Önemli Not: "Bu makale sizlere doğru ve ispatlanmış beyaz şapkalı seo yöntemlere dayanarak hazırlanmıştır. Lütfen makaledeki tüm konular dikkatli okuyup uygulanacağınızdan emin olunuz.
Makalenin Amacı:
Makalenin amacı sizlere risk içermeyen ve doğru bilgi kullanarak hedeflediğiniz anahtar kelimeleri arama sonuçlarında üst seviyede taşıyabilmek.
SEO teknikleri genelde üç ayarı aşamayı ayırdık.
1. Aşama:
Arama sonuçlarında web sitenle ilgili var olmayan kelimeleri var etmek.
2. Aşama:
Arama sonuçlarında var etmiş olan kelimelerin daha üst seviyeyi taşınmak.
3. Aşama
Elde etmiş olan arama sonuçları sabitlenmesi ve siyah şapkalı saldırılarına karşı kendine korumak.
Başlamadan önce önemli hazırlığı
SEO tekinlerin üç aşamayı başlamadan önce site içi optimizasyonun için 7 önemli olmazsa olmaz konuyu çözelim veya konltrülümüzden geçirelim.
01- Web Site Hızı
Sitenin ideal açılış hızı 1.5 - 2 saniye olduğunuz unutmayın. Web sitenize Google insights yardımcı ile test edin ve teknik olarak web sitenizin açılışı ağırlaştıran konuları öğrenin ve sorunlar giderin.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
02- Web sitenin Meta Verileri düzeltin
Web sitenizin altında açılan tüm içerik sayfaların bağımsız bir başlık (title) ve açıklama (description) yazılması gerekir. Bu tip eksikleri en iyi kontrol edebilmesi için Screeming Frog programı kullanın. Screeming frog program web sitenizde eksik olan Başlık ve Açıklama olan sayfalar listeler. Böylece zaman kayıp etmeden sadece eksik olan sayfaları düzeltebilirseniz.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
03- Web sitenizin URL altı yapı arama dostu olarak biçimlendirin
Web sitenizin altında yer alan tüm sayfaların URL ler arama motor dostu biçimde olmalı. Peki arama motor dostu biçimi nedir diye sorarsanız; cevabı Örnek 1 inceleyin.
Örnek 1
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Yerine
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Örnek 2
Örnek: eğer makalenizin başlık Growth Hacking Hizmetleri ise böyle bir durumda makale URL da growth-hacking-hizmetleri.html olacak şekilde optimize edin.
04- Web site tasarımı ve Kullanıcı deneyimi
(a) Web siteniz %100 mobil duyarlı olup olmadığından emin olun. Çeşitli mobil cihazlarında web sitenizin uyumluğunu merak ediyorsanız Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.sitesine ziyaret ederek dilediğiniz mobil cihazı seçip testini gerçekleştirin.
(b) web sitenin punto büyüklüğü mobil cihazlarına göre ayarlayın.
(c) web sitenizin güvenliği test edin.
Örnek web sitenizde iFrame kullanmayın
SSL (güvenlik sertifikası) sertifika uygulayın
Web sitenizin barındığı sunucunun klasör izni 755 olarak ayarlayın çünkü 755, herkesin dosyaları okuyabildiğini ve yürütebildiğini, ancak sadece sahibin yazabileceğini ifade eder.
Şimdi Başlıyoruz
1. Aşama:
Arama sonuçlarında şimdiye kadar hiç yer almayan anahtar kelimeler var edin
Hedeflediğiniz anahtar kelime ilg ilgili bir liste yapınız ve o kelimeleriyle google da arama yapınız. Web siteniz arama sonuçlarında yer alıyor ise kelime başındaki sıralama not edin.
Not: Anahtar kelime arama sonuçları daha kolay kontrol edebilmesi için " Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol. " Yükleyin.
Eğer hedeflediğiniz anahtar kelime googel aramalarında yer almıyor ise böyle bir durumda o kelime başlık içeren bir makale hazırlayın.
