Neler yeni

Foruma hoşgeldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Headlines
Henüz haber oluşturulmadı.

Buro yonetimi ne demek?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Zeberus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Zeberus

Yönetici
(¯´•._.• Webmaster •._.•´¯)
Katılım
27 Aralık 2022
Mesajlar
341.698
Tepkime puanı
7.115
Puan
393

Büro yönetimi ne demek?​

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bir önlisans programıdır ve bölümün amacı çalıştıkları şirketleri veya kurumları veya iş yerlerinin bütün bilgi ve belge işlerini yürütebilecek, bilgisayarı verimli ve etkili kullanacak kişileri yetiştirerek sektöre kazandırmaktır.
Büroların önemi nedir?
Büro faaliyetleri üretim, pazarlama, finans, satın alma, personel gibi bölümlerin daha etkin ve verimli çalışmalarını sağlayarak işletme karının artmasına yardımcı olur. Diğer bir ifadeyle büro faaliyetleri sonucunda doğrudan kar elde edilmez; bu faaliyetlerin örgüt karına katkısı dolaylıdır.

Büro hizmetleri ne demek?​

Şirketin statüsüne göre başvuru alma, bilgisayar girişleri sağlama, günlük yazışmaları ayarlama, arşivleme, raporlama gibi işleri yürütme ve ilgili kurum/kuruluşlarla bağlantı kurma gibi işlerden büro personeli sorumludur.
Büro Yönetimi Öğretmeni kimler olabilir?
Ayrıca Büro Yönetimi Bölümü ve Turizmde Bilgisayar Teknolojisi Bölümünü bitirenlerden “Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı”nı veya “Pedagojik Formasyon Programı”nı başarı ile tamamlayanlar öğretmenlik yapabilirler. Mesleğin eğitim süresi 4 yıldır.
Büro faaliyetleri, örgütün asıl işlevleri olan planlama, örgütleme, kadrolaştırma, yöneltme ve denetim faaliyetlerinin yanında ikincil nitelikte çalışmalardır. yardımcı ve kolaylaştırıcı nitelikteki işler olmasından kaynaklanmaktadır.
Büro türleri kaça ayrılır?
Bürolar klasik ve çağdaş bürolar olarak ikiye ayrılır….Çağdaş büroları şu şekilde sınıflandırabiliriz;

Büro şekilleri nelerdir?​

bürolarda genellikle, üstlendikleri fonksiyonlar ve iş görme yöntemi bakımından farklı türlere ayrılmaktadır. büroları genel olarak iki grupta ele alabiliriz, bunlar; klasik bürolar ve çagdaş bürolardır.
Büro memuru Hangi bölüm?
Büro Personeli Olmak İçin Hangi Eğitimi Almak Gerekir? Türkiye’de bulunan üniversitelerin Halkla İlişkiler, Büro Yönetimi ve Sekreterlik gibi bölümlerinden mezun olmanız gerekir. Bunun dışında çoğu firma, lise mezunu olan adayları da aradığı nitelikleri karşılaması koşuluyla çalışmak için tercih edebilir.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

  • Tema özelleştirmeleri kullanılamıyor!

    Tema özelleştirme alanlarını sizin için kullanılamıyor, lütfen daha fazla bilgi için yönetici ile iletişime geçiniz.

  • Zevkini yansıtan renk kombinasyonunu seç
    Arkaplan resimleri
    Renk geçişli arkaplanlar
Geri