolün altını çiziyor Bursa fabrikasında çalışan işçilere övgüler yağdıran Tunalıoğlu, Türk işçilerin imal hızında Japonlar'ı yakaladığını söylüyor Tunalıoğlu, İşçilerimizle kibir duyuyorum Saatte 60 adetlik imal basit bir meslek yok Imal hattında bir otomobilin işleminin 1 dakika gibi kısa bir sürede tamamlanması gerekiyor Yani yürüyen hatta hızlı olmak gerekiyor İşçilerimiz bunu başarıyla yapıyor Kendimce Türkler dünyanın en süratli üretimini ve hızın yanı sıra üretimi kaliteli yapan işçileri Sürat ve kalitede Japonlar'ı yakaladıkdedi Motor ve vitesin yanı sıra mekanik aksam üreten tek firma olduklarının altını çizen Tunalıoğlu, yerlilik oranının da yüzde 70 olduğunu açıkladı Tunalıoğlu, Imal kapasitemiz 360 bin adet Motor imal kapasitemiz ise 450 bin adet 4 kasa 6 model üretiyoruz Elektrikli Fluence ile model sayımız 7'ye çıkacak Japonlar açık havada tüm dünyada ve Türkiye'de bu kadar fazla sayıda farklı model üreten az sayıda fabrikadan biriyizdedi
ÜÇ VARDİYA IMAL
2007'den beri 3 vardiyada, günde bin 100 adet üretim yaptıklarını söyleyen Tunalıoğlu, Kriz öncesinde günde bin 300 adetlik üretime ulaşmıştık Yani saatte 60 adet otomobil üretiyorduk Kriz sonrasında bu rakam 48'e değin düştü Derhal ise 53 adete yükseldidedi
40 bin km'de maliyeti yüzde 35 azalıyor
ELEKTRİKLİ bir aracın dizel bir Arabala amorti süresini karşılaştıran Tunalıoğlu, Elektrikli bir Otomobil yılda 15 bin km kullanılırsa, dizel otomobilin maliyetiyle kafa kafaya geliyor Eğer 40 bin km kullanılırsa, maliyeti yüzde 35 daha ucuzluyordedi
Dünyanın dört köşesinde test ediliyor
ELEKTRİKLİ Fluence'ın seri üretiminin 2019'in başında başlayacağını söyleyen Tunalıoğlu, Laboratuar ortamında yapılan testlerin gerisinde, hemen de yol ve iklim şartlarına uygunluğu deneme ediliyor Yol testleri dünya yollarında gerçek koşullarda yapılıyordedi
*
Elektrikli Araba Fluence Hakkında Veri
Fransızlar Elektrikli Otomobil Renaul Fluence için henüz karar verilmediğini açıklayarak kafaları bulandırmıştı bir zaman önceBuna karşın ,Oyak Renault CEO'su Tarık Tunalıoğlu, Bursa'nın elektrikli Otomobil konusunda Renault dünyasında önemli bir rol üstleneceğini müjdesini aylar öncesinde vermiştiFluence 'nin 2019'de üretileceği açıklamıştı
Bugün için gelinen noktada Oyak Renault CEO'su Tarık Tunalıoğlu bakın Ne diyor:
Oyak Renault Genel Müdürü Tarık Tunalıoğlu Elektrikli Arabalara şüpheyle bakanlar vardı Daha önce fuarlarda sergilenen ve konseptten öteye geçmeyen elektrikli otomobiller, bugün bundan böyle yola çıkmaya hazır Paris'te herkes fark etti Bütün firmalar, elektrikli otomobil trenine binecek Lakin trenin sadece arkadaki vagonunda yer bulabileceklerdedi
Otomotiv sanayisinde çalışan işçiler Türkiye'nin gururu oldu Dünya ile kıyaslandığında kısa bir geçmişe sahip olan Türk otomotiv sanayi, 50 yılda büyük yol katetti Türkiye, Avrupa'nın imal üssü oldu Türkiye'deki fabrikalar dünyanın en nitelikli üretim tesisleri, Türkiye'de üretilen Arabalar ise dünyanın en iyi Arabaları seçildi Otomotiv sanayinin bugünkü seviyeye ulaşmasında en büyük rol ise işçilere ait Oyak Renault Genel Müdürü Tarık Tunalıoğlu da, otomotiv sanayinde işçilerin oynadığı rolün altını çiziyor Bursa fabrikasında çalışan işçilere övgüler yağdıran Tunalıoğlu, Türk işçilerin imal hızında Japonlar'ı yakaladığını söylüyor Tunalıoğlu, İşçilerimizle kibir duyuyorum Saatte 60 adetlik imal basit bir meslek yok Imal hattında bir otomobilin işleminin 1 dakika gibi kısa bir sürede tamamlanması gerekiyor Yani yürüyen hatta hızlı olmak gerekiyor İşçilerimiz bunu başarıyla yapıyor Kendimce Türkler dünyanın en süratli üretimini ve hızın yanı sıra üretimi kaliteli yapan işçileri Sürat ve kalitede Japonlar'ı yakaladıkdedi Motor ve vitesin yanı sıra mekanik aksam üreten tek firma olduklarının altını çizen Tunalıoğlu, yerlilik oranının da yüzde 70 olduğunu açıkladı Tunalıoğlu, Imal kapasitemiz 360 bin adet Motor imal kapasitemiz ise 450 bin adet 4 kasa 6 model üretiyoruz Elektrikli Fluence ile model sayımız 7'ye çıkacak Japonlar açık havada tüm dünyada ve Türkiye'de bu kadar fazla sayıda farklı model üreten az sayıda fabrikadan biriyizdedi
ÜÇ VARDİYA IMAL
2007'den beri 3 vardiyada, günde bin 100 adet üretim yaptıklarını söyleyen Tunalıoğlu, Kriz öncesinde günde bin 300 adetlik üretime ulaşmıştık Yani saatte 60 adet otomobil üretiyorduk Kriz sonrasında bu rakam 48'e değin düştü Derhal ise 53 adete yükseldidedi
40 bin km'de maliyeti yüzde 35 azalıyor
ELEKTRİKLİ bir aracın dizel bir Arabala amorti süresini karşılaştıran Tunalıoğlu, Elektrikli bir Otomobil yılda 15 bin km kullanılırsa, dizel otomobilin maliyetiyle kafa kafaya geliyor Eğer 40 bin km kullanılırsa, maliyeti yüzde 35 daha ucuzluyordedi
Dünyanın dört köşesinde test ediliyor
ELEKTRİKLİ Fluence'ın seri üretiminin 2019'in başında başlayacağını söyleyen Tunalıoğlu, Laboratuar ortamında yapılan testlerin gerisinde, hemen de yol ve iklim şartlarına uygunluğu deneme ediliyor Yol testleri dünya yollarında gerçek koşullarda yapılıyordedi
*