Faydalı makale yazmanın püf noktaları:
Makale minimum 300 kelime ile oluşturun
Hedeflediğiniz anahtar kelime makale içinde %2 kere yer alsın
Makalenin başlığı <h1> etiket içinde yerleştirin. Unutmayın ki makale başında sadece bir adet h1 etiket hakkı vardır.
Makale sadece trafik çekmek için değil ziyaretçilere faydalı bilgi verebilmesi için hazırlayın.
Makale içinde faydalı görseller veya video entegre edin ki ziyaretçileriniz vermiş olan bilgiden faydalansın.
Yazmış olan makalenin URL (bağlantı) sosyal medyada paylaşın.
Önemli Not: İdeal Dwell time süresine dikkat edin. (Peki Dwell time nedir? )"SEO mevzuatların içinde geçen yeni bir terimdir. Dwell time, Ziyaretçilerin Web sitenizde ideal kalma süresi demektir.
"Kissmetrics tarafından yapılan araştırmayı göre ideal Dwell time süresi 3 dakika 10 saniyedir. Tabi ki bu çok iddalı bir süre. Bu demek ki içeriğinizi sunum, bilgi ve teknik altyapı o kadar iyi olmalı ki ziyaretçi içeriğinizden faydalanırken bu süre web sitenizde kalabilsin."
1. Aşama Sonu
Bu aşama bittikten sonra googlein makale indekslenmesine bekleyin. google botlar maksimum 3 hafta süreç içinde web sitenize tarayacaktır. 3 hafta sonra, yazdığınız makale başlığı ile google da arama yapınız ve sıralaması not ediniz.
2. Aşama:
Arama sonuçlarında var etmiş olan kelimelerin daha üst seviyeyi taşınmak.
Bu aşamada hedeflediğiniz anahtar kelimeleri google arama sonuçlarındaki sıralamayı yükseltmek için doğan yöntemler kullanacağız.
1- Sosyal sinyaller
Öncelikle markanıza ait tüm sosyal medya hesapları açınız. Önerilen sosyal medya hesapları: Facebook sayfası, twitter, Linkedin, Google plus. Hesapların tüm ayarlar tamamlayın. Örnek: Facebook sayfanızda web sitenin adresi, ürün/hizmet hakkında bilgiler, ülke hedefleri tamamlanmış olsun.
Web sitenizin tüm sayfa bağlantıları sosyal medya hesaplarına paylaşın.
Gerekirse paylaşmış olan url paylaşımlara reklam satın alarak trafik elde ediniz. Böylece web sitenizdeki kalma oranı oluşturmayı başlayacaktır. Web siteniz kalma süresi eğer 3 dakika dan yüksek ise bu demek ki yazdığınız makale etkileyici ve ziyaretçilere tatmin ediyor.
2- Backlink Çalışmaları
SEO Tekniklerin en önemli ve riskli noktalarından birisi backlink çalışmasıdır.
(i) Backlink nereden alınır?
Türkiye'de bir çok freelance web sitelerinde haber site veya blog sahipler tanıtım yazısı almak için ilan verirler. Bu süreç şöyle gerçekleşir; Freelance sitelerin içereninde tanıtım yazı almak isteyenler bulup bir içerik hazırlıyorsunuz, içerik haber site sahibine aktarıyorsunuz, habersite/blog sahibi yazının uygunluğu kontrol eder, içeriğin altında dilediğiniz URL (içerik link adresi) bağlantı sağlar ve Haber / Blog sitesinde yayınlar.
Backlink almak için bazı freelance web siteler:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
(ii) Backlink için nasıl bir site seçilir?
Backlink alınacak web sitenin:
DA (Domain authority) doman gücü 40 üstünde olmalı.
