haberci
Efsanevi Üye

[Teknosa], SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi'nde dört yıl üst üste "Teknoloji Marketleri" kategorisinde altın ödül kazanarak pazarlama ve iletişimde büyük başarı elde etti.
Şirket, "teknoloji", "yaratıcılık" ve "deneyim" odaklı projeleriyle dikkat çekmeye devam ediyor ve sektörde öncü bir konumda bulunuyor.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards'tan altı ödülle ayrılan [Teknosa], Deloitte Türkiye'nin uzmanlığıyla değerlendirilen SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi'nde de başarılı bir performans sergiledi. 1 Nisan 2024-1 Nisan 2025 döneminde, takipçi artışı ve etkileşim türleri gibi kriterler göz önünde bulundurularak yapılan değerlendirmede, "Teknoloji Marketleri" kategorisinde dört yıl üst üste altın ödülün sahibi oldu.
Şirketin "101. Yıl Özel Anıtkabir Deneyimi" projesi, "Craft" ana bölümünde "Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX/UI)" kategorisinde altın ödül kazanırken, "Medya" ana bölümünde "Tüketiciyle Bağ Kuran Çalışmalar" kategorisinde de altın ödülün sahibi oldu. Ayrıca, "Sosyal Medya ve Dijital" ana bölümünde "Mobil Odaklı Kampanya" kategorisinde altın, "Deneyim Tasarımı" ana bölümünde ise "Fiziksel Müşteri Deneyimi" kategorisinde gümüş ödül aldı.
[Teknosa], Intel ve Lenovo işbirliğiyle gerçekleştirdiği Gaming Parkour projesiyle de "Markalı Oyun Deneyimi" kategorisinde bronz ödül kazandı. Şirketin pazarlama ekipleri, bu önemli ödülleri alma gururunu yaşadı.