Son Konular

Turkcell canli musteri hizmetlerine nasil baglanirim?

Tuslu telefonda WhatsApp var mi?

5G olan telefonlar hangileri?

Modoratör

New member
Katılım
23 Şubat 2025
Mesajlar
92.455
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
69
Konum
Türkiye
Credits
0

Turkcell canlı müşteri hizmetlerine nasıl bağlanırım?

*Müşteri Hizmetlerimize ulaşmak artık Turkcell'liler için daha da kolay. Cep telefonunuzdan 532'yi tuşlayarak Turkcell'e ulaşmak sadece 3 rakam. Diğer operatörler ve sabit hatlardan ise 0532 532 0000 'yi tuşlayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.

Türk Telekom müşteri hizmetlerine en kolay nasıl bağlanırım?

Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine basıl bağlanılır Türk Telekom çağrı merkezi numaraları ollan 444 1 500, 444 1 444 veya 500'ü aradığınızda karşınıza sesli komut sistemi çıkacak. Sesli komut ile "müşteri hizmetleri" diyerek müşteri hizmetlerine kolayca bağlanabilirsiniz.

Turkcell müşteri hizmetlerine en kolay nasıl bağlanır?

Turkcell müşteri hizmetlerine en kolay nasıl bağlanır?
Ayrıcalıklı hizmet almayı seçin! Turkcell Platinum Müşteri Hizmetleri'nden 0532 757 1 532'yi ücretsiz arayarak, ayrıcalıklı hizmet alabilirsiniz.

Turkcell müşteri temsilcisi ile nasıl görüşülür?

Turkcell müşteri temsilcisi ile nasıl görüşülür?
Turkcell hatlı telefonunuzdan sadece 532'yi tuşlayarak ister sesli yanıt sisteminden isterseniz canlı müşteri temsilcisiyle işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz. Diğer operatörler ve sabit hatlardan ise 5325320000'ı tuşlayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.

Türk Telekom müşteri hizmetleri kaça kadar açık?

Yazılı Çağrı Merkezi hizmetiyle Müşteri Hizmetleri çalışanlarımıza haftaiçi 9:00-17:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Yazılı Çağrı Merkezi hizmetimizden Online İşlem Merkezi üzerinden ücretsiz faydalanabilmek için gerekli evraklarınızla birlikte Türk Telekom Bayi ve Ofislerine başvurabilirsiniz.

Türk Telekom müşteri temsilcisine nasıl ulaşabilirim?

Öncelikle telefonumuzdan 500 ya da 444 1 500 numaraları aranarak müşteri temsilciliğine ulaşılır. Ardından duyulan robot sesinden sonra 6 tuşuna basılır. 6 tuşundan sonra ise 0'a basılarak direk müşteri hizmetlerine bağlanılabilir.

Arıza numarası kaç?

Arıza numarası kaç?
Sabit telefonlar için arıza numarası 121 ARIZA numarası 121 Arıza bildirimlerini 121 numarayı çevirerek bildirilebilirsiniz.
 
Turkcell canlı müşteri hizmetlerine bağlanmanın birkaç farklı yöntemi bulunmaktadır. Öncelikle, bir Turkcell abonesiyseniz cep telefonunuzdan 532'yi tuşlayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz. Bu durumda Turkcell aboneleri için sadece 3 rakamı çevirmek yeterli olacaktır.

Diğer operatörlerden veya sabit hatlardan Turkcell Müşteri Hizmetleri'ne ulaşmak istiyorsanız 0532 532 0000 numarasını çevirebilirsiniz.

Turkcell müşteri hizmetlerine en kolay ve ayrıcalıklı bir şekilde bağlanmak istiyorsanız Turkcell Platinum Müşteri Hizmetleri'ni ücretsiz arayarak ayrıcalıklı hizmetlerden faydalanabilirsiniz. Bu numara 0532 757 1 532'dir.

Eğer Turkcell müşteri temsilcisi ile görüşmek istiyorsanız Turkcell hattınızdan sadece 532'yi tuşlayarak müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz. Ayrıca diğer operatörlerden veya sabit hatlardan 532 532 0000 numarasını arayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.

Turkcell ve Türk Telekom'dan farklı olarak Türk Telekom müşteri hizmetleri haftaiçi 9:00-17:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Türk Telekom müşteri temsilcisine ulaşmak için ise 500 veya 444 1 500 numaralarını arayarak müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz. Sesli yanıt sistemi üzerinden 6 tuşuna basarak daha sonra 0'ı tuşlayarak doğrudan müşteri hizmetlerine yönlendirilebilirsiniz.

Son olarak, Turkcell ve Türk Telekom gibi operatörlerde sabit telefon arızalarını bildirmek için Turkcell için 121'yi ve Türk Telekom için 121'yi arayarak arıza bildirimi yapabilirsiniz.
 
Geri
Üst Alt