TF (Trust Flow) güvenlik akışı 30 üstünde olmalı
Yaşı 5 yıldan fazla olmalı
Minimum 1000 e yakın içeriğine sahip olmalı
(iii) Backlink dengeli olmalı
Web sitenize gelen backlinklerin %25 nofollow kalanı ise dofollow olmalı
Backlink linkler sadece haber siteden değil çeşitli yerlerden olmalı, Örnek: Haber siteler, özel bloglar, akademik (edu) siteler, Devlet (gov) uzantılı siteler.
Size link veren makalelerin Bağlantı metni doğal olmasına ve eşit olmamasına dikkat ediniz.
Örnek: 1. makale de Detaylı bilgi için Tıklayın, 2. Makale de SEO hakkında bilgi alın, 3, makale de Arse Bilişim web adresine ziyaret edin.
2. Aşama Sonu
Bu aşama bittikten sonra google algoritma tarafından değerlendirmesine bekleyin. 1 ay süreç sonrasında sıralamadaki yükseltmeler his etmeyi başlayacaksınız. Eğer sıralamadan yeterli sonuç alamiyorsanız, bu demek ki rakibiniz sizden daha güçlü backlink ve web sitede "kalma süresine" sahip. Böyle bir durumda daha fazla backlink alımı yapılması ve web sitenizin içerikleri daha bilgi verici ve dikkat çekici hale getirilmesi gerekir.
3. Aşama
Elde etmiş olan arama sonuçlarına koruyabilmesi ve siyah şapkalı saldırılarına karşı kendine korumak.
(i) Backlink takibi ve temizliği
Size google da ilk sayfada çıktıktan sonra web sitenize büyük ihtimal siyah şapkalı saldırı olacaktır.
Backlink tesbit metodu:
Piyasada bir çok analiz araçlar arasında en çok tercih edilen araçlardan birini seçip Backlink Audit uygulayabilirseniz:
Analiz araçlaırın botlar web sitenize beli gün aralıkla ziyaret eder ve derin bir analizi yapıp size rapor sunar.
Raporlarda çıkan sonuçlarına Backlinklerin kalitesi üç ayrı seviyeyi ayırılır: Yeşil Seviyesi, Turuncu Seviyesi ve Kırmızı Seviyesi.
Kırmızı seviyesinin altında bulunan tüm backlinkler web sitenizin google daki arama pozisyonlarına zarar verir.
Kırmızı seviyesinin altında bulunan tüm backlink listesi google web master console aracıyla google a bildirmeniz yeterli olacaktır.
Piyasada en çok tercih edilen analiz araçları
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
www. Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
(ii) İçerik Revize Edin
İçerik revize Web sitenin içerik veya blog haberler üç ayda bir revize edilmeli.
(iii) Hemen Çıkma Oranı Kontrol ediniz
Web sitenizin Google Analytics kaydını tamamlayarak, web sitenizden gelen ziyaretçilerin hemen çıkma oranını takip ediniz. Eğer bu oran yüksek ise bu demek oluyor ki; web sitenizin içeriği, kullanıcılar tarafından çok ilgi çekmiyor ve ziyaretçiler web sitenize gelip hemen çıkmayı tercih ediyorlar.
3. Aşama Sonu
Bu aşama bittikten sonra periyodik olarak yapılan kontrolleri uygulamayı devam ediniz. Bol bol faydalı içerikler üretin.
SEO Teknikleri için kullanılan bazı faydalı araçlar
Görsel dosyaların kalitesi bozmadan sıkıştırma programı
Resmin kalitesini bozmadan boyutu düşürmek için ücretsiz JPEG mini programını kullanabilirsiniz.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Yazılım Dosyaların sıkıştırmak için bazı eklentileri
JS veya CSS dosyaların Sıkıştırın
Eğer wordpress veya joomla gibi hazır yazılım kullanıyorsanız, Gzip gibi eklenti kullanarak bu işlem gerçekleştirebilirsiniz.
Wordpress için eklentileri
lofoso WordPress Gzip
GZippy
Joomla için Eklentileri
JCH Optimize
Gzip Control
Genel SEO Analizi
web sitenizin detaylı analizi yapıp görünmeyen kritik hataları öğrenip giderebilirseniz
Web siteniz SEOPTIMER analizi ile Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol. .
