Modoratör
Yeni Üye
Otelde Guest ne demek?
Otelciliğin temeli misafirperverliğe ve müşteri memnuniyetine dayandığından istisnasız tüm otel işletmeleri konuklarını memnun etmek için elinden geleni yapıyorlar. Günümüzde müşteriler rezervasyonunu yaptırdığı andan itibaren otel misafiri olarak kabul ediliyor ve müşteri memnuniyeti operasyonlarına dahil ediliyor.
Otellerde müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?
Hizmet hızlı ve zamanında verilmeli. Müşterilerin bekleme süreleri kısaltılmalıdır. İlk intiba önemlidir. Bu nedenle müşteriyi tanımak, ikinci görüşmede selamlaşmak; müşteri için özverili olmak müşterinin çabasını azaltmak, kendisine değer verildiğini hissettirmek müşteri üzerinde olumlu etki bırakır.
Otelde guest relations ne iş yapar?
Otel ya da işletmelerde, müşterilerin istek ve beklentilerine yardımcı olan, işletme ile ilgili her şeyi detaylarıyla bilen, çalıştığı işletmenin üst seviyedeki temsilini sağlayan ve misafir şikayetlerini en kısa sürede çözüme kavuşturan kişiler "Misafir İlişkileri Sorumlusu" olarak tanımlanır.
Guest Relation maaşları ne kadar?
Guest Relation maaşları ne kadar?
Otel ya da işletmelerde, müşterilerin istek ve beklentilerine yardımcı olan kişidir. Misafir İlişkileri Görevlisi maaşı ortalama aylık 3.060 – TL'dir. En düşük Misafir İlişkileri Görevlisi maaşı 2.826 -TL, En yüksek ise 3.300 – TL'dir.
Misafir memnuniyeti nasıl sağlanır?
Misafir memnuniyeti nasıl sağlanır?
Müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?
- Müşterilerin sorunlarını samimi bir ilgiyle ifade etmelerine olanak tanımak ve problemlerine çözümler bulmak için çabalayın.
- Sosyal medya, akıllı telefonlar veya e-postalar kullanarak çeşitli kampanyalar, yarışmalar düzenleyin.
Misafir ve müşteri arasındaki fark nedir?
Bence "Müşteri" kelimesi bizim misafirperver yapımıza ters bir kelime. "Müşteri" kelimesi yerine "Misafir" kelimesini kullanayım demek de bence yeterli değil. Eğer turiste "Misafir" diyorsak ona misafir gibi davranmalıyız. Eğer ona misafir gibi davranırsak o misafir kırk yılda bir değil her sene Türkiye'ye gelecektir.