Hakedişleri kim onaylar?
Hakediş raporu Yapım türüne göre ilgili sayfaları ve gerekli görülen diğer belgeler düzenlenerek yüklenici ve yapı denetim elemanlarınca imzalanır, yetkili makamca onaylanır.
İhale onay belgesini kim hazırlar?
Kamu ihale mevzuatına göre düzenlenmesi öngörülen ihale onay belgesi ile onay belgesinde de harcama talimatındaki bilgiler yer almakta ve ihale yetkilisi olarak harcama yetkilileri bu belgeleri imzalamaktadır.
Myhby ne demek?
Myhby ne demek?
MYHBY. YÜRÜRLÜĞE GİRMİŞTİR. Yönetmeliğin amacı, merkezî yönetim kapsamındaki kamu idarelerince yapılan harcama ve ödemelerde, malî işlemlerin gerçekleştirilmesi ve muhasebeleştirilmesinde ödeme belgesine bağlanacak kanıtlayıcı belgelerin şekil ve türlerini belirlemektir.
Harcama talimatı onay belgesi nedir?
Harcama talimatı onay belgesi nedir?
Harcama talimatı, ihale onay belgesi ve onay belgesi Harcama talimatlarında hizmet gerekçesi, yapılacak işin konusu ve tutarı, süresi, kullanılabilir ödeneği, bütçe tertibi ile gerçekleştirme usulü ve gerçekleştirmeyle görevli olanlara ilişkin bilgiler yer alır.
Ödeme Emri belgesi kim düzenler?
5018 sayılı Kanunun 33'üncü maddesinin birinci fıkrası hükmü uyarınca ödeme emri belgesi, harcama yetkilisi tarafından belirlenen bir görevli tarafından düzenlenecektir.
Bir hakediş dosyasında bulunması gerekenler nelerdir?
Bu belgeler Merkezi Yönetim Harcama Belgeleri Yönetmeliği'ne göre şunlardan oluşmaktadır:
- Yapım işleri hakediş raporu (Ön kapak)
- Dizi pusulası
- Hakediş icmali.
- Hakediş raporu (Arka kapak)
- Metraj icmali (Yeşil Defter)
- Metraj Cetvelleri.
- Fiyat farkı hesap tablosu.
- Fiyat farkı ağırlık oranları
Doğrudan temin onay belgesini kim imzalar?
Doğrudan temin onay belgesini kim imzalar?
Yapılan bu tanıma göre onay belgesi: alım konusu işin nev'i, niteliği, varsa proje numarası, miktarı, gereken hallerde yaklaşık maliyeti, kullanılabilir ödeneği ve tertibi, alımda uygulanacak usulü, avans ve fiyat farkı verilecekse şartlarını gösteren ve harcama yetkilisinin imzasını taşıyan belgedir.
Hangi hallerde gider pusulası düzenlenir?
Hangi hallerde gider pusulası düzenlenir?
Vergiden muaf esnaf ile vergi mükellefi olmayan kişilerden hizmet veya mal alındığında, Tüketicilere satılan malların tüketici tarafından iade edilmesi halinde, basit usulde vergilendirilen mükelleflerden sabit kıymet alındığında, Gelir Vergisi Kanunu'nun 18. maddesinde düzenlenen istisnadan faydalananlardan eser …
Harcama talimatı ne demek?
Harcama Talimatı, bir giderin idare adına geçici veya kesin olarak ödenebilmesi için giderin konusunu, gerekçesini, yapılacak iş veya hizmetin süresini, hukuki dayanaklarını, tutarını, kullanılabilir ödeneğini, tertibini, gerçekleştirme usulü ile gerçekleştirmeyle görevli olanlara ilişkin bilgileri gösteren ve harcama …
Harcama talimatını kim hazırlar?
Ödeme emri belgesini kim düzenler?
Ödeme emri belgesini kim düzenler?
5018 sayılı Kanunun 33'üncü maddesinde de, giderin gerçekleştirilmesinin, harcama yetkililerince belirlenen görevli tarafından düzenlenen ödeme emri belgesinin harcama yetkilisince imzalanması ve tutarın hak sahibine ödenmesi ile tamamlanacağı hüküm altına alınmıştır.
Ödeme Emri belgesi kaç nüsha düzenlenir?
Ödeme Emri belgesi kaç nüsha düzenlenir?
Ödeme belgesi en az üç nüsha düzenlenir. İlk iki nüshası, bu Yönetmelikte belirtilen kanıtlayıcı belgelerle birlikte muhasebe birimine verilir. Ödeme belgesinin birinci nüshası ile eki kanıtlayıcı belgeler Sayıştaya gönderilir, ikinci nüshası ise muhasebe biriminde saklanır.