Modoratör
Yeni Üye
Sözleşmeli personel hafta sonu çalışır mı?
Bu karar esaslarına göre çalıştırılacak sözleşmeli personel, o gün bitirilmesi gereken işlerin bitimine kadar, çalışma saatleri dışında da çalışmak zorundadır. Sözleşmeli personele normal çalışma saatleri dışında veya tatil günlerinde yapacakları çalışmaları karşılığında herhangi bir ek ücret ödenmez.
Sözleşmeli atanan sağlık personeli kadrolu tercih yapabilir mi?
Kamuda Sözleşmeli Olarak Çalışanlar Kadrolu Pozisyonlara Tercih Yapabilir mi? Kamu kurum ve kuruluşlarında sözleşmeli olarak çalışan personel kadrolu alımlara başvurabilir. Ataması yapılması halinde bağlı bulunduğu kurumdan istifa edip yeni kadrolu kurumuna başvurabilir.
4 B sözleşmeli personel kaç saat çalışır?
4 B sözleşmeli personel kaç saat çalışır?
Bu konuda Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslarda aşağıdaki düzenlemeler yapılmıştır. (1) 2162 sayılı Kanun 2368 sayılı Kanun ile yürürlükten kaldırılmış olup, bu Kanuna göre kamu sağlık hizmetlerinde haftalık kanuni çalışma süresi 45 saat, bunlardan mesleklerini serbest icra edenler için ise 40 saattir.
Memur Cumartesi Pazar çalışır mı?
Memur Cumartesi Pazar çalışır mı?
657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 99 uncu maddesinde; "Memurların haftalık çalışma süresi genel olarak 40 saattir. Bu süre Cumartesi ve Pazar günleri tatil olmak üzere düzenlenir.
Sözleşmeli memur kadrolu memurluğa geçebilir mi?
Kadrolu Devlet Memuru olarak görevden ayrılan personel eğer tekrardan kadrolu personel olarak göreve dönmek isterse tekrardan göreve dönme şartları vardır. Sözleşmeli personeller gibi istifa ettikten sonra bir yıl geçmeden göreve dönememe şartları olmadığı gibi tekrardan sınava girme gibi şartı da yoktur.
Sağlık Bakanlığı atamaları sözleşmeli mi?
ÖSYM'nin sitesinde Sağlıkçı alımına ilişkin duyuru yayımlandı. Sağlık Bakanlığının sözleşmeli pozisyonlarına, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 4/B maddesine göre istihdam edilmek üzere yerleştirme yapılacaktır. Adaylar, KPSS-2022/5 Tercih Kılavuzuna saat 10.00'dan itibaren aşağıdaki bağlantıdan erişebileceklerdir.
Sözleşmeli kamu personel hangi durumlarda işten çıkarılır?
Sözleşmeli kamu personel hangi durumlarda işten çıkarılır?
Sözleşmeli personel hangi durumlarda işten çıkarılır? İş veren tarafından işe alınan sözleşmeli personelin zaman içerisinde niteliklerini kaybetmesi, mazeretsiz olarak üst üste 3 gün ve toplamda 10 gün işe gelmemesi ve o personele o pozisyonda ihtiyaç kalmaması durumunda işine son verilebilir.