Modoratör
New member
Sanal toplumun tam tanımı nedir?
Rheingold, sanal toplulukları, yeterli sayıda insanın, insani duygularla, siber alanda kişilerarası ilişkiler kurmak üzere kamusal tartışmalara yeterince uzun bir süre (elektronik ortamda) katılmasıyla Ağ'da oluşan toplumsal kümelenmeler olarak tanımlamaktadır.
Sanal iletişim nedir?
Sanal iletişim nedir?
Sanal iletişim tanım olarak yeni medya araçlarıyla bir veya birden fazla bireyin katılımı ile gerçekleşen, bir bağlam içerisinde oluşan, bazı etkileri olan, çevredeki gürültüden etkilenen ve geribildirim imkanı tanıyan bir çeşit eylemdir.
Yeni Medya toplumu nedir?
Kavram olarak ağ toplumu, Castells (2008) tarafından tanımlanmış, gündelik yaşamlarında geleneksel iletişim araçları yerine yeni medyayı kullanagelen, yeni medyanın iletişim olanaklarını gündelik yaşamı içine yerleştirmiş ve belirli bir alışkanlık edinmiş bir topluma karşılık gelmektedir.
Temel iletişim araçları nelerdir?
Temel iletişim araçları nelerdir?
Sanal İletişim Araçları
- E- Posta.
- Sosyal medya araçları(twitter, facebook vb.)
- Vikiler.
- Websiteler.
- Akıllı Telefon Uygulamaları(Whatsapp,Snapchat vb.)
- Bilgisayar ve Mobil oyunlar.
- Bloglar.
Modern iletişim araçları nelerdir?
Burada da farklı iletişim kanallarının nasıl kullanılabileceği ile ilgili bazı ipuçlarını paylaşacağız.
- Televizyon reklamları Günümüzde markaların halen sıklıkla kullandığı pazarlama ve reklam kanallarından biri de televizyon.
- Gazete ve Dergi.
- Sinema.
- Radyo.
- İnternet ve dijital pazarlama.
Yeni Medya neyi ifade eder?
Yeni Medya neyi ifade eder?
Yeni medya (yeni ortamlar, yeni araçlar, yeni mecralar), bilgisayarların işlem gücü olmadan oluşturulamayacak veya kullanılamayacak olan ortamlara denir. Genellikle dijital olup kullanıcısına veya hedef kitlesine etkileşim olanağı sağlar.
Medya okuryazarlığı nedir çok kısa?
Medya okuryazarlığı; yaygın kabul gören tanımıyla, çeşitli türden (görsel, işitsel, basılı, vb.) medya mesajlarına erişebilme, erişilen medyaları eleştirel bakış açısıyla çözümleyip değerlendirebilme ve kendi medya iletilerini üretebilme becerisidir.