Modoratör
Efsanevi Üye
En iyi slogan nasıl olur?
Slogan, markanın aynası olmalıdır. Markanın özeti niteliğinde olmalı ve markanın amacını doğrudan yansıtmalıdır. Negatif çağrışımlardan kaçınmak gerekir, her zaman pozitifliği yansıtmalıdır. Sloganın iyi olması önemlidir çünkü slogan senelik değildir; markanın yaşam ömrü boyunca onu taşıyacaktır.
Şirket sloganı nedir?
Şirket sloganı nedir?
Slogan, markanın veya herhangi bir şeyin bilinliliğini arttırmak ve ön plana çıkarmak için ortaya çıkarılan sözcüklerin bütünüdür. Şirketin veya kurumun amaç ve araçlarına uygun şekilde ortaya koyulan güçlü fikir düşüncesidir. Var olan eylemi kısa, çarpıcı ve öz dille anlatma sanatı olarak da görülebilir.
Slogan seçerken nelere dikkat etmeliyiz?
Bu konuda dikkat edilmesi gereken noktaları sizler için derledik:
- Özgün ve orijinal olması gerekiyor.
- Slogan, ilgili firmaların veya ürünlerin özelliklerini içermelidir.
- Sürekliliği önemlidir.
- Kolay ve akılda kalıcı olması da çok önemli bir yer teşkil ediyor.
- Çekici ve iddialı olmalıdır.
Marka sloganı nasıl oluşturulur?
Marka sloganı nasıl oluşturulur?
Akılda kalıcı marka sloganı nasıl yapılır?
- Kısa tutun. Marka sloganınızın akılda kalıcı olabilmesi için kısa olması önemlidir.
- Sürekliliği sağlayın.
- Sizi farklı kılan özellikler üzerine odaklanın.
- Uzun vadeli düşünün.
- Orijinal olun.
- Hedef kitlenizi göz önünde tutun.
- Paylaşımlarınızda sloganınızı vurgulayın.
- Logonuza ekleyin.
Bir reklamda slogan nasıl bir rol oynar?
Slogan, bir ürünün veya markanın iddiasını ve felsefesini ortaya koyan ve hisleri tetikleyen en önemli iletişim araçlarından biridir. Ürün ve markaların reklamlarında kullanılan reklam sloganları kalıcılığı sağlamada çok büyük önem taşır. Markanızın ölümsüzleşmesi yalnızca sloganla mümkün olabilir.
Ürün sloganı ne demek?
Ürün sloganı ne demek?
Slogan markanın imajıdır! Markanın hatırlanabilir olması için en önemli şeylerden biri slogandır. Orijinalliği ve etkileyici olmayı hedefler. Marka değerini besler ve hedef kitleye doğrudan hitap eder.