SoruCevap
Yeni Üye
- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 0
- Çözümler
- 1
- Tepkime
- 59
- Time online
- 0
- Puanları
- 318
- Yaş
- 36
- Coin
- 256,936
günümüzde kitle irtibat araçlarından hangi alanlarda faydalanırız
Gazete, dergi, radyo, televizyon, sinema gibi kitlelere ulaşan ve iletişimi sağlayan araçlara kitle irtibat araçları denilmektedir Kitle irtibat araçlarının amacı amacı düşünce, düşünce, haberleri çok kısa zamanda geniş kitlelere ulaştırabilmektir Kitle iletişim araçları; Daha geniş kitlelere, çevrelere seslenebilmek, onlarla iletişim kurmak için gerçekleştirilen elektromanyetik dalgaların ve bunların alıcılarının kullanımı ile bütün kitleye seslenebilme olanağı veren bir araçtır
Kitle irtibat araçları
Posta
Telgraf
Telefon
Faks
Gazete
Radyo
Televizyon
Uydular
Bilgisayarlar (İnternet ve eposta)
Kitle irtibat araçlarından nasıl faydalanırız;
1 Haber verme, eğitme, eğlendirme,
2 Dış dünyayı görmemizi sağlama,
3 Kültürün toplumumuzdan, bizden sonraki toplumlara ve nesilden nesile geçisini sağlama,
4 Eşya ve hizmetlerin tanıtılmasına, satılmasına takviye etme,
5 Dışımızda oluşan fırsat ve çağrılara karşılık verme ile sosyal hareketlerde genel rizaya ulasma arasinda bağ kurmamıza destek etmeolarak sınıflandırmıştır *
Gazete, dergi, radyo, televizyon, sinema gibi kitlelere ulaşan ve iletişimi sağlayan araçlara kitle irtibat araçları denilmektedir Kitle irtibat araçlarının amacı amacı düşünce, düşünce, haberleri çok kısa zamanda geniş kitlelere ulaştırabilmektir Kitle iletişim araçları; Daha geniş kitlelere, çevrelere seslenebilmek, onlarla iletişim kurmak için gerçekleştirilen elektromanyetik dalgaların ve bunların alıcılarının kullanımı ile bütün kitleye seslenebilme olanağı veren bir araçtır
Kitle irtibat araçları
Posta
Telgraf
Telefon
Faks
Gazete
Radyo
Televizyon
Uydular
Bilgisayarlar (İnternet ve eposta)
Kitle irtibat araçlarından nasıl faydalanırız;
1 Haber verme, eğitme, eğlendirme,
2 Dış dünyayı görmemizi sağlama,
3 Kültürün toplumumuzdan, bizden sonraki toplumlara ve nesilden nesile geçisini sağlama,
4 Eşya ve hizmetlerin tanıtılmasına, satılmasına takviye etme,
5 Dışımızda oluşan fırsat ve çağrılara karşılık verme ile sosyal hareketlerde genel rizaya ulasma arasinda bağ kurmamıza destek etmeolarak sınıflandırmıştır *