SoruCevap
Yeni Üye
- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 0
- Çözümler
- 1
- Tepkime
- 59
- Time online
- 0
- Puanları
- 318
- Yaş
- 36
- Coin
- 256,936
gunumuzde kitle iletişim araclarından hangi alanlarda faydalanırız
Gazete, dergi, radyo, televizyon, sinema gibi kitlelere ulaşan ve iletişimi sağlayan araclara kitle iletişim aracları denilmektedir Kitle iletişim araclarının amacı amacı duşunce, fikir, haberleri cok kısa zamanda geniş kitlelere ulaştırabilmektir Kitle iletişim aracları; Daha geniş kitlelere, cevrelere seslenebilmek, onlarla iletişim kurmak icin gercekleştirilen elektromanyetik dalgaların ve bunların alıcılarının kullanımı ile tum kitleye seslenebilme olanağı veren bir aractır
Kitle iletişim aracları
Posta
Telgraf
Telefon
Faks
Gazete
Radyo
Televizyon
Uydular
Bilgisayarlar (İnternet ve eposta)
Kitle iletişim araclarından nasıl faydalanırız;
1 Haber verme, eğitme, eğlendirme,
2 Dış dunyayı gormemizi sağlama,
3 Kulturun toplumumuzdan, bizden sonraki toplumlara ve nesilden nesile gecisini sağlama,
4 Eşya ve hizmetlerin tanıtılmasına, satılmasına yardım etme,
5 Dışımızda oluşan fırsat ve cağrılara karşılık verme ile sosyal hareketlerde genel rizaya ulasma arasinda bağ kurmamıza yardım etmeolarak sınıflandırmıştır
Gazete, dergi, radyo, televizyon, sinema gibi kitlelere ulaşan ve iletişimi sağlayan araclara kitle iletişim aracları denilmektedir Kitle iletişim araclarının amacı amacı duşunce, fikir, haberleri cok kısa zamanda geniş kitlelere ulaştırabilmektir Kitle iletişim aracları; Daha geniş kitlelere, cevrelere seslenebilmek, onlarla iletişim kurmak icin gercekleştirilen elektromanyetik dalgaların ve bunların alıcılarının kullanımı ile tum kitleye seslenebilme olanağı veren bir aractır
Kitle iletişim aracları
Posta
Telgraf
Telefon
Faks
Gazete
Radyo
Televizyon
Uydular
Bilgisayarlar (İnternet ve eposta)
Kitle iletişim araclarından nasıl faydalanırız;
1 Haber verme, eğitme, eğlendirme,
2 Dış dunyayı gormemizi sağlama,
3 Kulturun toplumumuzdan, bizden sonraki toplumlara ve nesilden nesile gecisini sağlama,
4 Eşya ve hizmetlerin tanıtılmasına, satılmasına yardım etme,
5 Dışımızda oluşan fırsat ve cağrılara karşılık verme ile sosyal hareketlerde genel rizaya ulasma arasinda bağ kurmamıza yardım etmeolarak sınıflandırmıştır