Türk Telekom Kotam Ne Kadar Kaldı?

Türk Telekom Kotam Ne Kadar Kaldı?
0
84

SoruCevap

Yeni Üye
Çözümler
1
Tepkime
44
Yaş
36
Coin
256,937
Türk Telekom ev interneti ne kadar kaldı?
KALAN boşluk hizmet numaranızı yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.

Ttnet taahhüt sorgulama nasıl yapılır?
444 1 444 numaralı telefonu arayarak bilgi alınabilir. Türk Telekom Online İşlemler mobil uygulamasını üzerinden taahhüt işlemleri hakkında araştırma yapılabilir. Telefonun arama yerine *124# yazarak arama yaptıktan sonra gelen ekrana önce 9 rakamını yazıp gönder tuşuna basabilirsiniz.

Wifi kaç GB kaldığını öğrenme?
Paketlerinizde ne kadar internet hakkınız kaldığını öğrenmek için INTERNET SORGU yazıp, Paketlerinizde ne kadar MMS hakkınız kaldığını öğrenmek MMS SORGU yazıp 7000’e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz. * SMS bilgilendirmeleri son 48 saat içerisindeki kullanımları içermeyebilir.
Kaç gb internetim kaldı Türk Telekom?
9333’ü arayarak ya da TL yazıp 9333’e mesaj göndererek hattınızdaki bakiyeyi öğrenebilirsiniz.

1 ayda kaç gb internet kullanıyorum?
2018 yılı dördüncü çeyrek verilerine bakıldığında ise sabit genişbant internet abonelerinin aylık ortalama kullanımı 97.5 GB seviyesinde, mobil genişbant internet abonelerinin aylık ortalama kullanımı ise 4.8 GB seviyesinde gerçekleşirken, cihazı ve SIM kartı 4.5G hizmetine uygun olan 4.5G abonelerinin data kullanımı
Kaç gb internetim kaldı?
İnternet paketimde kalan kullanımımı nasıl öğrenebilirim? İnternet paketinizde kalan kullanımlarınızı KALAN yazıp 2222’ye ücretsiz kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.

Türk Telekom cayma bedeli nasıl öğrenebilirim?
Türk Telekom taahhüt cezası sorgulama yapmak için tek yapmanız gereken 444 1 444 telefon numarasından müşteri hizmetlerine ulaşmaktır. Kullanmış olduğunuz tarifeden vazgeçmeniz durumunda ne kadar ceza geleceğini öğrenebilirsiniz. Müşteri hizmetleri size ortalama bir tutar söyleyecektir.

Taahhütün bitmesine ne kadar kaldı Türk Telekom?
Telefondan *124# numarasını arayınız. Ardından 3-TAAHHUT seçeneği seçiniz. Ardından 2-Taahhut Sorgu seçeneği seçiniz. Kalan taahhütlü gün sayısı ve bozma cezası SMS ile size gönderilecektir.

Türk Telekom tarifem ne zaman bitiyor?
Bu servis sadece faturalı mobil hatlar içindir. Cep telefonunuzun mesajlar bölümüne girip “FATURA” yazarak 5555’e gönderin ya da *100#’yi tuşlayın. Cep telefonunuza gelecek olan mesaj ile son döneme ait mobil fatura tutarınızı, son ödeme tarihinizi ve varsa ödenmemiş mobil faturalarınızı öğrenebilirsiniz.

Wifi ne kadar kullandığını nasıl öğrenirim?
Bunun için Android telefonlarda ilk olarak Ayarlar bölümüne girmeniz gerekiyor. Ayarlar bölüne giriş yaptıktan sonra “Veri kullanımı” sekmesine basıyoruz. Buradan fotoğraftan da görebileceğiniz üzere belli bir tarih aralığına dair veri tüketimini görebilirsiniz.

Superbox internet ne kadar kaldı nasıl öğrenebilirim?
Ayrıca KALAN yazıp 2200’a SMS göndererek, telefonunuzdan *100#’yi tuşlayarak veya 0532 757 2222’yi arayarak kalan bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.

