- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 342.256
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1.037
- Puan
- 113
- Yaş
- 36
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
- Credits
- 2.249
- Meslek
- Webmaster
Miy sisteminin üç ana unsuru nedir?
Bunlar: strateji, yapı ve sistemlerdir. MİY'e geçişte işletmenin örgütsel yapısını, örgütteki çalışma sistemini ve stratejilerini yeniden yapılandırması beklenir.
CRM çalışması nedir?
CRM (Customer Relationship Management) ya da "Müşteri İlişkileri Yönetimi", firmaların var olan veya potansiyel müşterileri ile kurdukları ilişkiyi en verimli, en etkin ve sonuçta en karlı hale getirmek için kullandıkları yöntemler bütünüdür.
Miy için gerekli unsurlar nelerdir?
Miy için gerekli unsurlar nelerdir?
Müşteri ilişkileri yönetimini oluşturan unsurlar iki farklı kola ayrılabilir. Bunlardan ilki; Bilgi ve Teknoloji unsuru olurken diğeri de İnsan'dır. Bilgi ve Teknoloji unsuru içerisinde Veri Ambarı kavramının yanı sıra; ERP, analitik araçlar ve bilgi teknolojisi kullanım kararları da yer almaktadır.
MİY sistemleri nelerdir?
MİY sistemleri nelerdir?
MİY sistemleri: Analitik, İş Birlikçi ve Operasyonel MİY'dir. İşletmenin müşterilerden bilgi toplama, bunları sınıflama ve kullanılabilir hâle getirmede yardımcı olan tüm araç ve süreçleri ifade eder. Analitik MİY yardımı ile müşteriler özellikleri doğrultusunda belirli gruplara ayrılırlar.
CRM nin açılımı nedir?
Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), müşterilerle ilişkilerinizi yöneten bir yazılım sistemidir.
Müşteri odaklı bir stratejinin unsurları nelerdir?
Böyle bir stratejinin unsurları şunlar olabilir; Müşterilerle uzun dönemli ilişkilere önem verme. Yüksek kalitede ürün ve hizmetler. Müşterileri farklılaştırma ve daha değerli olanlara daha fazla kaynak harcaması Müşterilerle diyalog başlatma ve sürdürme, kitle pazarlara yönelik monolog biçimindeki reklamlardan kaçınma.
MİY organizasyonunun alt unsurları nelerdir?
MİY organizasyonunun alt unsurları nelerdir?
MİY, pek çok unsurdan oluşmaktadır ancak bu unsurları üç ana başlıkta toplamak mümkündür; ilk sırada iş stratejileri, ikinci sırada organizasyon yapısı (yani çalışanlar) ve son sırada teknoloji yer almaktadır.
MİY stratejileri nedir?
MİY stratejileri nedir?
Yani özetle MİY, işletmenin müşterilerle bağ kurma stratejileri belirleyerek bunları yönetmesidir. Literatürde CRM (Customer Relationship Management) olarak da yer alan müşteri ilişkileri uygulamaları teknolojinin hızlı gelişimiyle birlikte online ortamda yerini almıştır.
MİY stratejileri nelerdir?
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Amaçları
- Müşterilerle iyi ilişkiler kurmak.
- Müşteri sadakati ve bağlığı yaratmak.
- Mevcut müşterilerle ilişkileri devam ettirmek.
- Yeni müşteriler elde etmek.
- Uyumlu faaliyetler sağlamak.
- Müşteri istek ve ihtiyaçlarını tam zamanında karşılamak.
- Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak.