İnbound ve outbound çağrı nedir?
Gelen çağrı merkezi, müşterilerden inbound çağrıları alır. Destek ekipleri genellikle inbound merkezleri izler, çünkü aramalar genellikle mevcut müşterilerin sorunları veya soruları olarak gelir. Öte yandan, outbound bir çağrı merkezi temsilcisi, alışveriş yapmaya aday potansiyeli olan müşterileri arar.Outbound ne iş yapar?
Dış Arama(Outbound) Sistemleri, telefon numarası çevirme ve doğru kişiye ulaşmak için eleme işlemini arka tarafta yaparak operatörlerin vakitlerini daha doğru kullanmalarına olanak sağlıyor.Otomatik çağrı dağıtıcı nedir?
Otomatik çağrı dağıtıcı nedir?Otomatik Çağrı Dağıtımı, sistem üzerinde önceden yapılmış tanımlar aracılığıyla, gelen çağrıların en kısa sürede en uygun şekilde dağıtımını yapan yazılımdır. Birçok yerde kısaca ACD (Automatic Call Distribution) olarak isimlendirilir.
İnbound çağrı merkezi ne demek?
İnbound çağrı merkezi ne demek?Herhangi bir firma ya da iş yerine ulaşmak isterseniz, elde ettiğiniz telefon numarasını aradığınızda sizi çağrı merkezi karşılar. Bu operatörlere “Inbound” denir. Kelime anlamı iste “Gelen Arama” olarak tasvir edilir.
İnbound ve outbound pazarlama nedir?
Outbound pazarlama tek yönlü bir pazarlama stratejisidir. Hizmetin reklamı yapılır, tanıtılır ve müşteriden ürünün satın alınması beklenir. Inbound pazarlama ise çok yönlü ve akışkan bir stratejidir. İçerik pazarlaması ile ürünün tanıtımı, bilgilendirmesi ve öğreticiliği planlanır.İnbound proje ne demek?
Inbound pazarlama hedef kitlenin dikkatini çekecek yöntemlerle online platformlar üzerinden müşteri yaratmanızı sağlayan bir pazarlama metodudur. Inbound pazarlama, 2006 yılından beri online gerçekleştirilen işlerde en etkili pazarlama metodu olmaya devam ediyor.Outbound satış ne demek?
Outbound satış ne demek?Outbound pazarlama denilince akla ilk gelen çağrı merkezleri aracılığı ile gerçekleştirilen soğuk satış aramalarıdır. Genele baktığınız da SMS, toplu e-posta gönderimleri, internet reklamları, televizyon tanıtımları gibi metotları da Outbound pazarlama olarak tanımlanır.
Çağrı yükü ne demek?
Çağrı yükü ne demek?Çağrı Yükü, belirlenen bir süre için, (Average Talk Time + Average After Call Work) x çağrı sayısıdır. Transaction (işlem) veya Customer Contact (Müşteri Teması) de denilir. Telefon çağrıları, video çağrıları, web ve diğer tip temasları ifade bir terimdir.
“Çağrı alan” ya da “gelen çağrılara yanıt veren” inbound çağrı merkezleri; adından da anlaşılabileceği gibi, belirli bir telefon numarası vasıtasıyla gelen çağrılara yanıt veren türdeki çağrı merkezleridir.
Markaların müşterilerinin satın alma yolculukları boyunca onlara değer yaratmayı odağına alan ve müşterilerin size gelmesini sağlayan pazarlama yöntemidir. Inbound pazarlamanın temelinde doğru ve ilgi çekici içerikler üretmek yer alır.
İnbound satış ne demek?
İnbound satış ne demek?Çağrı merkezi Terimleri AHT nedir?
Çağrı merkezi Terimleri AHT nedir?Ortalama baş etme süresi (AHT), temsilci ile müşteri arasındaki devam süresini ölçen, en önemli Çağrı Merkezi metriklerinden biridir. Temsilci verimliliğini ve müşteri memnuniyetini arttırmak için Çağrı Merkezi etkililiğini ölçer.