Reputation:
Gartner ne iş yapar?
Gartner 1979 yılında Gideon Gartner tarafından Amerikada kurulmuş, 85 ülkede 3500 çalışanı ile faaliyette bulunan bir araştırma ve danışma kuruluşudur. Müşterileri ise firmalardır ve 100 ülkede 11000 i aşkın müşterisi mevcuttur. Öncelikle bilgi teknoloji ürünleri üzerinde araştırma ve tavsiyelerde bulunmaktadır.Gartner modeli nedir?
Gartner Hype Döngüsü, İngilizcesiyle Gartner Hype Cycle, yeni teknolojilerin ve uygulamaların, gerçek iş problemlerini çözme becerilerini, ömürlerini, gerçekliklerini ve yeni fırsatlardan yararlanma potansiyellerini gösteren grafiksel bir gösterimdir.
Gartner raporu nasıl alınır?
Gartner belgesi istek üzerine Microsoft'tan alınabilir. Gartner, yaptığı araştırma yayımlarında bahsedilen hiçbir tedarikçi, ürün veya hizmeti desteklemez ve teknoloji kullanıcılarına sadece en yüksek derecelendirmeyi verdiği ya da başka bir sıfatla nitelendirdiği tedarikçileri kullanmaları tavsiyesinde bulunmaz.Gartner com nedir?
gartnergroup bir piyasa araştırmaları enstitüsüdür, candır.
Gartner ne şirketi?
Kron, Gartner Magic Quadrant for PAM Raporunda Yer Alan İlk Türk Şirketi Oldu. Türkiye'nin lider Ayrıcalıklı Erişim Yönetimi (PAM) yazılım üreticisi olarak global arenada faaliyet gösteren Kron, Gartner Magic Quadrant raporlarında siber güvenlik alanında yer alan ilk ve tek Türk şirketi oldu.Gartner Peer Insights nedir?
Kaspersky'den yapılan açıklamaya göre, Gartner Peer Insights, profesyonellerin çeşitli pazarlarda kullandıkları kurumsal teknoloji çözümlerini değerlendirip geri bildirim sağlayabileceği, satıcıdan bağımsız bir inceleme platformu olarak öne çıkıyor.
IDIC modeli nedir?
Birleştirilmiş MİY modeline göre firma amaç ve hedef belirleme, strateji geliştirme, plan hazırlama, uygulama ve kontrol faaliyetleri MİY ile desteklemelidir. Peppers ve Rogers (2006) tarafından geliştirilen IDIC modeli MİY yaratmak ve yönetmek için uygulanması gereken dört adımı ifade eden bir modeldir.MİY sistemi türleri nelerdir?
Müşteri İlişkileri Yönetimi Türleri. 4 farklı MİY yaklaşımı vardır. Stratejik, işlevsel, analitik ve işbirlikçi olarak sıralayabileceğimiz bu yaklaşımlar arasında stratejik yaklaşım en çok tercih edilen ve en kapsayıcı olandır.
MİY modelleri nelerdir?
MİY birçok unsur ve alt sistemlerin bütünleşmesi ile hayata geçirilir. Her bir bileşen MİY'in bir bölümünü tanımlar ve biri olmadan diğerleri beklenen sonuçları vermezler ve MİY'in bileşenleri olarak isimlendirilirler. Bunlar: Strateji, süreç, insan ve teknolojidir.Operasyonel mi Sistemleri nelerdir?
Operasyonel MİY sistemleri, işletmenin müşteri ile temasta olan ve olmayan tüm çalışanlarını, bölümlerin faaliyetlerinin eş güdümlü olmasını sağlar. Yani işletmenin iş süreçlerinin otomasyonunu sağlar. İş birlikçi MİY sistemleri, müşteri ile bağlantıda olan tüm iletişim kanallarının karşılıklı etkileşimini sağlar.
Müşteri ilişkileri türleri nelerdir?
Müşteri İlişkileri Yönetim TürleriMüşteri ilişkileri yönetiminin temel bileşenleri nelerdir?
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ BİLEŞENLERİ MİY kapsamını belli başlıklar altında toplamak amacı ile yapılan çalışmalar sonucu MİY'in dört temel unsurdan oluştuğu belirlenmiş ve bunlar "MİY bileşenleri" olarak isimlendirilmişlerdir. Bunlar: Strateji, insan faktörü, süreç ve teknolojidir.
MİY in evreleri nelerdir?
MİY'i bir süreç olarak ele alındığında, işletmelerin müşterilerle çeşitli işlemler yapması ve müşterileri kazanması bir takım evreler içerisinde oluşmaktadır. MİY sürecinin evrelerini, müşteri seçimi, müşteri edinme, müşteri koruma ve müşteri derinleştirme olmak üzere dört grup altında incelemek mümkündür.MİY in temel bileşenleri nelerdir?
MİY kapsamını belli başlıklar altında toplamak amacı ile yapılan çalışmalar sonucu MİY'in dört temel unsurdan oluştuğu belirlenmiş ve bunlar "MİY bileşenleri" olarak isimlendirilmişlerdir. Bunlar: Strateji, insan faktörü, süreç ve teknolojidir.