haberci
Meraklı Üye
Emniyet Kemeri Kullanılmadığında Yaşanabilecekler
Emniyet Kemeri Kullanılmadığında Yaşanabilecek Durumlar nelerdir
Emniyet Kemeri Kullanılmadığında Yaşanabilecek Durumlar
Araştırmalar, emniyet kemeri takmamış yaralıların yuzde 70′ inin, 50 kilometreden daha duşuk bir hızda yol alırken yaralandığını, 50 kilometre hızdaki bir carpmanın, 4 kattan duşmeyle eşdeğer olduğunu ortaya koydu
Carpmadan 26 milisaniye sonra on tamponlar araca gomulur Arac kendi ağırlığının 30 katı bir kuvvetle frenlenir Surucu ve yolcular emniyet kemeriyle bağlı değillerse 80 kilometre suratle arac icinde harekete devam ederler
30 milisaniye sonra surucu koltuğuyla beraber 15 santimetre one doğru fırlar 44 milisaniye sonra surucu goğus kafesiyle direksiyona carpar 50 milisaniye sonra arac ve icindekiler uzerinde, kendi ağırlıklarının 80 katı buyuklukte bir kuvvet etki eder 68 milisaniye sonra surucu 9 tonluk bir kuvvetle gosterge paneline carpar 92 milisaniye sonra surucu yanındaki yolcuyla beraber aynı anda kafasını on cama carpar, yolcu bu carpmayla kafasına olumcul bir darbe alarak camdan dışarı fırlar 100 milisaniye sonra direksiyon tarafından tutulan surucu tekrar aracın icine duşer 110 milisaniye sonra surucunun arkasında oturan yolcu surucu seviyesine yukselir ve kafasıyla sert bir darbe yapar aynı anda kendisi de sert bir darbe alır 150 milisaniye sonra tekrar sessizlik egemen olur Cam, celik, plastik parcaları yere duşer 200 milisaniyeden daha kısa sure icerisinde her şey biter
Emniyet Kemeri Kullanılmadığında Yaşanabilecek Durumlar nelerdir
Emniyet Kemeri Kullanılmadığında Yaşanabilecek Durumlar
Araştırmalar, emniyet kemeri takmamış yaralıların yuzde 70′ inin, 50 kilometreden daha duşuk bir hızda yol alırken yaralandığını, 50 kilometre hızdaki bir carpmanın, 4 kattan duşmeyle eşdeğer olduğunu ortaya koydu
Carpmadan 26 milisaniye sonra on tamponlar araca gomulur Arac kendi ağırlığının 30 katı bir kuvvetle frenlenir Surucu ve yolcular emniyet kemeriyle bağlı değillerse 80 kilometre suratle arac icinde harekete devam ederler
30 milisaniye sonra surucu koltuğuyla beraber 15 santimetre one doğru fırlar 44 milisaniye sonra surucu goğus kafesiyle direksiyona carpar 50 milisaniye sonra arac ve icindekiler uzerinde, kendi ağırlıklarının 80 katı buyuklukte bir kuvvet etki eder 68 milisaniye sonra surucu 9 tonluk bir kuvvetle gosterge paneline carpar 92 milisaniye sonra surucu yanındaki yolcuyla beraber aynı anda kafasını on cama carpar, yolcu bu carpmayla kafasına olumcul bir darbe alarak camdan dışarı fırlar 100 milisaniye sonra direksiyon tarafından tutulan surucu tekrar aracın icine duşer 110 milisaniye sonra surucunun arkasında oturan yolcu surucu seviyesine yukselir ve kafasıyla sert bir darbe yapar aynı anda kendisi de sert bir darbe alır 150 milisaniye sonra tekrar sessizlik egemen olur Cam, celik, plastik parcaları yere duşer 200 milisaniyeden daha kısa sure icerisinde her şey biter