- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 342.351
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1.328
- Puan
- 113
- Yaş
- 37
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
- Credits
- 6.254
- Meslek
- Webmaster
Programattik nedir?
Bir satın alma modeli olan programatik, geleneksel yöntemlerle manuel yapılan işlerin teknolojinin gelişmesiyle yapay zekâ destekli araçlarla yapılmasına denmektedir. Diğer reklam satın alma modellerinden farklı olarak çok farklı platformları içerir.
CTV Ott nedir?
OTT, çevrimiçi TV/video içeriği sunma mekanizmasıdır. Geleneksel TV sağlayıcılarına ek olarak veya onların "üzerine" akış veya kayıtlı video (VOD) sunulur. CTV, müşterinin TV/video içeriğini çevrimiçi izlemek için kullandığı internete bağlı bir cihazdır.
Programmatic tv nedir?
Programatik TV, TV spotlarının teknoloji platformu üzerinden veri odaklı planlanması, satınalınması, ölçümlenmesi ve optimize edilmesidir . Geleneksel TV reklamcılığının platformlara taşınıp, veri ile daha fazla entegre edilmiş yöntemlerle TV spotlarının yayınlanmasıdır.
Addressable TV ne demek?
Addressable TV Adressable TV reklamları, CTV ya da dijital kanallar üzerinden izleyicilere gösterilen, hedeflenebilen ve ölçülebilen, interaktif reklamlardır. Addressable TV reklamları yayın akışını bölmez, reklam kuşağında yer alması gerekmez.
Programatik satın alma ne demek?
Programatik satın alma nedir, nasıl çalışır? Programatik, en basit tanımıyla veriyi analiz edip teknoloji kullanarak medya satın alımını daha hızlı ve akıllı hale getiren yöntemdir. Temel hedefi dijital reklam yatırımlarının verimini daha da arttırmaktır. Sistem kullanıcıya ve davranışlarına odaklı çalışır.
DSP ve DMP nedir?
DMP, verileri reklam hedeflemede kullanmaları için kitle verilerini DSP'lere iletir. Başka bir deyişle, DMP'ler DSP'leri işlenmiş bilgilerle besler. Piyasada bulunan çözümlerin çoğu, DSP'ler ve DMP'lerdir. Sonuç: Bir DMP, pazarlama operasyonlarını optimize etmek için verileri toplar ve yorumlar.
OTT açılımı nedir?
Over the top (OTT) medyayı bağımsız bir ürün olarak doğrudan internet, üzerinden görüntüleyenlere dağıtan video içerik sağlayıcılarını tanımlamak için kullanılan bir terimdir. Aslında geleneksel olarak bu sağlayıcılar, özellikle televizyon kanallarının yayımladığı içeriklerin ana dağıtıcısı konumundaydılar.
OTT indikatörü nedir?
anıl özekşi'nin geliştirdiği son indikatörü. bilinen adıyla ott için most' un iyileştirilmiş versiyonu diyebiliriz. günlük grafikte standart parametreleri ott(2,1.4) şeklindedir.
TV+ Ekstra paketine sahipseniz, 130'un üzerinde popüler yerli ve yabancı kanalı, Ekstra paketi kapsamındaki yüzlerce "Seç İzle" film ve dizileri dilediğiniz ekranda, dilediğiniz zaman HD kalitesinde izleyebilirsiniz. İsterseniz canlı yayını geri alabilir, isterseniz kaydedebilirsiniz.
Programatik reklamcılık, geleneksel dijital reklamcılık yöntemlerinin aksine, medya satın alma, yani reklam alanı satın alma süreci için otomasyona dayalı teknolojinin kullanılmasıdır. Programatik reklamcılık, reklamları doğru kullanıcıya doğru zamanda ve doğru fiyata sunmak için veriden ve algoritmalardan yararlanır.
OpenRTB nedir?
Yayıncılar için programatik Programatik alışverişlerde IAB'nin OpenRTB protokolü kullanılıyor. Böylece teknoloji platformları bir standartta buluşabiliyor. Her bir gösterim fırsatını açık artırma usulü ile satışa sunma imkanı sağlayan bu protokol sürekli olarak geliştiriliyor.
YouTube satın alma nedir?
YouTube'daki satın alma etkinlikleriniz (satın aldığınız videolar ve abone olduğunuz hizmetler gibi), Google'ın size Google hizmetleri genelinde daha kişisel bir deneyim sunmasına yardımcı olur. Örneğin, bu sayede hoşunuza gideceğini düşündüğümüz yeni videoları ve kanalları keşfedebilirsiniz.
DMP nedir tip?
DMP-Şeker Hastalığı Proğramı, muhtemel beyin felci, aşırı kilo, gözde hasar, kalp krizi, yüksek tansiyon, böbrek hasarı, damar hasarı gibi birçok riskin en asgari şekilde tutulduğu, oluşan hasarların erken tespit edildiği ve ona uygun tedavilerinin yapıldığı bir proğramdır.
IPTV ve OTT nedir?
OTT (Over-The-Top TV), Televizyon ve video içeriklerinin internet ağı üzerinden internete bağlanabilen cihazlar vasıtasıyla müşterilere ulaştırılmasıdır. OTT ile telekomünikasyon altyapısına herhangi bir para ödenmeden, mevcut altyapılar üzerinden TV ve video yayıncılığı hizmeti sağlanmaktadır.