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Makalenin Amacı:
Makalenin amacı sizlere risk içermeyen ve doğru bilgi kullanarak hedeflediğiniz anahtar kelimeleri arama sonuçlarında üst seviyede taşıyabilmek.
SEO teknikleri genelde üç ayarı aşamayı ayırdık.
1. Aşama:
Arama sonuçlarında web sitenle ilgili var olmayan kelimeleri var etmek.
2. Aşama:
Arama sonuçlarında var etmiş olan kelimelerin daha üst seviyeyi taşınmak.
3. Aşama
Elde etmiş olan arama sonuçları sabitlenmesi ve siyah şapkalı saldırılarına karşı kendine korumak.
Başlamadan önce önemli hazırlığı
SEO tekinlerin üç aşamayı başlamadan önce site içi optimizasyonun için 7 önemli olmazsa olmaz konuyu çözelim veya konltrülümüzden geçirelim.
01- Web Site Hızı
Sitenin ideal açılış hızı 1.5 - 2 saniye olduğunuz unutmayın. Web sitenize Google insights yardımcı ile test edin ve teknik olarak web sitenizin açılışı ağırlaştıran konuları öğrenin ve sorunlar giderin.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
02- Web sitenin Meta Verileri düzeltin
Web sitenizin altında açılan tüm içerik sayfaların bağımsız bir başlık (title) ve açıklama (description) yazılması gerekir. Bu tip eksikleri en iyi kontrol edebilmesi için Screeming Frog programı kullanın. Screeming frog program web sitenizde eksik olan Başlık ve Açıklama olan sayfalar listeler. Böylece zaman kayıp etmeden sadece eksik olan sayfaları düzeltebilirseniz.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
03- Web sitenizin URL altı yapı arama dostu olarak biçimlendirin
Web sitenizin altında yer alan tüm sayfaların URL ler arama motor dostu biçimde olmalı. Peki arama motor dostu biçimi nedir diye sorarsanız; cevabı Örnek 1 inceleyin.
Örnek 1
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Yerine
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Örnek 2
Örnek: eğer makalenizin başlık Growth Hacking Hizmetleri ise böyle bir durumda makale URL da growth-hacking-hizmetleri.html olacak şekilde optimize edin.
04- Web site tasarımı ve Kullanıcı deneyimi
(a) Web siteniz %100 mobil duyarlı olup olmadığından emin olun. Çeşitli mobil cihazlarında web sitenizin uyumluğunu merak ediyorsanız Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.sitesine ziyaret ederek dilediğiniz mobil cihazı seçip testini gerçekleştirin.
(b) web sitenin punto büyüklüğü mobil cihazlarına göre ayarlayın.
(c) web sitenizin güvenliği test edin.
Örnek web sitenizde iFrame kullanmayın
SSL (güvenlik sertifikası) sertifika uygulayın
Web sitenizin barındığı sunucunun klasör izni 755 olarak ayarlayın çünkü 755, herkesin dosyaları okuyabildiğini ve yürütebildiğini, ancak sadece sahibin yazabileceğini ifade eder.
Şimdi Başlıyoruz
1. Aşama:
Arama sonuçlarında şimdiye kadar hiç yer almayan anahtar kelimeler var edin
Hedeflediğiniz anahtar kelime ilg ilgili bir liste yapınız ve o kelimeleriyle google da arama yapınız. Web siteniz arama sonuçlarında yer alıyor ise kelime başındaki sıralama not edin.
Not: Anahtar kelime arama sonuçları daha kolay kontrol edebilmesi için " Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol. " Yükleyin.
Eğer hedeflediğiniz anahtar kelime googel aramalarında yer almıyor ise böyle bir durumda o kelime başlık içeren bir makale hazırlayın.
