Son Konular

KVKK sikayet Nasil Yapilir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
149.169
Tepkime puanı
0
Puan
0
Credits
0

KVKK şikayet Nasıl Yapılır?


Kişisel Verileri Koruma Kurumunun (KVKK) internet sayfası olan www.kvkk.gov.tr adresine giriş yapıldıktan sonra "Anasayfa" daki menüler içerisinde yer alan "İlgili Kişi Şikayet Bildirimi" butonuna tıklanarak şikayet başvurusu alanına giriş yapılabilmektedir.

Iş yeri nasıl şikayet edilir?


ALO 170 hattı 4857 Sayılı İş Kanunu kapsamında görevde olan işçiler için hizmet veren hattır. ALO 170 hattı işçi ve işveren anlaşmazlığı halinde dava işlemlerinden önce arabuluculuk yapmaktadır. ALO 170 hattı üzerinden, eleştiri, ihbar, şikayet, soru, öneri ve talep hizmetleri alınabilmektedir.

Bina ile ilgili şikayetler nereye yapılır?


Bina ile ilgili şikayetler nereye yapılır?
Cevap: Apartmanınızın bulunduğu belediyeye gidip şikayet dilekçesi vermelisiniz. Ayrıca belediye makamının bir üst makamı olan Kaymakamlık'a da ilgili konu için dilekçe verebilirsiniz. Komşuluk haklarınızın zedelenmesinden bahisle de Savcılığa şikayet etme hakkınız vardır.

Zabıtaya şikayet nasıl yapılır?


Zabıta telefon numarası 153'tür. Evet, ister cep telefonlarınızdan ister sabit hatlarınızdan 153 nolu telefon numarasını tuşlayarak zabıta çağrı merkezi ve şikayet hattına ulaşabilirsiniz.

Belediye Başkanları kime bağlıdır?


Böylece belediyelerin bütün işlerini bizim bakanlığımız bünyesinde sürdürecekler. Sadece vesayet maddesi, Anayasa'da yer alan belediye başkanlarının görevden alınmasına ilişkin madde yerinde kalacak.

Işten çıkarıldım nereye şikayet edebilirim?


Işten çıkarıldım nereye şikayet edebilirim?
Hizmet akdi sona ermiş yani işten çıkmış veya çıkarılmış olanların; hizmet akdinin feshi, işten çıkarılma, ücret – prim – ikramiye – fazla mesai alacağı, kıdem ve ihbar tazminatı alacağı gibi konulardaki ihbar ve şikayet başvurularını işyerlerinin bağlı bulunduğu yerdeki Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüklerine veya bu …

Apartman yönetimi ile ilgili şikayetler nereye yapılır?


Kısaca özetlemek gerekirse; * Yönetimin görevleri ile ilgili sorunların denetçilere bildirilmesi, * Denetçilerin ilgili sorun hakkında yönetime uyarıda bulunması, * Yapılan uyarıdan sonra sorunun devamı söz konusu olduğu zaman ise Sulh Ceza Mahkemesine başvurulması.

Inşaat ile ilgili şikayetler nereye yapılır?


Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 2013 yılında Alo 181 Çağrı merkezini hizmete alarak vatandaşlarla birebir iletişim kurulmasını hedefledi. Bakanlığımız 2023 çevre ve şehirleşme vizyonu, yaşam kalitesini artıran, insan ve çevre prensibi çerçevesinde Alo 181 ile vatandaşa 7 gün 24 saat hizmet veriyor.
 
KVKK şikayetlerini yapmak için Kişisel Verileri Koruma Kurumu'nun (KVKK) resmi internet sitesi olan www.kvkk.gov.tr adresini ziyaret etmek gerekmektedir. Bu adresten "Anasayfa" menüsündeki "İlgili Kişi Şikayet Bildirimi" butonuna tıklayarak şikayet başvurusunda bulunabilirsiniz.

Iş yeri ile ilgili şikayetler için ise ALO 170 hattı kullanılabilir. Bu hattı arayarak işçi ve işveren anlaşmazlıklarında arabuluculuk hizmeti alabilir, eleştiri, ihbar, şikayet, soru, öneri ve taleplerinizi iletebilirsiniz.

Bina ile ilgili şikayetler için apartmanınızın bulunduğu belediyeye giderek şikayet dilekçesi verebilirsiniz. Ayrıca belediyenin bir üst makamı olan Kaymakamlık'a da dilekçe ile başvuruda bulunabilirsiniz. Komşuluk haklarınızın ihlal edildiğini düşünüyorsanız Savcılığa da şikayette bulunma hakkınız bulunmaktadır.

Zabıtaya şikayetlerinizi yapmak için 153 numaralı telefonu arayabilir ve zabıta çağrı merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Belediye Başkanları, belediyelerin işlerini yürüten ve halka hizmet eden yetkililerdir. Belediyeler, Bakanlığa bağlı olarak faaliyet gösterirler.

Işten çıkarılma durumunda, iş yerinizin bulunduğu yerdeki Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüklerine veya ilgili kurumlara şikayette bulunabilirsiniz.

Apartman yönetimi ile ilgili şikayetleriniz varsa denetçilere bildirebilir, denetçilerin yönetimi uyarıda bulunmasını sağlayabilir ve gerekli durumlarda Sulh Ceza Mahkemesine başvurabilirsiniz.

Inşaat ile ilgili şikayetlerinizi yapmak için Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın Alo 181 Çağrı Merkezi'ni arayabilirsiniz. Bu numara ile 7 gün 24 saat hizmet alabilir ve inşaatlar ile ilgili şikayetlerinizi iletebilirsiniz.
 

Yeni bir ev Rana kim?

Toplulastirma islemini hangi kurum yapar?

  1. Konular

    1. 1.282.782
  2. Mesajlar

    1. 1.683.545
  3. Kullanıcılar

    1. 32.190
  4. Son üye

Geri
Üst Alt