Modoratör
Efsanevi Üye
NPS sistemi nedir?
Net Promoter Score yani Net Tavsiye Skoru, müşterilerinizin sizi tavsiye etme olasılığını tek bir soruya verilen yanıt üzerinden hesaplayan ve bunu size -100 ila +100 arasında bir skorla gösteren bir müşteri sadakati metriğidir. NPS, Fred Reichheld, Bain & Company ve Satmetrix Sistemleri tarafından geliştirilmiştir.
eNPS ne demek?
eNPS ne demek?
eNPS (employee NPS) ise çalışanlarınızın şirketinizi çalışılacak bir iş yeri olarak tavsiye edip etmediğini ölçmek içindir. NPS sorusunu çalışanlarınıza uyarlayıp eNPS'yi (employee NPS) yani Çalışan Tavsiye Skorunu ölçebilirsiniz. Ayrıca bu, çalışan bağlılığını ölçmenin de bir yoludur.
NPS hesaplama nasıl yapılır?
NPS hesaplama nasıl yapılır?
NPS, müşterilerinizi markanıza verdikleri puanlara göre Destekleyenler, Pasifler, Kötüleyenler olarak 3 gruba ayırır. Pasifler hesaba katılmazlar. Destekleyenlerin sayısından Kötüleyenlerin sayısı çıkarılır, çıkan sayı Toplam Cevap Sayısı'na bölünür. Bu işlemle elde edilen sayı 100 ile çarpılır.
Bağlılık Endeksi Nedir?
Bu endeks, çalışanların, kuruluş veya ürünlerini ve hizmetlerini arkadaşlarına önerme olasılığını ölçer, kuruluştaki hangi şeylerin çalışanlar için bağlılık ve sadakat yarattığına dair ve çalışanların iş hevesinin düşmesine sebep olan itici güçler konusunda fikir verir.
Çalışan NPS ne demek?
Çalışan NPS ne demek?
Net tavsiye skoru yani NPS ölçümü, normalde müşterilerinize sorduğunuz "Bizi tanıdıklarınıza tavsiye etme olasılığınız nedir?" sorusunun cevabıdır. ENPS (Employee NPS) ise çalışanlarınızın şirketinizi çalışılacak bir iş yeri olarak tavsiye edip etmediğini ölçmek için kullandığımız tek soruluk anketin adıdır.
Vodafone NPS ne demek?
Vodafone NPS ne demek?
Son dönemin popüler müşteri deneyimi ölçüm yöntemi NPS (Net Promoter Score), Türkçeye Net Tavsiye Skoru olarak çevrildi. ABD ve Avrupa ülkelerinde kabul gören ve standart bir yöntem olarak müşteri deneyimi süreçlerine dahil olan NPS, Türkiye'de yakın dönemde yaygınlaşmaya başladı.
NPS ne demek Ekşi?
"yakınlarınıza ve arkadaşlarınıza xx firmasını ne ölçüde tavsiye edersiniz?" sorusundan hesaplanan skor. nps skoru bir deneyim yaşamış müşterilerde hem genel algı, hem de süreç memnuniyetinin ortak ifadesidir.
NPS nedir nasıl hesaplanır?
NPS nedir nasıl hesaplanır?
NPS nasıl olmalı?
NPS nasıl olmalı?
NPS Nasıl Hesaplanır?
- NPS hesaplanırken müşterileriniz verdikleri yanıtlara göre aşağıdaki gibi sınıflandırılır:
- 0 – 6 arası puanlayanlar: Kötüleyenler.
- 7 – 8 arası puanlayanlar = Pasifler.
- 9 – 10 arası puanlayanlar = Destekçiler.
- NPS = (Destekçilerin Sayısı – Kötüleyenlerin Sayısı) / (Yanıtlayan Sayısı) x 100.
NPS açılımı nedir?
NPS – Net Promoter Score yani Net Tavsiye Skoru'nun anlam ve önemine değineceğiz. NPS'in açılımı Net Promoter Score ® yani Net Tavsiye Skoru'dur. Net Tavsiye Skoru'nu Nihai Soru şeklinde özetleyebiliriz. NPS, 2003 yılında Frederick F.
NPS Csat nedir?
NPS Csat nedir?
CSAT puanı, sonuçlara göre ortalamadır. Puanlar yüzde olarak -% ifade edilir. Net Tavsiye Skoru (Net Promoter Score®) veya NPS®, müşteri deneyimini ve işletmenin büyüme performansını ölçmek için kullanılır.
NPS ölçümü nasıl yapılır?
NPS ölçümü nasıl yapılır?