Faydalı makale yazmanın püf noktaları:
Makale minimum 300 kelime ile oluşturun
Hedeflediğiniz anahtar kelime makale içinde %2 kere yer alsın
Makalenin başlığı <h1> etiket içinde yerleştirin. Unutmayın ki makale başında sadece bir adet h1 etiket hakkı vardır.
Makale sadece trafik çekmek için değil ziyaretçilere faydalı bilgi verebilmesi için hazırlayın.
Makale içinde faydalı görseller veya video entegre edin ki ziyaretçileriniz vermiş olan bilgiden faydalansın.
Yazmış olan makalenin URL (bağlantı) sosyal medyada paylaşın.
Önemli Not: İdeal Dwell time süresine dikkat edin. (Peki Dwell time nedir? )"SEO mevzuatların içinde geçen yeni bir terimdir. Dwell time, Ziyaretçilerin Web sitenizde ideal kalma süresi demektir.
"Kissmetrics tarafından yapılan araştırmayı göre ideal Dwell time süresi 3 dakika 10 saniyedir. Tabi ki bu çok iddalı bir süre. Bu demek ki içeriğinizi sunum, bilgi ve teknik altyapı o kadar iyi olmalı ki ziyaretçi içeriğinizden faydalanırken bu süre web sitenizde kalabilsin."
1. Aşama Sonu
Bu aşama bittikten sonra googlein makale indekslenmesine bekleyin. google botlar maksimum 3 hafta süreç içinde web sitenize tarayacaktır. 3 hafta sonra, yazdığınız makale başlığı ile google da arama yapınız ve sıralaması not ediniz.
2. Aşama:
Arama sonuçlarında var etmiş olan kelimelerin daha üst seviyeyi taşınmak.
Bu aşamada hedeflediğiniz anahtar kelimeleri google arama sonuçlarındaki sıralamayı yükseltmek için doğan yöntemler kullanacağız.
1- Sosyal sinyaller
Öncelikle markanıza ait tüm sosyal medya hesapları açınız. Önerilen sosyal medya hesapları: Facebook sayfası, twitter, Linkedin, Google plus. Hesapların tüm ayarlar tamamlayın. Örnek: Facebook sayfanızda web sitenin adresi, ürün/hizmet hakkında bilgiler, ülke hedefleri tamamlanmış olsun.
Web sitenizin tüm sayfa bağlantıları sosyal medya hesaplarına paylaşın.
Gerekirse paylaşmış olan url paylaşımlara reklam satın alarak trafik elde ediniz. Böylece web sitenizdeki kalma oranı oluşturmayı başlayacaktır. Web siteniz kalma süresi eğer 3 dakika dan yüksek ise bu demek ki yazdığınız makale etkileyici ve ziyaretçilere tatmin ediyor.
2- Backlink Çalışmaları
SEO Tekniklerin en önemli ve riskli noktalarından birisi backlink çalışmasıdır.
(i) Backlink nereden alınır?
Türkiye'de bir çok freelance web sitelerinde haber site veya blog sahipler tanıtım yazısı almak için ilan verirler. Bu süreç şöyle gerçekleşir; Freelance sitelerin içereninde tanıtım yazı almak isteyenler bulup bir içerik hazırlıyorsunuz, içerik haber site sahibine aktarıyorsunuz, habersite/blog sahibi yazının uygunluğu kontrol eder, içeriğin altında dilediğiniz URL (içerik link adresi) bağlantı sağlar ve Haber / Blog sitesinde yayınlar.
Backlink almak için bazı freelance web siteler:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
(ii) Backlink için nasıl bir site seçilir?
Backlink alınacak web sitenin:
DA (Domain authority) doman gücü 40 üstünde olmalı.
TF (Trust Flow) güvenlik akışı 30 üstünde olmalı
Yaşı 5 yıldan fazla olmalı
Minimum 1000 e yakın içeriğine sahip olmalı
(iii) Backlink dengeli olmalı
Web sitenize gelen backlinklerin %25 nofollow kalanı ise dofollow olmalı
Backlink linkler sadece haber siteden değil çeşitli yerlerden olmalı, Örnek: Haber siteler, özel bloglar, akademik (edu) siteler, Devlet (gov) uzantılı siteler.
