Google Ads dönüşümler nedir?
İşletmeniz için değerli olarak kabul ettiğiniz ve kullanıcılar reklamınızla veya ücretsiz ürün listelemenizle etkileşime geçtiğinde (ör. bir metin reklamı tıkladığında ya da bir video reklamı görüntülediğinde) sayılan işlemlerdir (ör. internetten satın alma veya cep telefonundan işletmeyi arama).
Google Ads dönüşüm izleme nasıl yapılır?
Google Ads dönüşüm izleme nasıl yapılır?
1. adım: Bir dönüşüm işlemi oluşturun
- Google Ads hesabınızda oturum açın.
- Sağ üst köşeden araç simgesini.
- Artı düğmesini tıklayın.
- Web sitesi'ni tıklayın.
- Kategoriler bölümünden izlemek istediğiniz işlem türünü seçin.
- "Dönüşüm adı"nın yanına izlemek istediğiniz dönüşüm için bir ad girin (ör.
Tiklama Donusumu nedir?
Tıklama başına dönüşüm değeri, kampanyanızın elde ettiği toplam dönüşüm değerinin toplam tıklama sayısına bölünerek bulunduğu, sizin de kampanyalarınızın performanslarını değerlendirmek için kullandığı bir metriktir. Bu metrik size her bir tıklamanın sizin için değerini verir.
Google Ads dönüşüm oranı nedir?
Google Ads dönüşüm oranı nedir?
Dönüşüm oranları, dönüşüm sayısının aynı dönemde bir dönüşümle ilişkilendirilebilecek toplam reklam etkileşimi sayısına bölünmesiyle hesaplanır. Örneğin, 1.000 etkileşimden 50 dönüşüm elde ettiyseniz dönüşüm oranınız %5 olur (50 ÷ 1.000 = %5).
Donusum orani hangi Metriktir?
Dönüşüm oranı, yani İngilizce olarak sıklıkla kullanılan tabiri ile "Conversion Rate, kısaca CR veya CVR" metriği elde edilen dönüşüm sayısının tıklama sayısına bölünmesi ile hesaplanır. Diyelim ki 100 TL harcadınız, 1000 adet tıklama elde ettiniz ve 20 adet üyelik elde ettiniz.
Google Ads Reklam Türleri Nelerdir?
Google Ads Reklam Türleri Nelerdir?
Google Ads Reklam Türleri Hangileridir?
- Arama Ağı Reklamları (Search Ads)
- Görüntülü Reklam Ağı Reklamları (Display Ads)
- Remarketing Reklamları (Yeniden Pazarlama Reklamları)
- Uygulama Reklamları
- Alışveriş Reklamları (Shopping Ads)
- Telefon Araması Üreten Reklamlar.
AdWords ne demek?
Google AdWords, Google aramalarda ve haritalarda işletmenizin sunduğu ürün veya hizmetlerin kullanıcılara daha kolay ulaşabilmesini sağlayan bir internet reklamcılığı sistemdir. Böylelikle Google, istediğiniz anahtar kelime kalıplarıyla, belirlediğiniz kategorilerde yapılan aramalarda reklamlarınızı gösterebilir.
Tıklama oranı hangi Metriktir?
Tıklama oranı hangi Metriktir?
Tıklama Oranı (Click-Thru-Rate): Reklamınızın doğru kullanıcılarla buluşup buluşmadığı hakkında size bilgi verecek önemli bir metriktir. Toplam gösterim sayısına karşılık reklamınızın kaç kez tıklandığının oranını verir. Yani 100 kez görüntülenmiş olan reklamlarınız 10 kere tıklanmışsa burada TO %10 olur.
Google Ads dönüşüm değeri nedir?
Dönüşüm değerleri, kampanyalarınızın yatırım getirisini (YG) izlemenize ve optimize etmenize yardımcı olur. Reklam harcamalarından elde edilen gelir hedefinizi ortalama bir değerde tutarken dönüşüm değerinizi en üst düzeye çıkarmak için Hedef ROAS teklif stratejisini kullanabilirsiniz.
Dönüşüm sayısı nedir?
Dönüşüm sayısı nedir?
Dönüşüm oranı, web sitenizi kaç kişinin ziyaret ettiği ve bunların kaçının ürün satın aldığı ya da bülteninize abone olduğu hakkında bilgi veren önemli bir istatistiktir. Bir web sitesini ziyaret edenlerin sayısı ile web sitenizi aktif kullanan ziyaretçilerin sayısını karşılaştırır.
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Nedir?
Dönüşüm Optimizasyonu ya da Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (Conversion Rate Optimization – CRO) web sitenizi ziyaret edenlerin daha yüksek bir yüzdesinin müşteri adayı veya müşteri haline dönüştürülmesi sürecidir.