- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 342.242
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 988
- Puan
- 113
- Yaş
- 36
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
- Credits
- 1.765
- Meslek
- Webmaster
Sekreterin ortak mesleki özellikleri nelerdir?
Sekreterlerde Olması Gereken Özellikler ise Şunlardır;
Dava dosyalarının hazırlanmasına yardımcı olmak hangi sekreterin görevidir?
ve seyahat organizasyonu yapan, iletişimi kuran, evrak, kıymetli evrak ve büro dava işlemlerini kendi başına ve belirli bir süre içerisinde yapma bilgi ve becerisine sahip nitelikli kişidir.
Çağdaş sekreter özellikleri nelerdir?
Sekreterlerin kişisel özellikleri; kararlı, sabırlı ve azimli olmak, sadık olmak, yüksek enerjiye sahip olmak, eleştiriye açık olmak, reaktif (tepkici) olmak yerine proaktif (etkici) olmak, empatiyle olaylara ve insanlara yaklaşmaktır.
Başarılı bir sekreter nasıl olmalıdır?
İyi bir sekreter olmak için uyulması gereken ilkeler;
Büro Yönetimi ve tıp sekreterliği nedir?
Tıbbi sekreter, sağlık kuruluşları veya özel muayenehanelerde hastaları kabul etme, kayıtlarını tutma ve genel ofis işleyişini sağlamakla yükümlü kişilere verilen mesleki unvandır.
Büro Yönetimi ve Sekreterlik Sertifikası ne işe yarar?
Büro Yönetimi Uzaktan Eğitim Sertifika Programı'nın amacı, kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektör işletmelerinde yöneticilerin ofis çalışmalarına katkı sağlamak ve büro faaliyetlerinde bulunmak üzere görev alabilecek nitelikli ara insan gücünü yetiştirmektir.
Başarılı bir yönetici asistanı aşağıdaki özelliklerin tümüne sahip olmalıdır.
Türkiye'de bugünkü anlamıyla ilk sekreter uygulamaları hangi kurumda görülmüştür?
Türkiye'de bugünkü anlamda sekreterlik hizmetleri ise; ilk olarak 1953 yılında Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü ile Karayolları Genel Müdürlüğünde uygulanmıştır. Türkiye'de sekreterlik mesleğinin, dünya ile birlikte olmasa da benzer şekilde geliştiğini söylenebilir.