<
Editör
Yeni Üye
Motosiklet kayışı ne zaman değişir?
Risk almayıp 10000km beklenmeden değiştirilmeli.
Motosiklet Rodajı kaç km de biter?
Motosikletinizi azami olarak 50 km/h hız ve 5 Bin devir üzerinde kullanmamanız gerekir. İlk 300-500 KM arası motosikletinizi zorlamadan dikkatli kullanmalısınız. İlk bakımdan hemen sonra yeni yağa alıştırıp ondan sonrası için motosikletin devrini yüksek tutmaya başlayın.
Motosiklet rodaj süresi ne kadar?
Motosiklet rodaj süresi ne kadar?
Rodaj süresi ortalama olarak ilk kullanımdan sonraki 2000 kilometreyi kapsıyor. Ancak uzmanlar, motor rodaj dönemi için özellikle ikinci el araçlarda 3000 kilometre olması gerektiğini söylüyor.
Sıfır Motosiklet Rodajı nasıl yapılır?
Sıfır Motosiklet Rodajı nasıl yapılır?
-Motosikleti azami olarak ilk 300-500 KM arası zorlamadan dikkatli kullanmalısınız. İlk bakımdan hemen sonra yeni yağa alıştırmak gerekir. Bundan sonra devir yüksek tutulur. 6-7 bin devirde sürmeye başlanabilir. Düzlük alanlarda motoru ısıtarak gaza basmanız daha uygundur.
Varyatör kaç binde değişir?
Varyatör tahrik kayışlarının kayco marka olanı 15 bin km garantilidir.
0 motor nasıl açılır?
mümkünse devri çok aşağılara düşürmeden diğer vitese geçin. kavradığı yerde bırakıp azar azar gaz açıp orta devirlerde sürelim.motoru çok boğmalardan kaçının. Erken vites atmayın. Ani gaz açımlarından kaçının. Torku alt devirde iyi mi acaba gibi denemelerden kaçının.Motoru zorlamayın.
Varyatör kayışı ters takılırsa ne olur?
Varyatör kayışı ters takılırsa ne olur?
Kayışı tekrar ters yöne takarsanız düz dişler, zamanla adapte olduklarından farklı kasnak oluklarına yerleşirler. Bu da kayışın yeni aşınma modeline yeniden uyum sağlamak zorunda olması anlamında gelir ki bu durum, kayış gerginliğinin kaybolması gibi tehlikeli bir duruma yol açar.
Motorda varyatör ne işe yarar?
Motorda varyatör ne işe yarar?
Varyatör Ne İşe Yarar? Bu sistem kapsamında oturun talep ettiği güç ve performansın en üst noktaya çıkarılmasına olanak tanıyan bir sistem şeklinde ön plana çıkmaktadır. Gerçekleştirilecek olan her devirde motorun arzu ettiği gaz talebini her seferinde karşılayarak düzenli bir çalışma sistemi sağlar.