theking
Yeni Üye
Makale Başlıkları Hide
-
Taksiyi Nereye Şikayet Edebilirim?
-
1. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Müdürlüğü
-
2. İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü
-
3. Tüketici Hakem Heyeti
-
4. Şehir İçi Ulaşım Daire Başkanlığı
-
5. İlgili Taksi Durağı veya Şirketi
-
6. Şehir İçi Ulaşım Müşteri Hizmetleri
-
7. İlgili Belediye
-
8. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
-
9. Tüketici Sorunları Derneği
-
10. Şikayetvar
-
11. Alo 153
-
12. Taksi Sürücüleri Odası
-
13. Sivil Toplum Kuruluşları
-
14. Şehir İçi Ulaşım Şikayet Hattı
-
15. İlgili İlçe Trafik Şubesi
-
16. İlgili İl Trafik Komisyonu
-
17. Tüketici Danışma Merkezi
-
18. İlgili İl Ulaşım Daire Başkanlığı
-
19. İlgili İlçe Belediyesi
-
Taksiyi Nereye Şikayet Edebilirim?
Sevdiklerinle paylaşmayı unutma !
Taksiyi Nereye Şikayet Edebilirim? Sorun yaşadığınız taksi hizmetlerinde şikayet etmek için farklı kanallar bulunmaktadır. Öncelikle, taksi şoförü ile iletişime geçerek sorunu çözmeye çalışabilirsiniz. Eğer bu çözüm sağlanmazsa, taksi şirketi ile iletişime geçerek şikayetinizi iletebilirsiniz. Ayrıca, belediyenin taksi birimine başvurarak da şikayetinizi iletebilirsiniz. Şikayetinizi yazılı olarak iletmek isterseniz, tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. Ayrıca, online platformlarda da taksi hizmetleri ile ilgili şikayetlerinizi paylaşabilirsiniz.
İçindekiler
Taksi hizmeti alırken yaşadığınız sorunları veya şikayetlerinizi bildirmek isterseniz, çeşitli yerlere başvurabilirsiniz. İşte taksiyi nereye şikayet edebileceğiniz bazı yerler:
Taksi şikayetlerinizi İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Müdürlüğü’ne iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla, e-posta ile veya resmi internet sitesi üzerinden yapabilirsiniz.
Taksi şikayetlerinizi İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü’ne de iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen başvurarak yapabilirsiniz.
Taksi hizmetiyle ilgili yaşadığınız sorunları Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurarak çözebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen başvurarak yapabilirsiniz.
Taksi şikayetlerinizi Şehir İçi Ulaşım Daire Başkanlığı’na iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
Taksi hizmetinden memnun kalmadıysanız, şikayetinizi doğrudan ilgili taksi durağına veya şirkete iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen yapabilirsiniz.
Taksi hizmetiyle ilgili sorunlarınızı Şehir İçi Ulaşım Müşteri Hizmetleri’ne iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
Taksi şikayetlerinizi ilgili belediyeye iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen yapabilirsiniz.
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
Taksi hizmetiyle ilgili sorunlarınızı Tüketici Sorunları Derneği’ne iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
Taksi şikayetlerinizi Şikayetvar internet sitesi üzerinden de iletebilirsiniz. Şikayetinizi online olarak yapabilirsiniz.
Taksi şikayetlerinizi Alo 153 hattını arayarak da iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla yapabilirsiniz.
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi Taksi Sürücüleri Odası’na iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen yapabilirsiniz.
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi ilgili sivil toplum kuruluşlarına da iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi Şehir İçi Ulaşım Şikayet Hattı’nı arayarak da iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla yapabilirsiniz.
Taksi şikayetlerinizi ilgili ilçe trafik şubesine iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen yapabilirsiniz.
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi ilgili il trafik komisyonuna iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
Taksi şikayetlerinizi Tüketici Danışma Merkezi’ne iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi ilgili il ulaşım daire başkanlığına iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
Taksi şikayetlerinizi ilgili ilçe belediyesine iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen yapabilirsiniz.
Taksi Şikayetleri – Taksi şikayetlerinizi nereye iletebilirsiniz?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi – Taksi şikayetleri için İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne başvurabilirsiniz.
Taksi Durağı Birliği – Taksi şikayetlerinizi Taksi Durağı Birliği’ne iletebilirsiniz.
Taksi Sürücüleri Odası – Taksi şikayetleriniz için Taksi Sürücüleri Odası’na başvurabilirsiniz.
Tüketici Hakem Heyeti – Taksi şikayetlerinizi Tüketici Hakem Heyeti’ne iletebilirsiniz.
