- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 342.268
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1.121
- Puan
- 113
- Yaş
- 36
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
- Credits
- 2.883
- Meslek
- Webmaster
Neyin 100 yılı?
2023 yılı, Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunun 100. yılı olması sebebiyle hepimiz için büyük önem arz etmektedir. Cumhuriyetimizi bugün bulunduğu noktadan daha ileriye taşımak adına özveri ile çalışmaktayız.
Milli Mücadelenin 100 yılı ne zaman?
1919'un üzerinden tam 100 yıl geçmiş bulunuyor. Kuşkusuz Türkiye, 100 yıl öncesinden daha güçlü bir devlettir. Gücünü, tarihi birikiminden aldığı gibi aynı zamanda çağdaş normlardan beslenerek kendisini yenilemektedir.
100 yıl etkinlikleri nedir?
Meclisin kuruluşunun 100. yılı etkinlikleri kapsamında, milli mücadele ile TBMM'nin 100 yıllık tarihsel gelişiminin uluslararası alanda akademisyenlerle birlikte ele alınacağı konferans, toplantı ve uluslararası sempozyum zinciri hazırlanacak. Bu kapsamdaki faaliyetler, pek çok il merkezinde 2020 boyunca sürdürülecek.
Cumhuriyetimiz 100 yıl dönümünü hangi yıl kutlayacağız?
29 Ekim 2021, Cumhuriyet'in 98'nci yıl dönümünde Türk Milleti'nin "Cumhuriyet Bayramı" kutlu olsun. 2023 yılı Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunun 100.yılı Türk milleti için büyük önem arz etmektedir.
Milli Mücadele bayramı ne zaman?
Bundan dolayı 29 Ekim günü her sene büyük bir coşkuyla kutlanmaktadır. Ayrıca Mustafa Kemal Atatürk, ölümünden bir sene önce 29 Ekim'in en büyük bayram olduğunu belirtmiştir. Bu nedenle 29 Ekim günü ayrı bir heyecanla kutlanmaktadır. Milli bayramlar her sene olduğu gibi aynı günde kutlanmaya devam eder.
Atatürk Sivasa ne zaman geldi?
Gazi Mustafa Kemal Atatürk, 19 Mayıs 1919'da Samsun'da başlattığı ulusal kurtuluş mücadelesini Amasya'dan sonra, 27 Haziran 1919'da "güvenilir kent" olarak gördüğü Sivas'a gelerek devam ettirdi. Sivas'ta yapılan toplantıda ülkenin durumu görüşülerek en kısa zamanda kentte milli bir kongre yapılmasına karar verildi.
100 gün projesi nedir?
Okul öncesi dönemde çocuklar, nesnelerle olan ilişkileri aracılığıyla işlevsel bir sayı kavramı geliştirmeye başlarlar. Öğrencilerimiz de "100. Gün" çalışmasıyla sayıları ayırma, görme, bir önceki sayıyı okuma ve sayıların arttığını anlayabilme becerilerini geliştirdiler.