Son konular

Başarılı Kariyer Yonetimi Nedir?

Konuyu Yükselt

SoruCevap

Yeni Üye
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
1
Çözümler
1
Tepkime
41
Puanları
318
Yaş
35
Coin
256,935
Başarılı Kariyer Yonetimi Nedir?
Modern kariyer gelişiminin kilit noktasını değişim oluşturuyor Teknolojinin, ev ofis anlayışının ve eticaretin ortaya cıkmasıyla birlikte, iş yapma bicimleri de yeniden icat ediliyor Serbest meslek sahibi olmak ve kucuk işletme kurmak, buyuk olcekli işlere gore daha yaygın bir ilke haline geliyor Hızla değişen işletme ve endustriler nedeniyle, kariyer değişiklikleri daha sık yaşanacak

Sonuc olarak, kişinin ozel ve profesyonel yaşamları arasındaki cizgi daha da bulanıklaşacak Modern iş dunyası, hızlı yaşamlarımıza ve yaşam bicimlerimize ayak uydurmak kaygısıyla suratle değiştiğinden, yeni iş sozleşmeleri, aşağıdaki gibi ozelliklere sahip olacak:
* İşi daha anlamlı kılmaya calışmak,

* Başarılı kariyeri, maaş ya da statuden ziyade, kişisel memnuniyet ile bir tutmak,

* Kendi ‘markanı ’ yaratmak,

* Teknolojiyi daha cok kullanmak,

* Yapılması gereken işi bulmak,

* Yonetim ve liderlik yontemlerinde değişiklik (ust duzeyde daha az kibir, alt seviyelerde daha fazla guc),

* Daha fazla cevre oluşturma ve kendini pazarlama ihtiyacı,

* Farklı rol, iş ve sektorleri yaşam boyunca ‘denemek ’,

* Esnek bir plan hazırlamak ve surekli olarak işin ‘uygunluğunu ’ değerlendirmek,

* İş yaşamında kadın ve azınlıkların daha fazla temsil edilmeleri,

* Yaşam boyunca kariyer alanlarını defalarca değiştirmek,

* Kişisel sorumluluk: Kendi kariyerini cizmek zorunda olduğunu bilmek
 

Similar threads

  • Soru
Modern kariyer gelişiminin kilit noktasını değişim oluşturuyor. Teknolojinin, ev ofis anlayışının ve e-ticaretin ortaya çıkmasıyla birlikte, iş yapma biçimleri de yeniden icat ediliyor. Serbest meslek sahibi olmak ve küçük işletme kurmak, büyük ölçekli işlere göre daha yaygın bir ilke haline...
Cevaplar
0
Görüntüleme
19
  • Soru
Sevdiklerinle paylaşmayı unutma ! Ofis Asistanı Nedir? Ofis asistanı, şirketlerde çalışanlara destek sağlayan ve ofis yönetimi işlerini yürüten bir pozisyondur. Ofis asistanları, organizasyon, planlama ve koordinasyon gibi görevleri üstlenir. Ayrıca dökümantasyon ve raporlama işlemlerini de...
Cevaplar
0
Görüntüleme
18
Üst Alt