Modoratör
New member
Neden reklam vermeliyim?
Reklam işletmenizin faaliyetlerini ve farkındalığınızı bulunduğunuz çevreye en kısa ve en etkili şekilde duyurma ve görüntüleme şeklidir. Reklam ticaretin olmazsa olmazıdır markalaşmanın tüm basamakları reklamdan geçer.Facebook hedef kitle seçimi nasıl yapılır?
Facebook hedef kitle seçimi nasıl yapılır?Facebook benzer hedef kitle oluşturulması
- Hedef Kitlelerinize gidin.
- Hedef Kitle Oluştur açılır menüsünü ve Benzer Hedef Kitle'yi seçin.
- Kaynağınızı seçin.
- Benzer bir kişi grubu bulmak istediğiniz ülkeyi/ülkeleri seçin.
- Kaydırma çubuğunu kullanarak istediğiniz hedef kitle boyutunu seçin.
- Hedef Kitle Oluştur'u seçin.
Facebook akıllı hedef kitle nedir?
Elinizdeki e-posta listesi veya telefon numarası gibi kişisel bilgiler üzerinden oluşturabildiğiniz hedef kitledir. Müşteri ya da üyelerinizin e-posta ve telefon numarasını Facebook'a yüklersiniz. Eğer hedef kitleniz Facebook üyeliğinde bu iki bilgiden birini kullanmışsa o kişi hedef kitleye girer.Facebook reklamları nasıl olmalı?
Facebook reklamları nasıl olmalı?Facebook reklamları ile bilmeniz gereken 5 taktik
- Facebook reklamları bir açık artırma şeklinde çalışır.
- Uzun metinler erişimi azaltıyor.
- Farklı cihazlar ve işletim sistemleri için farklı reklamlar oluşturmak.
- Farklı metin ve görsellerle farklı reklam kampanyaları oluşturun.
- Farklı hedef kitle ayarları yapın.
Minimum resim boyutu: 600×600. Önerilen resim boyutu: 1200×628. Görüntü oranı: 9:16 – 16:9 (bağlantı yok), 1.91:1 (bağlantı varsa) %20'den fazla metin içermeyen resimler.
Facebook reklamları nasıl yönetilir?
Facebook reklamları nasıl yönetilir?Sizin için uygun pazarlama hedefini seçtikten sonra aşağıdaki talimatları izleyerek ilk reklamınızı oluşturun.
- Reklam verme amacınızı seçin.
- Hedef kitlenizi seçin.
- Reklamınızı nerede yayınlayacağınıza karar verin.
- Bütçenizi belirleyin.
- Bir format seçin.
- Siparişinizi verin.
- Reklamınızı ölçün ve yönetin.