Neler yeni

Foruma hoşgeldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Zeberus

Excelde iki sutun arasindaki fark nasil bulunur?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Zeberus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Zeberus

Yönetici
(¯´•._.• Webmaster •._.•´¯)
Puan 393
Çözümler 0
Katılım
27 Aralık 2022
Mesajlar
341.782
Tepkime puanı
7.199
Puan
393
Zeberus

Excelde iki sütun arasındaki fark nasıl bulunur?​

Buradan ÖZELE GİT menüsünü seçiyoruz. Seçtiğiniz hücreler arasında aynı satırda farklılıkları karşılaştırmak, bulmak için yukarıda da gördüğünüz gibi “satır farklılıkları” kutucuğunu işaretleyin ve tamam dediğinizde aynı satırda bulunan iki hücredeki farklı size hücreye giderek belirtecektir.

Iki Excel dosyası nasıl birleştirilir?​

❓ EXCEL dosyasını nasıl birleştirebilirim? Öncelikle, birleştirme için bir dosya eklemeniz gerekir: EXCEL dosyanızı sürükleyip bırakın veya bir dosya seçmek için beyaz alanın içine tıklayın. Ardından “Birleştir” düğmesine tıklayın. EXCEL birleştirme tamamlandığında sonuç dosyanızı indirebilirsiniz.
Iki sayfayı nasıl birleştirilir?
Konuma göre birleştirme
- Her kaynak sayfayı açın ve verilerinizin her sayfada aynı konumda olduğundan emin olun.
- Hedef sayfanız içinde, birleştirilmiş verilerin görünmesini istediğiniz alanda, sol üst hücreye tıklayın.
- Veri sekmesinin Veri Araçları grubunda Birleştir’e tıklayın.

Bir kaç Excel dosyasını birleştirme?​

Excel veya Access’den içeri aktarma
- Veri Al>’i>’i seçin>’i seçin.
- Birleştirmek istediğiniz dosyaları içeren klasörü bulun.
- Klasördeki dosyaların listesi, görünür.
- İletişim kutusunun en altındaki komutlardan birini, örneğin Komutları Birleştir’i> Birleştir’& seçin.

Çokeğersay ne demek?​

ÇOKEĞERSAY işlevi birden çok aralıktaki hücrelere ölçütler uygular ve tüm ölçütlerin kaç kez karşılandığını sayar.
Vlookup Table Array nedir?
Düşeyara (Vlookup) fonksiyonu bir sütundaki verileri bulmak üzere; verilen bir bilgiyi belirtilen bir tablo dizisi üzerinde arar ve istenen ilgili bir sütundan veriyi getirir.

Excel Eğer ne işe yarar?​

Excel’in en popüler işlevlerinden biri olan EĞER işlevi, bir değer ile beklediğiniz değer arasında mantıksal karşılaştırmalar yapmanıza olanak tanır. Dolayısıyla, EĞER deyiminin iki sonucu olabilir. İlk sonuç karşılaştırmanızın Doğru olması, ikinci sonuç da karşılaştırmanızın Yanlış olmasıdır.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

  • Tema özelleştirmeleri kullanılamıyor!

    Tema özelleştirme alanlarını sizin için kullanılamıyor, lütfen daha fazla bilgi için yönetici ile iletişime geçiniz.

  • Zevkini yansıtan renk kombinasyonunu seç
    Arkaplan resimleri
    Renk geçişli arkaplanlar
Geri