Taksiyi Nereye Şikayet Edebilirim? Sorun yaşadığınız taksi hizmetlerinde şikayet etmek için farklı kanallar bulunmaktadır. Öncelikle, taksi şoförü ile iletişime geçerek sorunu çözmeye çalışabilirsiniz. Eğer bu çözüm sağlanmazsa, taksi şirketi ile iletişime geçerek şikayetinizi iletebilirsiniz. Ayrıca, belediyenin taksi birimine başvurarak da şikayetinizi iletebilirsiniz. Şikayetinizi yazılı olarak iletmek isterseniz, tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. Ayrıca, online platformlarda da taksi hizmetleri ile ilgili şikayetlerinizi paylaşabilirsiniz.
İçindekiler
Taksiyi Nereye Şikayet Edebilirim?
Taksi hizmeti alırken yaşadığınız sorunları veya şikayetlerinizi bildirmek isterseniz, çeşitli yerlere başvurabilirsiniz. İşte taksiyi nereye şikayet edebileceğiniz bazı yerler:
1. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Müdürlüğü
Taksi şikayetlerinizi İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Müdürlüğü’ne iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla, e-posta ile veya resmi internet sitesi üzerinden yapabilirsiniz.
2. İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü
Taksi şikayetlerinizi İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü’ne de iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen başvurarak yapabilirsiniz.
3. Tüketici Hakem Heyeti
Taksi hizmetiyle ilgili yaşadığınız sorunları Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurarak çözebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen başvurarak yapabilirsiniz.
4. Şehir İçi Ulaşım Daire Başkanlığı
Taksi şikayetlerinizi Şehir İçi Ulaşım Daire Başkanlığı’na iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
5. İlgili Taksi Durağı veya Şirketi
Taksi hizmetinden memnun kalmadıysanız, şikayetinizi doğrudan ilgili taksi durağına veya şirkete iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen yapabilirsiniz.
6. Şehir İçi Ulaşım Müşteri Hizmetleri
Taksi hizmetiyle ilgili sorunlarınızı Şehir İçi Ulaşım Müşteri Hizmetleri’ne iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
7. İlgili Belediye
Taksi şikayetlerinizi ilgili belediyeye iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen yapabilirsiniz.
8. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
9. Tüketici Sorunları Derneği
Taksi hizmetiyle ilgili sorunlarınızı Tüketici Sorunları Derneği’ne iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
10. Şikayetvar
Taksi şikayetlerinizi Şikayetvar internet sitesi üzerinden de iletebilirsiniz. Şikayetinizi online olarak yapabilirsiniz.
11. Alo 153
Taksi şikayetlerinizi Alo 153 hattını arayarak da iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla yapabilirsiniz.
12. Taksi Sürücüleri Odası
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi Taksi Sürücüleri Odası’na iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen yapabilirsiniz.
13. Sivil Toplum Kuruluşları
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi ilgili sivil toplum kuruluşlarına da iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
14. Şehir İçi Ulaşım Şikayet Hattı
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi Şehir İçi Ulaşım Şikayet Hattı’nı arayarak da iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla yapabilirsiniz.
15. İlgili İlçe Trafik Şubesi
Taksi şikayetlerinizi ilgili ilçe trafik şubesine iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen yapabilirsiniz.
16. İlgili İl Trafik Komisyonu
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi ilgili il trafik komisyonuna iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
17. Tüketici Danışma Merkezi
Taksi şikayetlerinizi Tüketici Danışma Merkezi’ne iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
18. İlgili İl Ulaşım Daire Başkanlığı
Taksi hizmetiyle ilgili şikayetlerinizi ilgili il ulaşım daire başkanlığına iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya e-posta ile yapabilirsiniz.
19. İlgili İlçe Belediyesi
Taksi şikayetlerinizi ilgili ilçe belediyesine iletebilirsiniz. Şikayetinizi telefonla veya şahsen yapabilirsiniz.
Taksiyi Nereye Şikayet Edebilirim?
Taksiyi Nereye Şikayet Edebilirim? – Taksi şikayetleri için başvurabileceğiniz yerler nelerdir? |
Taksi şikayetleri için İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne başvurabilirsiniz. |
Taksi şikayetlerinizi Taksi Durağı Birliği’ne iletebilirsiniz. |
Taksi şikayetleriniz için Taksi Sürücüleri Odası’na başvurabilirsiniz. |
Taksi şikayetlerinizi Tüketici Hakem Heyeti’ne iletebilirsiniz. |
Taksi Şikayetleri – Taksi şikayetlerinizi nereye iletebilirsiniz?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi – Taksi şikayetleri için İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne başvurabilirsiniz.
Taksi Durağı Birliği – Taksi şikayetlerinizi Taksi Durağı Birliği’ne iletebilirsiniz.
Taksi Sürücüleri Odası – Taksi şikayetleriniz için Taksi Sürücüleri Odası’na başvurabilirsiniz.
Tüketici Hakem Heyeti – Taksi şikayetlerinizi Tüketici Hakem Heyeti’ne iletebilirsiniz.