Satış sonrası işlemler nelerdir?
Satış sonrası müşteri hizmetleri, satış işlemi tamamlandıktan sonra, satışın devamını sağlamak amacıyla satın alınan ürünün taşınması, teslimi, montajı, kullanımının gösterilmesi, bakım onarım ve yedek parça sağlanması, müşteri şikayetleri ile ilgilenilmesi gibi çabaları kapsayan faaliyetlerdir.
Satış sonrası müşteriye nasıl hizmet verilmelidir?
Satış sonrası müşteriye nasıl hizmet verilmelidir?
Satış Sonrası Başarılı Müşteri Hizmetleri Nasıl Olmalıdır?
- Satış sonrası hizmetin kalitesi karlılığı artırıyor.
- İyi eğitimli uzman bir ekip.
- Kolay ulaşılabilir olun.
- Zamanında ve hızlı cevap verin.
- Pozitif bir dil kullanın.
- Otomatikleşen yanıtlardan kurtulun.
- Müşterilerle tartışmayın.
- Müşteriye güven verin.
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü ne iş yapar?
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü ne iş yapar?
Satış Sonrası Hizmetler biriminde pazarlama faaliyetlerini planlanmak ve yürütmek. Servis hizmeti ile ilgili müşterilerden gelen tüm soruları cevaplandırmak. Müşteri memnuniyeti anket sonuçları ve şikayet analizleri doğrultusunda müşteri hizmet kalitesinin arttırılmasını sağlamak.
Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliğine göre üretici ve ithalatçıların tüketicilere sunmuş oldukları ürünlere ilişkin satış sonrası hizmet verme yükümlülüğünün süresi ne kadardır?
Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmeliğinde kullanım ömrü, teknoloji yoğur ürünlerde 5-7 yıl, diğer sanayi ürünlerinde ise 10 yıl olarak belirlenmiştir.
Tapu sonrası yapılması gereken işlemler nelerdir?
Tapu sonrası yapılması gereken işlemler nelerdir?
Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra tüm sürecin en ince ayrıntısına kadar düşünülüp planlanması gerekir.
- Tapu Harcı İlk Sırada.
- Bir Mülk Dosyası Hazırlayın.
- Belediyeye Bildirim Unutulmamalı
- İkametgah Değişikliği.
- Abonelik İşlemleri.
- Sigortalar.
- Refinansman Konusu Araştırılmalı
Satış sonrası destek ne iş yapar?
Satış sonrası destek ne iş yapar?
Satış personelinin girdiği veya ilettiği müşteri siparişleri ve sevkiyatın takibini yapma, fatura düzenleme, rapor hazırlama, sipariş prosedürü ve diğer satış öncesi ve sonrası ile ilgili operasyonel işleri yerine getirme bilgi ve becerisine sahip nitelikli kişidir.
Satış sonrası mühendisi ne iş yapar?
Satış mühendisi; şirketlerin satış departmanında görev alan, satış üzerine çalışmalar yürüten kişilere verilen mesleki unvandır. Mühendislik yetkinliklerinin yanında satış da yapar. Şirketin sahip olduğu ürün ya da hizmetlerle ilgili fiyat teklifleri hazır.
Garanti Şartları Nelerdir?
Garanti Şartları Nelerdir?
Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari 2 yıldır. Öte yandan, bazı malların garanti şartları, özellikleri göz önünde tutularak Bakanlıkça farklı şekilde belirlenebilir. Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik belgesi zorunlu mu?
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik belgesi zorunlu mu?
MADDE 6 –(1) Üretici veya ithalatçıların, ekli listede yer alan mallar için Bakanlıkça onaylı satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi alması zorunludur. Bu Yönetmeliğin ekli listesinde yer alan ancak servis istasyonu gerekmeyen mallar için satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi düzenlenmez.
Tapu beyanı nasıl yapılır?
Emlak beyannamesi, gayrimenkul ya da gayrimenkullerin bağlı olduğu belediyelerin emlak birimlerine verilir. Taşınmaz mal bilgileri ile taşınmazın bağlı olduğu belediyelere giderek Emlak Servisi biriminden gerekli bilgiler öğrenilebilir. Emlak beyannamesi, aynı zamanda internetten de verilebilmektedir.