Ruyada siyah elbise gorme, ruyada beyaz elbise anlamı
Ruyada beyaz elbise giyneyen bir kişi; beyaz rengin arınmışlığa ve safviyete işaret ederek bilincaltında yer edinmesi sebebiyle, beyaz rengin ruyalarda safviyete ve arınmışlığa işaret eden olarak dışlaşması sebebiyle; kişinin ya arınmış olduğuna, ya da ilkelere iye olarak saf niyetler ve amellerde şe ’nlerde bulunduğuna işaret eder
Beyaz renk, ahfa ruh latifesinin nur taneciklerinden olan beyaz nur taneciklerini işaret eder
Ruyada siyah elbise giyen bir kişi; siyah rengin kimi durumlarda bu rengin asli bir renk olması sebebiyle kemalata ve kamilliğe, kimi durumlarda keder ve sıkıntılara; bazen ortunmeye, ortunerek kendini saklamaya; bazen de insanın nefsani olan keyfi halleri sebebiyle Tanrı varlığından yana ortunerek, şerri olan zulmet hallerinde bulunması sebebiyle zulmete işaret eden anlamlar ickinliğinde bilincaltında yer edinerek, bu anlamlar ickinliğinde ruyalarda dışlaşmasından dolayı, kişinin bulunduğu mertebe duzeyine gore (has ’ul has, has, avam) kişinin nefsani olan keyfi hallerde, sıkıntılarda, kederlerde seyir ettiğine yorumlandığı gibi kişi eğer kamil bir kişi ise o kişinin kemalatine ve settarlığına yorumlanır
Ruyada beyaz elbise giyneyen bir kişi; beyaz rengin arınmışlığa ve safviyete işaret ederek bilincaltında yer edinmesi sebebiyle, beyaz rengin ruyalarda safviyete ve arınmışlığa işaret eden olarak dışlaşması sebebiyle; kişinin ya arınmış olduğuna, ya da ilkelere iye olarak saf niyetler ve amellerde şe ’nlerde bulunduğuna işaret eder
Beyaz renk, ahfa ruh latifesinin nur taneciklerinden olan beyaz nur taneciklerini işaret eder
Ruyada siyah elbise giyen bir kişi; siyah rengin kimi durumlarda bu rengin asli bir renk olması sebebiyle kemalata ve kamilliğe, kimi durumlarda keder ve sıkıntılara; bazen ortunmeye, ortunerek kendini saklamaya; bazen de insanın nefsani olan keyfi halleri sebebiyle Tanrı varlığından yana ortunerek, şerri olan zulmet hallerinde bulunması sebebiyle zulmete işaret eden anlamlar ickinliğinde bilincaltında yer edinerek, bu anlamlar ickinliğinde ruyalarda dışlaşmasından dolayı, kişinin bulunduğu mertebe duzeyine gore (has ’ul has, has, avam) kişinin nefsani olan keyfi hallerde, sıkıntılarda, kederlerde seyir ettiğine yorumlandığı gibi kişi eğer kamil bir kişi ise o kişinin kemalatine ve settarlığına yorumlanır