Modoratör
Yeni Üye
Resmi e posta adresi nasıl alınır?
Genellikle en hızlı ve güvenli şekilde mail göndermek, almak için Microsoft'un sahip olduğu Outlook veya Google'ın sahip olduğu Gmail kullanılır. E-posta/e-mail adresi almak için; İstediğiniz e-posta/e-mail servisi sağlayıcının internet sitesine girin. Giriş yapma bölümünün altındaki kayıt ol butonuna tıklayın.
Resmi kurumlara e mail nasıl yazılır?
Kurumsal Mail Yazılırken Nelere Dikkat Edilmelidir?
- Mail, yazım kurallarına dikkat edilerek yazılmalıdır.
- Özel isimler ve kurum isimleri büyük harflerle yazılmalıdır.
- Noktaya sahip harfler, noktasız olarak ya da tam tersi olarak yazılmamalıdır.
- Maili, CAPS LOCK tuşu ile yazmamak gerekmektedir.
Birbirlerine e-posta atmak yerine mesajlaşmayı tercih ediyorsun?
Birbirlerine e-posta atmak yerine mesajlaşmayı tercih ediyorsun?
Artık insanlar birbirlerine e-posta atmak yerine WhatsApp'tan mesajlaşmayı tercih ediyor ama, yine de e-posta adreslerinde görüntü kirliliğinin önüne geçmek için paylaşmakta fayda gördüm. Belki on-on beş yılda bir gelen bir fırsatla, sadece adınızdan, ya da sadece soyadınızdan oluşan bir e-posta adresi alma şansınız olabilir. Almayın!
Hangi bir e-posta hesabı var?
Hangi bir e-posta hesabı var?
Adınız "Ali Tuna" ise, alabileceğiniz en iyi adres "alituna" şeklinde olur. Eğer istediğiniz adres daha önceden alınmışsa öncelikle farklı e-posta alternatiflerini denemelisiniz. Bildiğiniz gibi, e-posta hesabı alabileceğiniz tek adres gmail.com değil. Yahoo.com ve özellikle de Outlook.com iki önemli alternatif olarak ön plana çıkıyor.
E-posta ile yazışmalar nelerdir?
E-posta ile yazışmalarda dil, konu, kişi, zamanlama, yapılması gerekenler, içerik ve şekil gibi bazı önemli noktaların işlendiği bu yazıda, hem yurtdışı yazışmaların, hem kurumiçi yazışmaların incelikleri ele alınmaktadır. Yazışmada kullanılan dil sizin anadiliniz olup olmadığı, karşıdakinin anadili olup olmadığı açılarından önemlidir.
İlk defa yazışma yapılan kişi ve kurumlara e-posta gönderilmesi gerekir.?
Özellikle ilk defa yazışma yapılan kişi ve kurumlara tüm iletişim bilgilerinin eksiksiz olarak gönderilmesine dikkat edilmelidir. İç yazışmalarda ve arka arkaya yazılmış e-posta iletilerinin her birine eklenmesine gerek yoktur. İmza satırlarında "Saygılarımla", "İyi çalışmalar" gibi bitiş kelimeleri olmamalıdır.