Son Konular

Excelde satirlarin yeri nasil degistirilir?

ZeberusZeberus doğrulanmış üyedir.

(¯´•._.• Webmaster •._.•´¯)
Yönetici
Katılım
27 Aralık 2022
Mesajlar
342.242
Çözümler
4
Tepkime puanı
804
Puan
113
Yaş
36
Konum
Adana
Web sitesi
forumsitesi.com.tr
Credits
1.765
Meslek
Webmaster

Excelde satırların yeri nasıl değiştirilir?


Satır veya sütunları başka bir konuma sürükleyin. OPTION tuşunu basılı tutun ve satırları veya sütunları başka bir konuma sürükleyin. SHIFT tuşunu basılı tutun ve satır veya sütunlarınızı var olan satırlar veya sütunlar arasında sürükleyin. Excel yeni satır veya sütun için yer sağlar.

Excelde arama butonu nasıl yapılır?


Excel sayfamızda arama yapmak için Giriş sekmesinin sağ üst köşesinde yer alan Bul ve Seç yazan yere tıklıyoruz. Açılan menüden Bul komutuna tıklıyoruz. 2- Aşağıdaki resimde de olduğu gibi arama sayfası karşımıza çıkacaktır. Buradan Aranan yazan yere aratmak istediğimiz kelimeyi yazarak Tümünü bul butonuna tıklıyoruz.

Excel kaydırma kilidi nasıl açılır?


Excel kaydırma kilidi nasıl açılır?
Klavyenizde Kaydırma Kilidi tuşu yoksa, bilgisayarınızda Klavyeyle Erişim >'>Başlat'a > Erişim >tıklayın. Açmak için Ekran Klavyesi düğmesine tıklayın. Ekran klavyesi ekranınızda gösterildiğinde ScrLk düğmesine tıklayın.

Excelde A'dan Z'ye sıralama nasıl yapılır?


Excelde A'dan Z'ye sıralama nasıl yapılır?
Metin sıralama
- Sıralamak istediğiniz sütunda bir hücre seçin.
- Veri sekmesinde, Sırala ve Filtre Uygula grubunda aşağıdakilerden birini yapın: Artan düzene göre hızlı sıralama yapmak için (A'dan Z'ye Sırala) öğesine tıklayın. Azalan düzene göre hızlı sıralama yapmak için (Z'den A'ya Sırala) öğesine tıklayın.

Excelde arama tuşu hangisi?


Ctrl+F tuşlarına basın ve arama sözcüklerinizi yazın.
Satırları veya sütunları taşıma veya kopyalama OPTION tuşunu basılı tutun ve satırları veya sütunları başka bir konuma sürükleyin. SHIFT tuşunu basılı tutun ve satır veya sütununuzu varolan satırlar veya sütunlar arasında sürükleyin. Excel yeni satır veya sütun için alan oluşturur.

Bir hücredeki değeri başka hücreye aktarmayı sağlayan işlem nedir?


Bir hücreyi veya hücre aralığını seçin. 'ı seçin veya Ctrl + X tuşlarına basın. Verileri taşımak istediğiniz hücreyi seçin. Yapıştır'ı seçin veya Ctrl + V tuşlarına basın.

Excel'de hücre nasıl ikiye bölünür?


Excel'de hücre nasıl ikiye bölünür?
Hücreleri bölme
- Bölmek istediğiniz hücrenin içine tıklayın veya birden çok hücreyi seçin.
- Tablo Araçları'nın altında, Düzen sekmesinin Birleştir grubunda Hücre Böl'e tıklayın.
- Seçilen hücreleri bölmek istediğiniz sütun veya satır sayısını girin.

Excelde boş satırlar nasıl silinir?


Excelde boş satırlar nasıl silinir?
Excel'de Boş Satırları Silme
- Giriş sekmesinde, Düzenleme grubunda, Bul ve Seç'e tıklayın.
- Özele Git'e tıklayın.
- Boşluklar'ı seçin ve Tamam'a tıklayın. Excel boş hücreleri seçer.
- Giriş sekmesinde, Hücreler grubunda, Sil'e tıklayın.
- Sayfa Satırlarını Sil'i tıklatın.

Excelde hücreleri bölmek için veri menüsündeki hangi fonksiyon kullanılır?


Veri sekmesinin Veri Araçları grubunda Metni Sütunlara Dönüştür'e tıklayın. Metni Sütunlara Dönüştürme Sihirbazı açılır. Henüz seçilmemişse Sınırlandırılmış'ı seçin ve İleri'ye tıklayın. Hücre içeriğini nereden bölmek istediğinizi tanımlamak için sınırlayıcıyı veya sınırlayıcıları seçin.

Parçaal formülü nasıl kullanılır?


Açıklama. PARÇAAL işlevi bir metin dizesinden, belirttiğiniz yerden başlayarak, belirttiğiniz karakter sayısına göre belirli sayıda karakteri verir. ORTAB işlevi bir metin dizesinden, belirttiğiniz yerden başlayarak, belirttiğiniz bayt sayısına göre belirli sayıda karakteri verir.

Boş satırlar nasıl silinir?


Boş satırlar nasıl silinir?
 
Boş satırları silmek için Excel'de aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

1. İlk olarak, Giriş sekmesine gidin.
2. Düzenleme grubunda yer alan "Bul ve Seç" seçeneğine tıklayın.
3. Açılan menüden "Özel Git" seçeneğini tıklayın.
4. Karşınıza gelen pencerede "Boşluklar" seçeneğini işaretleyin ve "Tamam" butonuna tıklayın. Bu şekilde Excel boş hücreleri seçecektir.
5. Şimdi, seçili boş satırları silmek için yine Giriş sekmesine gidin.
6. Hücreler grubunda yer alan "Sil" seçeneğine tıklayın.
7. Açılan alt menüden "Satırları Sil" seçeneğini tıklayarak boş satırları kalıcı olarak silebilirsiniz.

Bu adımları takip ederek Excel'de boş satırları kolaylıkla silebilirsiniz. Eğer başka bir konuda yardıma ihtiyacınız varsa çekinmeden sorabilirsiniz.
 

Silecek neden iyi silmez?

Kucuk Prens ne anlatilmak isteniyor?

  1. Konular

    1. 1.280.744
  2. Mesajlar

    1. 1.677.624
  3. Kullanıcılar

    1. 31.699
  4. Son üye

Geri
Üst Alt