Size link veren makalelerin Bağlantı metni doğal olmasına ve eşit olmamasına dikkat ediniz.
Örnek: 1. makale de Detaylı bilgi için Tıklayın, 2. Makale de SEO hakkında bilgi alın, 3, makale de Arse Bilişim web adresine ziyaret edin.
2. Aşama Sonu
Bu aşama bittikten sonra google algoritma tarafından değerlendirmesine bekleyin. 1 ay süreç sonrasında sıralamadaki yükseltmeler his etmeyi başlayacaksınız. Eğer sıralamadan yeterli sonuç alamiyorsanız, bu demek ki rakibiniz sizden daha güçlü backlink ve web sitede "kalma süresine" sahip. Böyle bir durumda daha fazla backlink alımı yapılması ve web sitenizin içerikleri daha bilgi verici ve dikkat çekici hale getirilmesi gerekir.
3. Aşama
Elde etmiş olan arama sonuçlarına koruyabilmesi ve siyah şapkalı saldırılarına karşı kendine korumak.
(i) Backlink takibi ve temizliği
Size google da ilk sayfada çıktıktan sonra web sitenize büyük ihtimal siyah şapkalı saldırı olacaktır.
Backlink tesbit metodu:
Piyasada bir çok analiz araçlar arasında en çok tercih edilen araçlardan birini seçip Backlink Audit uygulayabilirseniz:
Analiz araçlaırın botlar web sitenize beli gün aralıkla ziyaret eder ve derin bir analizi yapıp size rapor sunar.
Raporlarda çıkan sonuçlarına Backlinklerin kalitesi üç ayrı seviyeyi ayırılır: Yeşil Seviyesi, Turuncu Seviyesi ve Kırmızı Seviyesi.
Kırmızı seviyesinin altında bulunan tüm backlinkler web sitenizin google daki arama pozisyonlarına zarar verir.
Kırmızı seviyesinin altında bulunan tüm backlink listesi google web master console aracıyla google a bildirmeniz yeterli olacaktır.
Piyasada en çok tercih edilen analiz araçları
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
www. Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
(ii) İçerik Revize Edin
İçerik revize Web sitenin içerik veya blog haberler üç ayda bir revize edilmeli.
(iii) Hemen Çıkma Oranı Kontrol ediniz
Web sitenizin Google Analytics kaydını tamamlayarak, web sitenizden gelen ziyaretçilerin hemen çıkma oranını takip ediniz. Eğer bu oran yüksek ise bu demek oluyor ki; web sitenizin içeriği, kullanıcılar tarafından çok ilgi çekmiyor ve ziyaretçiler web sitenize gelip hemen çıkmayı tercih ediyorlar.
3. Aşama Sonu
Bu aşama bittikten sonra periyodik olarak yapılan kontrolleri uygulamayı devam ediniz. Bol bol faydalı içerikler üretin.
SEO Teknikleri için kullanılan bazı faydalı araçlar
Görsel dosyaların kalitesi bozmadan sıkıştırma programı
Resmin kalitesini bozmadan boyutu düşürmek için ücretsiz JPEG mini programını kullanabilirsiniz.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Yazılım Dosyaların sıkıştırmak için bazı eklentileri
JS veya CSS dosyaların Sıkıştırın
Eğer wordpress veya joomla gibi hazır yazılım kullanıyorsanız, Gzip gibi eklenti kullanarak bu işlem gerçekleştirebilirsiniz.
Wordpress için eklentileri
lofoso WordPress Gzip
GZippy
Joomla için Eklentileri
JCH Optimize
Gzip Control
Genel SEO Analizi
web sitenizin detaylı analizi yapıp görünmeyen kritik hataları öğrenip giderebilirseniz
Web siteniz SEOPTIMER analizi ile Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol. .
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.