Sınırsız internet kota aşımı var mı?
İnternet servis sağlayıcılarının sunduğu limitsiz tarifelerinin de aslında bir limiti var. Limitsiz tarife sahibi ADSL abonesinin ay içerisindeki kullanımı, ‘adil kullanım noktası’ ile tabir edilen bir kotaya ulaştığında abonenin veri indirme hızı otomatik olarak düşürülüyor.

Turk Telekom Paketlerimi nasil ogrenirim?
Türk Telekom Kalan Paket Sorgulama Faturalı Konuşma, internet, SMS haklarınızın tamamına “KALAN” yazıp 5555’e mesaj göndererek ulaşabilirsiniz. 9333 sesli yanıt hattını arayarak da kalan paketinizi sorgulayabilirsiniz. Online İşlemler uygulaması üzerinden kalan kullanımlarınızı görebilirsiniz.
9333 Hangi operatöre ait?
Türk Telekom mobil hat müşteri hizmetlerine ulaşmak için 444 1 500 numarası ya da 444 1 444 numaralarından birini aramak yeterlidir. Mobil hat ile ilgili olarak ayrıca Türk Telekom 9333 numarasından sesli yanıt sistemi üzerinden de bilgi almak mümkündür.

Ttnet kota sorgulama nasıl yapılır?
KOTA yazıp 6606’ya SMS gönderilirse indirme ve gönderme işlemleri için internet kullanımı öğrenilmiş olur.
 

Similar threads

  • Soru
Türk Telekom fatura kesim tarihi nasıl öğrenilir? GUNCEL servisi ile, mobil hattınıza ait en güncel fatura bilginizi kolaylıkla öğrenebilirsiniz. Cep telefonunuzun mesajlar bölümüne girip “GUNCEL” yazarak 5555’e gönderin ya da *100#’yi tuşlayın. Cep telefonunuza gelecek olan mesaj ile son birkaç...
Cevaplar
0
Görüntüleme
13
  • Soru
Türk Telekom parça TL nasıl yüklenir? 9235 aranabilir ya da kısa mesajda Lira istenilen numara yazılır bir boşluk bırakılır istenilen lira miktarı yazılır ve 9233’e gönderilir. Lira istediğiniz kişiye talebiniz iletilir. Karşı taraf isteğinizi kabul ederse lira hattınıza yüklenir. Turktelekom...
Cevaplar
0
Görüntüleme
32
  • Soru
Türk Telekom telsiz kullanım ücreti aylık ne kadar? Telsiz Kullanım Ücreti Faturalı ve Faturasız bütün aboneler için yıllık 37,26 TL’dir ve 12 eşit takside bölünerek aylık olarak tahsil edilir. Devlete ödenen telsiz kullanım ücreti ne kadar? Bu ücret “Telekomünikasyon Hizmeti” için devlete...
Cevaplar
0
Görüntüleme
19
  • Soru
Türk Telekom Arıza telefonu kaç? Türk Telekom İnternet Arızası Numarası Kaç? Türk Telekom internet hizmetinizde arıza ve aksaklık meydana geldiğinde 444 5 444 numaralı Türk Telekom kurumsal müşteri hizmetlerine ulaşarak arıza kaydı ve onarım talebi oluşturabilirsiniz. Türk Telekom internet...
Cevaplar
0
Görüntüleme
16
  • Soru
Sil süpür çıkmıyor ne yapmalıyım? Bunlarla alakalı da bir sorun yoksa müşteri hizmetlerini arayarak "Sil Süpür yapamıyorum" şeklinde bir talep oluşturabilirsiniz. Her yolu denediyseniz 444 1 444 numarasını arayarak, yaşadığınız problemle ilgili müşteri temsilcisiyle bir görüşme...
Cevaplar
0
Görüntüleme
14
Üst Alt