- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 342.367
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1.353
- Puan
- 113
- Yaş
- 37
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
- Credits
- 6.665
- Meslek
- Webmaster
Medikal satış Elemanı Belgesi nasıl alınır?
Tıbbi cihaz işletmelerinde sorumlu müdür, satış ve tanıtım elemanı ve klinik destek elemanı olarak çalışabilmek için TCESİS içinde yer alan eğitimleri almak, sınavdan başarıyla geçmek ve Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu'na başvurarak yeterlilik belgesini almak gerekmektedir.
Tıbbi cihaz yeterlilik belgesi kimlere verilir?
Kimler bu eğitimi almak zorundadır?
Medikal Sertifika nedir?
Tıbbi Ürünler Sertifikası Sağlık Bakanlığı Tescil Belgesi (Roszdravnadzor) tıbbi ürünler ve ekipmanlar için edinilmesi gereken bir belgedir. Bu sertifika tıbbi ürünlerin tescilli olduğunu onaylar. Sağlık ve Sosyal Gelişme Bakanlığı tescili olmayan hiçbir tıbbi ürün sağlık sahasında kullanılamaz.
Medikal dükkanı açmak için ne gerekli?
ŞİRKETLER İÇİN MÜRACAAT ESNASINDA HAZIRLANMASI GEREKEN EVRAKLAR
Tıbbi cihaz satış Yetki Belgesi nasıl alınır?
MADDE 4 – (1) Tıbbi cihaz satış merkezi olarak yetkilendirilmek isteyen gerçek veya tüzel kişiler, Yönetmeliğin 5 inci maddesi doğrultusunda müdürlüğe başvuru yapar. (2) Başvuru sırasında müdürlüğe verilen dilekçe ve taahhütname ek-1 ve ek-2 de yer alan formata uygun olur.
Medikalci açmak için ne gerekir?
Medikal market açmak isteyen girişimciler, kurulmuş bir firması yoksa şahıs firması veya limited şirket farketmeksizin resmi olarak bir firma kurmak zorundadır. Firmanın alan NACE kodu medikal olarak seçilmelidir. Söz konusu kodu muhasebeciniz sizin için dolduracaktır ancak hatırlatmakta fayda vardır.